We zijn heel erg tevreden

Wat een geweldige ontvangst en begeleiding. Ook de afronding is keurig gegaan.

We zijn erg tevreden

Snel en secuur

Uiterst plezierig geadviseerd en keurige realisatie

In alle rust samen naar de verschillende mogelijkheden gekeken en goed geadviseerd. Plaatsing ook volledig naar wens.

Heel fijn geholpen, en een super mooie steen geleverd.

Na het overlijden van onze zoon zijn we in contact gekomen met Nieuwkamp. Wij zijn heel goed ontvangen, na het uitleggen van onze wensen zijn ze met onze wensen aan de slag gegaan. Er is door Nieuwkamp een prachtig grafsteen ontworpen en geplaatstcwaar we heel blij mee zijn. Nieuwkamp namens ons nog super bedankt.

Prima fijn geadviseerd en geholpen

Prima bedrijf

Goede service, duidelijk verhaal en simpele maar concrete communicatie

Nieuwkamp doet wat het beloofd en neemt juist in de tijd van verlies van een dierbare veel uit handen. Zijn flexibel, klantgericht en denken mee of men kan realiseren wat de klant graag zou willen. Ze zijn accuraat en werken netjes en check en balances is ook goed ingeregeld. Geen fouten maken die juist bij gedenktekens extra pijnlijk zijn. Het is alles in goede handen bij Nieuwkamp.

Goed gedaan

Wij hadden een enkel graf, dat moest een dubbel graf worden. Dit hebben jullie ontzettend mooi uitgebreid, het is één geworden, dit had niet beter gekund. Wij zijn er erg blij mee. Goede vakkennis.

Goede hulp en nauwkeurig

Goed en snel afgehandeld in deze moeilijke tijden is dat extra fijn. Dank!!!

Na wat volhouden kon ons voorstel toch!

Heel tevreden over de uitvoering van onze wens en opdracht !! Kostte eerst wel wat moeite om dat wat wij wilden,voor elkaar te krijgen…. Eind goed,al goed!!

Goede begeleiding bij het uitzoeken van de grafsteen, heldere communicatie en zeker meelevend. Een hele goede ervaring.

We zijn fijn geholpen en ze denken met je mee.

Prettig geholpen. We hadden een eigen ontwerp en het eindresultaat was precies zoals wij het bedacht hadden. Ze denken met je mee zodat alles past.

Gehoord

Denken goed met je mee in alle situaties.

Goed , zakelijk prima

Telefonisch contact fijn . Zakelijk prima in orde , wat vreemd is , dat de dag zelf van de plaatsing , het dan pas bekend is .

Heel fijn geholpen

Prettig, persoonlijk en meedenkend.

Goed werk afgeleverd.

De grafsteen van het Urngraf van mijn ouders is netjes bij gewerkt.

Goed geadviseerd. En uiteindelijk een hele mooie steen.

zeer Goed

Ben zeer goed geholpen, en ben zeer tevreden over het resultaat.

Uitermate goed geholpen en alles mooi verzorgd

Fantastisch en professioneel bedrijf

Nieuwkamp Natuur Steen heeft het monument voor mijn ouders keurig geregeld en gemaakt . In één woord klasse !

Prettig geholpen

Prettige sfeer en er wordt goed geluisterd naar de wensen en gekeken of deze mogelijk zijn

Erg prettige samenwerking

De geleverde prestaties zijn prima.

Correcte afhandeling conform afspraak

Men nam de tijd om mij te informeren omtrent de mogelijkheden en gaven daarbij goed advies. Alles is gegaan zoals we hadden afgesproken.

Goede service.

Ik werd netjes en goed geholpen. Alles was goed voor elkaar.

Persoonlijk en oog voor detail

Fijn contact. Altijd zoeken naar mogelijkheden om de wens van de nabestaanden te verwezenlijken.

Over Nieuwkamp Gedenken

Nieuwkamp natuursteen uit Borne is gespecialiseerd in monumenten voor graf en urn. Met een klein team van vakkundig personeel, proberen wij samen met u de gedachten aan uw dierbare te vertalen naar een passend monument in de vorm van een grafsteen, urnsteen, urn of gedenksieraad. Dit kan een traditioneel of een geheel eigentijds ontwerp zijn. Daarnaast voeren wij restauratie en onderhoud van uw graf- en urnmonument uiterst vakkundig uit. Indien u niet in de gelegenheid bent ons te bezoeken, kunnen wij u ook aan huis bezoeken.