Effectieve behandeling en rustige benadering

Eddy is een rustige fysiotherapeut die met de dry needling van heel snel effect behaalt. Ik ben er zeer over te spreken.

Eddy is zeer vriendelijk, en deskundig.

Zeer tevreden !!!!!!

een zeer goede praktijk

geen betere praktijk. zeer tevreden

Goede eerste ervaring met fysiotherapie

Na een fiets ongeluk fysiotherapie ingezet. Zeer goede begeleiding ervaren, aansluiten bij mijn behoefte maar toch ook op de rem wanneer ik te snel wilde. Straalt professionaliteit uit. Dit is mijn eerste ervaring met fysiotherapie, dus heb verder geen vergelijking.

Ben weer helemaal op de been door de deskundige behandeling van dhr Eddy Meuken. Net als een paar jaar geleden na een fietsongeluk weer helemaal hersteld na behandeling door hem.

Goede behandeling na een goede uitvraag van de klachten

Er wordt hier goed geluisterd naar de klachten en vervolgens wordt er een duidelijk pad van behandeling aangegeven.

Ik ging met een rolstoel heen en ik kwam lopend terug

Dry Needle is echt geweldig ik heb er zoveel profijt van. Al mijn pijnen zijn weg en ik kan weer fatsoenlijk bewegen