Maximaal genieten van een heerlijk en mooi verblijf op een perfecte locatie.

Inmiddels maken wij voor het familieweekend vanaf 2012 gebruik van deze locatie en gezien het gegeven dat we elk jaar weer terugkomen zegt dat al genoeg. Dat doe je niet als je niet tevreden bent of het niet naar je zin hebt. Het is de combiantie van een mooi ruim groepsverblijf met een perfect overdekt buitenterras, een heerlijk ruim gras/speelveld waar je echt van alles kunt doen met een fantatsische plek voor het aansteken van een kampvuur. Zowel voor jong als oud is het dus maximaal genieten. Daarnaast kun je lekker wandelen en is er veel te doen in de directe omgeving. Kortom; wij willen voorlopig niets anders, ook de komende jaren blijven wij gebruik maken van deze locatie.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Heeft u nog een leuke tip voor de komende gasten? Bezoek Gerrit Valk's Bakkerij- en IJsmuseum in Hellendoorn.

Over Ossenkamp Vakantiehuis

Ossenkamp Vakantiehuis is een mooie plek voor groepen tot 30 personen. Dicht bij het dorp Hellendoorn tussen Nationaal park Sallandse Heuvelrug en het Reggedal ligt deze ruime groepsaccommodatie. In de omgeving kan men actief bezig zijn door te gaan fietsen, wandelen of varen. Maar er is ook op cultureel gebied van alles te bekijken zoals een bakkerrijmuseum in Helledoorn of het Oorlog en Vrede's museum in Nijverdal Het huis heeft een ruime woonkamer om gezellig met elkaar te eten, maar ook lekker banken. 7 royale slaapkamers waarvan 1 op de begane grond met eigen sanitair. Mooie nieuw sanitair. Een grote keuken met alle in huis om een lekker maaltijd te bereiden.

Filter op Taal