Prima,

Wordt er altijd goed geholpen

goede service

zeer vriendelijk je voelt je op je gemak

• Behandeling

Ik ben tot nu toe erg tevreden.

Ondanks dat ik nog maar 3x voor behandeling geweest ben, kan ik al wel zeggen dat de fysiotherapeut erg vriendelijk is en voor mijn gevoel de juiste behandeling geeft.

Prettige omgang, Goede uitleg, Goede service, Humorvol

Beter dan dit, kan niet

Goede en vriendelijke praktijk

Ik ben hier zeer tevreden over . Hoef als ik bel nooit lang te wachten voordat ik geholpen word. Behandeling met goed resultaat.

• Behandeling

Na alle tijd genomen te hebben om het ongemak in kaart te brengen, deskundig advies gekregen voor bepaalde oefeningen thuis. Dit wierp al op korte termijn zijn vruchten af.

• Behandeling

Goede fysio en een luisterend oor.

Goede therapie en vakkundig geholpen

• Behandeling

Een bijzonder kundig en vertrouwd adres voor fysiotherapie

Volgende keer zo weer.

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Alhoewel ik pas 2 behandelingen heb ondergaan, heb ik toch een enorme goede indruk van de Fysiotherapie Praktijk Mark Brinkman. Na mijn telefoontje kon ik de volgende dag al langs komen voor een intake gesprek en kreeg ik een paar dagen later al mijn eerste behandeling. Mark Brinkman is vriendelijk en legt alles uitgebreid uit en geeft nog bijkomende adviezen.

• Behandeling

Prettig in de omgang en deskundig.

Ik kwam met rugklachten bij Mark. Op mijn verhaal heeft hij m.i. een goede diagnose gesteld. Ik merk na twee weken al enige vooruitgang. Hij zet mij zelf ook aan het werk met oefeningen. So far so good!

• Behandeling

Goede service en zeer goed advies

Hij neemt uitgebreid de tijd voor je, geeft zeer goed advies.

• Behandeling

Goede service, goede behandeling, vriendelijke man

vriendeljjk ontvangst 1 ste keer bij de praktijk. Goed geholpen, minder last van mijn klachten.

Goed bereikbaar, Prima uitleg

Goed uitleg gehad over de klacht en de behandeling die er bij past. Gemaakte afspraken lopen niet uit, dus geen wachttijden. Goede bereikbaarheid en behandelingstijden.

accuraat en vriendelijk

Ik ben altijd op tijd en ik hoef nooit lang te wachten voordat de behandeling begint.

• Behandeling

Een kundige en aardige professional

Makkelijk om een afspraak te maken met een minimum aan formaliteiten. Goede behandelaar voor mijn klachten.

• Behandeling

Efficiënt aan de slag met problemen, no nonsense aanpak

Erg goed

De behandeling is buitengewoon prettig verlopen.Deskundige verklaring waardoor de problemen ontstaan zijn, zorgvuldige behandeling hiervan.Alleen maar goede beoordeling.

• Behandeling

Vriendelijk en zeer deskundig.

Ik heb mijn behandelingen erg positief ervaren. Rustig en deskundig. Er was ruimte en tijd voor mijn vragen. Ik was er voor oedeem behandelingen na een borstoperatie.

• Behandeling

goede en vriendelijke service en behandelingen

Ik kom hier al jaren en wordt altijd vriendelijk en correct behandeld. Er wordt ook altijd een duidelijke uitleg gegeven als ik vragen heb.

• Behandeling

Betrokken persoon en goede behandeling

Als invaller behandeling overgenomen, hierbij erg geïnteresseerd in behandelwijze en goede therapie

• Behandeling

Ben zeer tevreden, kan goed met je praten, en kan en wil je behandelingen niet missen ze helpen erg goed.

• Behandeling

Goede behandeling en prettig in de omgang.

Makkelijk om via internet afspraak te maken. Mark is prettig in de omgang en ik heb goede behandeling gehad.

• Behandeling

een uitstekend, bekwaam en vriendelijk persoon om onder behandeling te staan

Zie bovenstaande

Goede behandelingen

Goede behandelingen gehad voor mijn nek en later nog voor mijn enkel ik heb er wel wat aan gehad en ben nu weer voor in behandeling voor mijn nek

Over Fysiotherapie Praktijk Mark Brinkman

Sinds 1982 ben ik werkzaam als fysiotherapeut in Haaksbergen. In 1996 ben ik gestart met mijn eenmanspraktijk. Naast fysiotherapeut ben ik ook geregistreerd oedeemfysiotherapeut. Ik ben een algemeen practicus. Dat betekent dat ik in principe alle klachten van het bewegingsapparaat behandel. Vakgebieden, die mijn speciale aandacht hebben zijn schouderproblematiek en de manuele lymfedrainage/oedeemtherapie.