Organizing Op Maat heeft voor een metamorfose in huis gezorgd.

Mijn werkkamer en de kelderkast hebben een metamorfose ondergaan dankzij de hulp van Saskia van Organizing Op Maat. Superfijn! Saskia is een opgewekte, empathische en relaxte vrouw die in alle rust ondersteunt bij het opruimen en organiseren van ruimtes. Door haar aanwezigheid en hulp heb ik stappen kunnen zetten in het opruimen die ik alleen zo snel niet voor elkaar kreeg, Niets wordt geforceerd. Alles is goed. Als je graag je ruimtes op orde wilt hebben en je komt er zelf niet doorheen of aan toe om wat voor reden dan ook dan is het inhuren van Organizing Op Maat zeker een aanrader!

• Persoonlijk advies

Fijne benadering en kundige coaching

Mijn serre moetst leeg. Binnen 10min had ik een plan en na 3 uur was hij zo goed als leeg zodat ik hem kon opknappen. Daarnaast werden mijn "valkuilen" wat betreft opruimgedrag op een fijne manier kenbaar gemaakt. Ook toepasbaar in de rest van mijn huis.

• Persoonlijk advies

Heel erg blij mee en goede aftrap voor de rest van het huis

Samen veel opgeruimd op onze zolder, zo'n klus die je steeds uitstelt. Saskia heeft me geholpen een heldere verdeling te maken van de spullen, wat te bewaren, ander plekje te geven of wat weg te doen. Ze heeft me geholpen het klein te houden, en bij het maken van de keuzes. We hebben een goede start gemaakt en ik heb weer volop energie om verder te gaan en klus af te maken. Heel blij mee, dankjewel!