Super service en vriendelijk personeel.

Binnen zeer korte tijd een oplossing gevonden voor een probleem met onze Ergo-sleep matras.

Klantvriendelijk en deskundig!

Goede en duidelijke informatie, niet opdringerig maar deskundig en eerlijk advies.

Heel kundig geadviseerd!

Goede voorlichting gehad over een goed bed. En het is uitgekomen, wat ons voorspeld was, hadden wij dat maar veel eerder aangeschaft. Dus wij liggen Koninklijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wat een mooie winkel. Super vriendelijk personeel. Ruime keus aan bedden en toebehoren. Zoveel leuke woonaccessoires, En voor een leuk kadootje kan je hier ook zeker slagen. Echt mijn favoriete winkel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geweldige winkel met een ontzettend goede service

We zijn heel erg goed geholpen met het uitzoeken van ons nieuwe bed. Goede uitleg en jullie nemen echt de tijd voor de klant. Super lieve mensen die weten waar ze over praten.

Top zaak

Goede service en een fantastische bediening.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooie winkel, klant vriendelijk personeel en ruim aanbod

Super bedden winkel waar je altijd super geholpen word! Vriendelijk personeel en cadeautjes worden altijd super leuk ingepakt! Een paar maand geleden een bed van Caresse gekocht met daarbij nieuw beddengoed. Erg tevreden over! Ook over de styling kunnen ze je goed adviseren. Een top winkel in Almelo!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne winkel, altijd gezellig en hele leuke accessoires

Kom graag bij jullie in winkel. Altijd gezellig !! En heerlijk verzorgd kopje koffie Leuke accessoires en natuurlijk mijn favoriete merk Zusss.

Over Van der Bijl Bedden & Interieur