Prima afspraken met ter Horst gemaakt en het mooie is ze komen ze na.

Goede tent

Top bedrijf

Top in een woord

Een goede basis voor een geslaagd feest

Ter Horst levert al enkele jaren de feesttent. Altijd naar volle tevredenheid en komen de gemaakt afspraken na.

Super contact en op bouw

Hallo ter horst Een goed te overleggen bedrijf Voor die tijd als goed te overleggen maar ook te plekke wat te overleggen dus gewoon super Ook bij deze zijn we voor aankomende jaar weer een tent nodig alleen hebben we eerst daags een vergadering om overleggen we de afmeting Alvast bedankt Mvg alwin Veurink (Oranjevereniging Westerhaar )

heel goed en vlot

Goede communicatie en komt alle afspraken na

Als Stichting Popfeesten Usselo hebben we erg goede ervaring met Tentenverhuurbedrijf ter Horst. - Snelle opbouw - Vriendelijke mensen - Fijne communicatie - No nonsense Ga zo door Team Ter Horst!! Zeker tot volgend jaar.

Duidelijke afspraken en een professioneel en prettig tentenbouwteam.

Wij werken al jaren samen met Ter Horst. De samenwerking is altijd goed. Er zijn goede afspraken te maken. Het is een professionele organisatie die het materiaal goed voor elkaar heeft.

Een echt no-nonsense bedrijf. Vriendelijk personeel en een bedrijf die haar afspraken nakomt.

Wij werken al sinds jaar en dag met ter Horst tentenverhuurbedrijf. We maken goede afspraken die worden nagekomen. Wat ons betreft een prima relatie en goede sfeer en een dito samenwerking. De kwaliteit laat zich omschrijven als sober en doelmatig tegen een goede prijs.

Prettige samenwerking

Heldere afspraken en goede kwaliteit

Prima en zeer goede sevies .

Het contact is vriendelijk eerlijk en betrouwbaar.

werken snel.

De opbouw gaat snel en volgens afspraak.

Over Tentenverhuurbedrijf Ter Horst