Zeer tevreden over de service. Bij contact via whatsapp vrijwel gelijk reactie. Was in eerste instantie sceptisch maar helemaal goed gekomen. Verzekerd laten versturen via DHL werkt prima. Super blij met mijn nieuwe iPhone XR. Groetjes Irene

Vriendelijke en goede uitleg m.b.t. garantie e.d.

Ben netjes geholpen en m.b.t. de uitleg werd ruim de tijd genomen. Van Harte aanbevolen!

Top service!

Snel een deal gesloten voor een iPhone XS, daar aangekomen, fijn ontvangen en de verkoper nam ruim de tijd om alles te doorlopen zodat je met een goed gevoel weggaat. Aanrader!

Top service

Zeer tevreden over de verkoper Benjamin. Hij is netjes en correct. Komt goed zijn afspraken na. Uiteraard ben ik blij met de nieuwe iPhone XS die door hem geleverd is. Hij heeft nog een betere glas protector voor mij geregeld. Prima service. Simple Telecom is een aanrader. Hier kom ik graag terug.

Een echte aanrader

Mijn ervaring is gewoonweg optimaal geweest en zal zeker in de toekomst weer hier mijn Apple producten kopen. Heb nu een iPhone XS Max gekocht en werd gewoon ff de zelfde dag bij me bezorgt. Vriendelijk en alles werd tijdens het installeren uitgelegd. Ben een zeer tevreden klant. Thank’s Benjamin tot de volgende keer.

Goede en correcte service

Reageert snel op je vragen. En is zeer behulpzaam

Nette jongen en correcte afhandeling

Heel netjes te woord gestaan en geholpen door Benjamin , een nieuwe iPhone x gekocht en netjes een factuur erbij. Hij heeft er ook nog een beschermglas en een hoesje bijgegeven. Al met al een heel net bedrijf ,een dikke 10 waard.

Mooie deal

Ik kocht al eerder een IPhone XS Max bij Benjamin waar ik zeer tevreden over ben, zoveel vertrouwen in Benjamin dat ik gisteren ook de Apple Mac book pro 2018 bij hem heb gekocht. Wederom een mooie deal en goede service.

Prima!

Serieuze jongen die niet te beroerd is om een stapje extra te doen voor zijn klant. Is behulpzaam en vriendelijk. Hij was zelfs bereid het tel toestel even naar mij toe te brengen in Weesp nadat hij in Amsterdam was geweest. Dus helemaal top. Bij de telefoon zat een hoesje en dat was gratis. Daar moet je niet teveel van verwachten. Maar telefoon is top, hij is zeer scherp in zijn prijs en behulpzaam. Wat wil je nog meer?

Goede communicatie, prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Gisteren voor de 2de keer een telefoon bij deze verkoper gekocht. Deze keer een iPhone X. Hij nam weer goed de tijd om alles goed uit te leggen en te laten zien. Hij laat ook zien dat de telefoon nog niet geactiveerd is/was en deed dat samen met ons. Bewijs laat hij ter plekke op zijn laptop zien. Erg netjes. We kregen er een screenprotector en hoesje bij. Een eerlijke en betrouwbare verkoper.

Dedkundig en professioneel

Uitleg met onderbouwing op de computer. Professioneel en snel. Goed advies. Gewoon zeer prettig!

Zeer snel een afspraak kunnen maken en professioneel geholpen. Daarnaast was de prijs ook erg scherp. Al met al zeer goede ervaring.

Super goede en snelle service!

Gisteren in de middag gebeld voor een iPhone 8 Space Gray, deze hadden ze op voorraad. Kon meteen terecht en en werd netjes geholpen hierbij is ook mijn backup overgezet en een mooie glaslaagje geplakt op mijn nieuwe iPhone. De prijs is goed en de service SUPER!

Goed geholpen , super service en vriendelijke jongeman.

Na 4 jaar heeft mijn oude Macbook het begeven, via een kennis werd ik geadviseerd om contact op te memen met Simple Telecom. Ik heb eergisteren gebeld of zij de Macbook pro 15 inch met touchbar konden leveren en wat de prijs zou zijn. Ik kon maandag al meteen terecht, de prijs was een paar honderd euro voordeliger dan andere aanbieders. We hebben samen de macbook geïnstalleerd en kreeg een leuke sleeve erbij waardoor ik de macbook in mijn tas mee kon dragen. Mocht een collega of kennis een iPhone of Macbook nodig hebben, dan verwijs ik ze door naar jou.