Betrokkenheid en klantvriendelijk en gerichtheid staan hoog in het vaandel.

Goede ervaringen m.b.t. betrokkenheid bij het uitzoeken en mee denken om tot een zo mooi mogelijk product, naar wens, te komen. Zeer klantvriendelijkheid en goede communicatie als zeer positief ervaren !

Deskundig, meedenkend en netjes

Nieuwkamp heeft een prachtig grafmonument met bijzonder beeld voor mijn vader gemaakt op 't Stift, Het is een mooie gedenkplek geworden die bij hem past.

Wij zijn prima geholpen en alles is netjes geplaatst en. En de steen vinden wij erg mooi geworden Mooie kleur steen dat groen. Wij danken jullie. Mvg, Fam.

Prima service. Snel geholpen. Uitstekend werk geleverd. En als beheerder van een begraafplaats vind ik dat kwalificaties die van essentiëel belang zijn.

Fijne afspraak kunnen maken, erg netjes behandeld, waardig en respectvol. Op het kerkhof hebben de heren de steen weer keurig netjes op zijn plek gelegd, wij zijn zeer tevreden.

Heel Prettig.

Onze ervaring hebben wij als zeer prettig en goed ervaren. Na overleg werd de steen van ons vaders graf verwijderd en later na overleg en advies na ruim 3 maand weer terug geplaatst. Steen is schoongemaakt en bijgewerkt met nu ook onze moeder erbij vermeld. Zeer fijn persoonlijk contact met goede uitleg en duidelijk advies. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat! Erg mooi geworden. Bij deze onze dank. Vriendelijke groet, Jacqueline en Ellen Smithuis

Snel, vriendelijk, en volgens afspraak.

Binnen een week is de grafsteen aangepast en teruggeplaatst. De opdracht is geheel volgens afspraak uitgevoerd.

vriendelijk bekwaam accuraad luisteren goed naar wensen en geven goede tips en komen afspraken na

Wij hebben na het overlijden van onze moeder opnieuw een prima ervaring gehad met Nieuwkamp, evenals destijds bij het overlijden van onze vader. We werden vakkundig geholpen en duidelijk afgesproken wat men ging doen wat netjes werd verwerkt in de offerte. de gemaakte afspraken werden nagekomen, kortom een prima bedrijf

Goed geholpen en prima werk geleverd

Goed klant vriendelijk

goed duidelijk geholpen

Het begin van het afhalen van de steen . Tot het plaatsen van de steen . Prima duidelijk geholpen. Goed eind resultaat .

Je wordt zeer goed geholpen bij soms moeilijke keuzes

Er wordt de tijd voor je genomen, er heerst een prettige en onbevangen sfeer, dichtbij de klant, je wordt erg goed geholpen.

Prettig en goed gehopen

Prettig geholpen. Zeer ervaren en nemen de tijd voor je. Ondanks tegenslagen altijd netjes gebeld waarom het langer duurde. Eindresultaat is heel netjes zeer tevreden.

Nieuwkamp, Neemt je veel “regelwerk” uit handen. Ik heb dit als nabestaande, als zeer prettig ervaren.

Prima Grafmonument ziet er goed uit!!

wij zijn als familie zeer tevreden hoe e.e.a. bij Nieuwkamp is gegaan.

Wij hebben goede ervaringen met Nieuwkamp

Fa. Nieuwkamp heeft alles tot onze tevredenheid afgehandeld.

Meer dan geweldig !

Wij vonden het ontzettend fijn dat er met ons meegedacht werd. Een bedrijf met klasse! Mijn pa zou trots zijn .

heel tevreden in nakomen afspraak en communicatie

Heel tevreden, in nakomen afspraak en communicatie.

Prima geholpen

Keurig geholpen. Snel en goed afgehandeld

Gewoon no nonsens benadering, geen gepush.

Zie bovdnstaand

Zeer goede ontvangst goed geluisterd naar wensen Positieve tips zonder iets op te dringen heel erg tevreden dank daarvoor

De ervaring met nieuwkamp is goed Het monument is prachtig, hartelijk dank daarvoor. Groetjes leontine

Vriendelijke ontvangst goede voorlichting en vlotte afwerking.

Alles goed verzorgd

Goede service en net werk

Grafmonument is heel mooi geplaatst

Snel en mooi werk afgeleverd.

Goed en snel geholpen.

Heel prettig

Fijn en duidelijk overleg

Over Nieuwkamp Natuursteen

Nieuwkamp natuursteen uit Borne is gespecialiseerd in monumenten voor graf en urn. Met een klein team van vakkundig personeel, proberen wij samen met u de gedachten aan uw dierbare te vertalen naar een passend monument in de vorm van een grafsteen, urnsteen, urn of gedenksieraad. Dit kan een traditioneel of een geheel eigentijds ontwerp zijn. Daarnaast voeren wij restauratie en onderhoud van uw graf- en urnmonument uiterst vakkundig uit. Indien u niet in de gelegenheid bent ons te bezoeken, kunnen wij u ook aan huis bezoeken.