Nette service !

Heel erg blij met ons nieuwe bed en super dat alles gemonteerd word bij levering!

Goede service en waardevol advies bij aankoop van ons nieuwe bed!

Bij aankoop van ons nieuwe bed kregen we een slaapanalyse en uitgebreid advies waar we wat mee konden. Het personeel is erg aardig, behulpzaam en servicegericht. Zelfs toen na een week bleek dat het nieuwe hoofdkussen niet goed lag, konden we deze ruilen voor een andere. Tot slot heeft de winkel ruim keuze, hebben ze mooie woonaccessoires en zijn de bedden en producten van topkwaliteit.

Beddenspeciaalzaak die haar naam meer dan waar maakt!

Deskundig advies, prettige communicatie, klantgericht en waar voor je geld!

Goed advies gehad

Nieuwe boxspring gekocht goed en geduldig advies gehad

Prachtige winkel, vriendelijk personeel

Een prachtige winkel met een mooi assortiment. Het personeel neemt onder het genot van een kopje koffie uitgebreid de tijd voor een advies op maat. Wij zijn erg blij met onze aankoop.

Een winkel waar je persoonlijk, warm, maar zeker ook professioneel advies krijgt.

Service zoals het hoort! Nemen de tijd en zorgen voor advies op maat! Net dat beetje meer...

goede service, vriendelijk personeel met kennis van zaken

wij hebben een fijn gesprek gehad met de eigenaar van het bedrijf die ons een goed advies gaf met enkele duidelijke tips. naar aanleiding van die tips, bijvoorbeeld m.b.t de matras, hebben wij uiteindelijk onze keuze gemaakt. en dat is tot nu toe de juiste geweest.

Super service en vriendelijk personeel.

Binnen zeer korte tijd een oplossing gevonden voor een probleem met onze Ergo-sleep matras.

Klantvriendelijk en deskundig!

Goede en duidelijke informatie, niet opdringerig maar deskundig en eerlijk advies.

Heel kundig geadviseerd!

Goede voorlichting gehad over een goed bed. En het is uitgekomen, wat ons voorspeld was, hadden wij dat maar veel eerder aangeschaft. Dus wij liggen Koninklijk.

Wat een mooie winkel. Super vriendelijk personeel. Ruime keus aan bedden en toebehoren. Zoveel leuke woonaccessoires, En voor een leuk kadootje kan je hier ook zeker slagen. Echt mijn favoriete winkel.

Geweldige winkel met een ontzettend goede service

We zijn heel erg goed geholpen met het uitzoeken van ons nieuwe bed. Goede uitleg en jullie nemen echt de tijd voor de klant. Super lieve mensen die weten waar ze over praten.

Top zaak

Goede service en een fantastische bediening.

Mooie winkel, klant vriendelijk personeel en ruim aanbod

Super bedden winkel waar je altijd super geholpen word! Vriendelijk personeel en cadeautjes worden altijd super leuk ingepakt! Een paar maand geleden een bed van Caresse gekocht met daarbij nieuw beddengoed. Erg tevreden over! Ook over de styling kunnen ze je goed adviseren. Een top winkel in Almelo!

Fijne winkel, altijd gezellig en hele leuke accessoires

Kom graag bij jullie in winkel. Altijd gezellig !! En heerlijk verzorgd kopje koffie Leuke accessoires en natuurlijk mijn favoriete merk Zusss.

Over Van der Bijl Bedden & Interieur