Een vriendelijk ontvangst en een perfecte locatie.

Als teambuildingsweekend zijn wij in de Ossenkamp geweest. Alles was perfect geregeld. Een zeer goed uitgeruste keuken, prima slaapkamers en alles heerlijk schoon. Een perfectie locatie in een prachtige omgeving.

MOOI VERZORGDE SFEERVOLLE GROEPSACCOMODATIE

Wij hebben een weekend doorgebracht in de Ossenkamp met een groep van 20 personen.. Iedereen was zeer te spreken over de sfeervolle uitstraling. Alles zag er schoon en verzorgd uit en de service van de familie Berkenbos is super.

• Heeft u nog een leuke tip voor de komende gasten? zeskamp boeken

Gastvrij, netjes, gezellig en heerlijk slapen

We hebben een weekend met jeugd doorgebracht op deze lokatie. Een prachtige omgeving, vriendelijke ontvangst en riant en luxe plek. We hebben een heerlijk weekend gehad en voor volgend jaar de reservering al weer staan!

Gezellige, schone, ruime locatie voor ons schoolkamp

Op schoolkamp geweest met OBS de Iekmulder hier. Zeer geschikt daarvoor, meerdere slaapruimtes, zodat ook enige privacy gewaarborgd is. Heel netjes en schoon. Gezellige huiskamer en voor de kinderen meer dan voldoende ruimte buiten om te spelen. Alles is er. Namens de kinderen en begeleiders nogmaals onze dank is groot.

• Heeft u nog een leuke tip voor de komende gasten? Vlot bouwen Ommen, Klimpark Nijverdal en Bezoekerscentrum en het oorlogs museum Nijverdal

Perfecte locatie voor families met kleine kinderen

De ontvangst was prima. Het bijgeboekte ontbijt was voortreffelijk. Het contact met mevr. Berkenbos was goed.

Maximaal genieten van een heerlijk en mooi verblijf op een perfecte locatie.

Inmiddels maken wij voor het familieweekend vanaf 2012 gebruik van deze locatie en gezien het gegeven dat we elk jaar weer terugkomen zegt dat al genoeg. Dat doe je niet als je niet tevreden bent of het niet naar je zin hebt. Het is de combiantie van een mooi ruim groepsverblijf met een perfect overdekt buitenterras, een heerlijk ruim gras/speelveld waar je echt van alles kunt doen met een fantatsische plek voor het aansteken van een kampvuur. Zowel voor jong als oud is het dus maximaal genieten. Daarnaast kun je lekker wandelen en is er veel te doen in de directe omgeving. Kortom; wij willen voorlopig niets anders, ook de komende jaren blijven wij gebruik maken van deze locatie.

• Heeft u nog een leuke tip voor de komende gasten? Bezoek Gerrit Valk's Bakkerij- en IJsmuseum in Hellendoorn.

Over Ossenkamp Vakantiehuis

Ossenkamp Vakantiehuis is een mooie plek voor groepen tot 30 personen. Dicht bij het dorp Hellendoorn tussen Nationaal park Sallandse Heuvelrug en het Reggedal ligt deze ruime groepsaccommodatie. In de omgeving kan men actief bezig zijn door te gaan fietsen, wandelen of varen. Maar er is ook op cultureel gebied van alles te bekijken zoals een bakkerrijmuseum in Helledoorn of het Oorlog en Vrede's museum in Nijverdal Het huis heeft een ruime woonkamer om gezellig met elkaar te eten, maar ook lekker banken. 7 royale slaapkamers waarvan 1 op de begane grond met eigen sanitair. Mooie nieuw sanitair. Een grote keuken met alle in huis om een lekker maaltijd te bereiden.