dmv BOL.COM aangeschaft

Perfect, geen problemen.

Alles is gegaan zoals het moest gaan, weet niet wat ik anders had gewild..

fanstastische ervaring bij DC-Memory

prettige aankoop ervaring beleeft, en een zeer goede kwaliteit van de producten ! zeer tervreden!

Ge-wel-dig

Super vriendelijke klantenservice!

Binnen 24 uur geleverd

Goede prijs/kwaliteits verhouding, snelle levering!

Snel geleverd.

Mooie USB stick!

Ziet er erg luxe uit en is is iets zwaarder. Heeft een mooie uitstraling. Goede aankoop!

Ziet er subtiel uit.

Ik had mijn USB-sticks woensdag besteld en de volgende dag thuis gekregen! Heerlijk zo snel! De stickies zien er goed uit en zijn stevig!

Prima!

Snelle levering, goed product! Prima!

goede service

door omstandigheden te laat verstuurd wel op de hoogte gebracht hiervoor door DC-Memory maar voor de rest super

Prima!

Alles snel en naar wens.

goede en snelle service

Ik heb mijn pendrive gisteren besteld en ik heb hem vandaag al binnen!! Ben heel erg tevreden en ik ga zeker nog producten bij jullie bestellen.

Netjes verpakte spullen en snelle bezorging.

2 USB sticks zeer voordelig gekocht. Top contact gehad met t bedrijf en prima levering. Usb’s doen t goed!

Goede service en USB

64Gb usb stick gekocht voor een goede prijs. Usb werkt uitstekend. Bedankt!

zeer goed personeel goede service

ik was zeer tevreden over de klantvriendelijkheid jullie hebben mijn bestelling persoonlijk aan huis gebracht en de man in kwestie heeft zich ook zeer netjes voorgesteld over de besteling zelf de usbstick was helaas niet bruikbaar omdat hij zijn gegevens verwijderde als ik hem uit de computer haalde nog nooit eerder meegemaakt maar ik weet zeker dat het niet aan jullie ligt een defecte usb stick kan altijd een keer per ongeluk tussen het net door glipen goede prijzen en een goede service als ik weer een usb stick nodig heb weet ik jullie te vinden

Super producten

Memory bij DC afgenomen ben er heel erg te vrede mee.