Erg prettige samenwerking

De geleverde prestaties zijn prima.

Correcte afhandeling conform afspraak

Men nam de tijd om mij te informeren omtrent de mogelijkheden en gaven daarbij goed advies. Alles is gegaan zoals we hadden afgesproken.

Goede service.

Ik werd netjes en goed geholpen. Alles was goed voor elkaar.

Persoonlijk en oog voor detail

Fijn contact. Altijd zoeken naar mogelijkheden om de wens van de nabestaanden te verwezenlijken.

De klant is koning bij Nieuwkamp

Wij zijn zeer tevreden over het werk wat de firma Nieuwkamp heeft geleverd. Alle details werden met ons besproken en waar nodig is het bestaande monument aangepast en mooier gemaakt.

Behulpzaam, snel en netjes geplaatst.

Goede ervaring!

Mijn ervaring met u is Zeer positief, klantvriendelijk en de offerte zag er uitstekend uit. Ook nu de steen is geplaatst. Ik ben er zeer tevreden over.

Mooi gegraveerde steen en goede service

Vvvvvvvvvvvvv vvvvvvvv vvvvv vvvvv vvvvvv. Vvvvvvv vvvvvvvv

Prachtige steen

De steen en inscriptie zijn prachtig. Vond het alleen jammer dat we nadat de steen geplaatst werd pas bericht kregen.. Ik had het graag vooraf geweten..

Netjes geholpen en werkzaamheden correct afgerond

Korte lijnen, snel schakelen en hierdoor konden wij op een voor ons bijzondere dag, het geheel afronden.

Geweldig! Snel, behulpzaam en deskundig.

We werden fijn ontvangen en na onze wens kenbaar gemaakt te hebben is er alles aan gedaan dit te realiseren. Heel fijn.

Prettig bedrijf

Ik werd vriendelijk ontvangen. Onder het genot van een kopje koffie werden mijn wensen besproken en werd zeer deskundig geholpen. Het urnensteentje zag er mooi uit toen wij het gingen plaatsen. Precies zoals ik het wilde hebben.

zeer positief

Prettige wijze van communiceren, er is altijd overleg met de klant. Het herplaatsen en aanpassen van de grafsteen is uitstekend gedaan, vakmanschap.

Alles top geregeld!

Fijne gesprekken. Goed mee gedacht.

Gewoon heel betrokken en goed advies.

We werden heel goed geadviseerd in een gemoedelijke sfeer.

Prettig contact en snel geregeld.

Prettig contact en snel geregeld.

Vriendelijk en meedenkend.

Hoewel ik vreselijk opzag tegen zoiets definitiefs als het plaatsen van een gedenksteen op het graf van mijn man moet ik bekennen dat het mij maar ook mijn kinderen door het meedenkende personeel toch is meegevallen. We werden goed op de hoogte gehouden en de plaatsing van de steen is keurig gedaan.

Prachtig stuk werk

De letters voor pa staan prachtig op de natuursteen. Als of het er altijd al op stond en niet net is bijgeplaatst.

Goed en vriendelijk geholpen

We zijn vriendelijk en adequaat geholpen. Ze nemen de tijd en geven goed advies.

Een prima bedrijf.

Wij werden goed geadviseerd in de keuze voor een grafmonument. Nieuwkamp stond open voor eigen inbreng en nam alle tijd. Fijne gemoedelijke sfeer. Alles is volgens afspraak gedaan.

Goed geregeld

Goede en correcte ervaring met dit bedrijf. Goeie service. Dit bedrijf zeker aan te bevelen.

Ontzettend fijn geholpen

Uitgebreid de tijd genomen voor ons Hetgeen wat wij uiteindelijk wilden is naar wens gerealiseerd

Mijn zus en ik zijn goed en vriendelijk geholpen Het eindresultaat is erg mooi geworden. We danken jullie dan ook, want mede dankzij jullie hebben onze ouders nu een prachtig kunstwerk op hun graf staan

Prima voorlichting, overleg en uitvoering!

Bij het uitzoeken van de grafsteen en de tekst was er goed overleg, ook over de layout (lettertype, grootte, regelafstand e.d.) De steen is binnen 4 maand geplaatst dus prima, het resultaat is ook uitstekend!

Deskundig en betrokken advies en werkuitvoering

Na overlijden laatste ouder nam Nieuwkamp na een periode contact op over de grafstenen, niet te vroeg, niet te laat. Daarna goed een advies, en pragmatische oplossing bij breuk van een zwakke plaat. Mooi resultaat door een professioneel advies en uitvoering.

Grotestraat 72 7622GM Borne

Over Nieuwkamp Gedenken

Nieuwkamp natuursteen uit Borne is gespecialiseerd in monumenten voor graf en urn. Met een klein team van vakkundig personeel, proberen wij samen met u de gedachten aan uw dierbare te vertalen naar een passend monument in de vorm van een grafsteen, urnsteen, urn of gedenksieraad. Dit kan een traditioneel of een geheel eigentijds ontwerp zijn. Daarnaast voeren wij restauratie en onderhoud van uw graf- en urnmonument uiterst vakkundig uit. Indien u niet in de gelegenheid bent ons te bezoeken, kunnen wij u ook aan huis bezoeken.