Toppie!!

Ze hebbn alle tyd voorje!enhebn hele goed adviezen.. Uitleg over dergelijke stenen en accesoires erbij..gewoon hartstikke goed! Ik zou ze echt aanbevelen! En mijn familie zijn zeer tevreden over onze mooie steen die we zelf en samen met hen konden creeeren.. Ook dat kan!! En dat hebbn we ook gedaan samen met hen.. Nu hebn we n prachtige steen voor ons vader en moeder..

Goede Service

Hele goede uitleg over alles en denken goed met je mee!

Zeer klantvriendelijk, begripvol en meedenkend

Niets dan lof voor Nieuwkamp. Hebben ons goed geholpen en vooral in hun communicatie waren ze duidelijk.

Goede notie genomen van onze specifieke wensen en deze dienovereenkomstig uitgevoerd.

Beste medewerkers nieuwkamp, alles is prima verlopen en de afspraken zijn allemaal Correct nagekomen . Goede service en ook mooi dat de rekening voorzien van foto van het graf niet de volgende dag gestuurd werd maar een week na de afronding van het grafmonument . Respect voor de wijze van handelen . Hartelijke groet Betsy van Diek

Perfecte service, zeer meedenkend

Zeer aanbevelingswaardig

goede service, gemoedelijke sfeer.

zeer goed geholpen, goede uitleg over verschillende mogelijkheden, goede kwaliteit geleverd.

Correct en volgens afspraak.

Als alles correct en volgens afspraak wordt uitgevoerd is het een maximale score waard. En dat is hier het geval.

Zeer goede service

Steen snel weer geplaatst na begraven tweede persoon en graf keurig verzorgd.

Erg prettige communicatie en een heel mooi eindproduct!

Wij zijn erg tevreden over Nieuwkamp. Prettige service, heldere communicatie. Ze doen wat er beloofd wordt en het resultaat is een heel mooi eindproduct!

super service.

Heb i.v.m. overlijden van eerst mijn moeder en onlangs mijn vader voor de 2e keer gebruik mogen maken van jullie diensten en naar volle tevredenheid. Zowel de steen als de verzorging van het plaatsen van de steen is erg goed verzorgt mijn dank hiervoor.

Heel prettig

Heel prettig geholpen. Goede communicatie en goede voorbeelden om keuzes te maken.

Meer dan tevreden

Behulpzaam met advies, snelle en correcte afhandeling, zeer tevreden.

Zeer vakkundig personeel die de wensen van de familie vertalen in een voor ons mooi graf.

Fijne benadering, vakkundig personeel, rust en alle tijd, ideeën over en weer, afspraken worden nageleefd, makkelijk email-, en telefoonverkeer, nette aflevering en plaatsen van het grafmonument. Uiterst tevreden en kan een ieder Nieuwkamp aanraden. Een dierbare verliezen is erg, begrip en een respectvolle benadering in het uitzoeken van een grafmonument, is dan waardevol. Fijn om voor het graf te staan die naar volle tevredenheid is gemaakt door mensen met hart voor de zaak.

Goede advies en uitvoering

We waren overtuigd dat dit alles goed verzorgd zou worden, door onze bevindingen ook al in 't verleden!

Zeer goede service en vriendelijk en bekwaam personeel.

Vriendelijke ontvangst, er wordt ruim tijd genomen voor wensen c.q. opmerkingen. Ook de voorbeelden zien er goed uit en zijn altijd weer aanpasbaar wat een erg goede service betekend. Ook de uitvoering en het plaatsen van het grafmonument is uitstekend.

We zijn prima geholpen, vriendelijk te woord gestaan en er is ontzettend mooi werk geleverd.

Bij elke vraag die ik had (dat waren er naar mijn gevoel heel veel) werd ik telkens vriendelijk te woord gestaan en kreeg ook duidelijk antwoord op mijn vragen. Er werd met ons mee gedacht (overkomen familielid vanuit het buitenland) voor een afspraak voor de bijzetting. Er is ontzettend mooi en netjes werk geleverd. Wij als nabestaanden zijn erg tevreden over het eindresultaat.

afspraak=afspraak

Bij Nieuwkamp is afspraak=afspraak. Prima service. Wij zijn zeer tevreden

Uutstekende dienstverlening.

Duidelijk advies en keurig uitgevoerd. Er wordt voldoende tijd genomen in een persoonlijk gesprek.

Over Nieuwkamp Natuursteen

Nieuwkamp natuursteen uit Borne is gespecialiseerd in monumenten voor graf en urn. Met een klein team van vakkundig personeel, proberen wij samen met u de gedachten aan uw dierbare te vertalen naar een passend monument in de vorm van een grafsteen, urnsteen, urn of gedenksieraad. Dit kan een traditioneel of een geheel eigentijds ontwerp zijn. Daarnaast voeren wij restauratie en onderhoud van uw graf- en urnmonument uiterst vakkundig uit. Indien u niet in de gelegenheid bent ons te bezoeken, kunnen wij u ook aan huis bezoeken.