super product en service

PostNL was eerst erg verlaat. Daarop had ik contact met PostNL, waarop ik contact had met Birdwise. We zouden eerst nog een paar dagen wachten. De dag erop werd ik al gebeld dat PostNL mijn pakketje waren kwijtgeraakt. Birdwise heeft het super goed en klantgericht opgelost door mijn bestelling persoonlijk bij mij in de brievenbus te stoppen (dit was dichtbij). Het product is erg mooi en ik denk dat het heel erg mooi in de tuin zal staan bij mijn ouders, die het als kerstcadeau gaan krijgen.

Een mooi product en soepele levering zonder problemen

Een mooi product en soepele levering zonder problemen

Een feestje om jullie site te bezoeken.

Bij toeval kwam ik op de site terecht. Daar heb ik een eekhoorn besteld voor een jarige vriend. Daar was hij heel blij mee, een echte verrassing. Ook vrienden en familie waren enthousiast. En dit alles draagt dankzij jullie nog bij aan een goed doel. Dank je wel daarvoor.

Mooi materiaal, geweldig in de tuin!

Optijd geleverd, goed en stevig ingepakt. Degelijk materiaal. Mooi resultaat in de tuin.

Fijne ervaring, snel geleverd en een prachtig product

Fijne ervaring, snel geleverd en een prachtig product

Prima aankoop.

Goed verzorgde zending, mooie cadeauverpakking. Goed uitgevoerd object.

Origineel cadeau, zeker voor de vogel liefhebber!

Makkelijk te bestellen en volgende dag al geleverd. Fijn dat het al ingepakt is met persoonlijk kaartje erbij!

Super product en service

mooi

mooi artikel

Leuk cadeau om te geven!

Origineel cadeau om te geven, ter gelegenheid van een huwelijksverjaardag, zeker voor vogelliefhebbers!

Goede service, snelle levering en fantastisch mooi product

Mooi product. Snelle levering. Goed verpakt. Ontzettend leuk om cadeau te geven. Heeft een mooi plekje gekregen in de tuin

Goede service, snelle levering en fantastisch mooi product

super product en service

PostNL was eerst erg verlaat. Daarop had ik contact met PostNL, waarop ik contact had met Birdwise. We zouden eerst nog een paar dagen wachten. De dag erop werd ik al gebeld dat PostNL mijn pakketje was kwijtgeraakt. Birdwise heeft het super goed en klantgericht opgelost door mijn bestelling persoonlijk bij mij in de brievenbus te stoppen (dit was dichtbij). Het product is erg mooi en ik denk dat het heel erg mooi in de tuin zal staan bij mijn ouders, die het als kerstcadeau gaan krijgen.

Mooie herinnering wordt gemaakt

Ik ben erg blij met Birdwise. Top geholpen bij een vergissing, en daarbij ontzettend verrast. Klasse als je zo met je klanten omgaat. Maar ook klasse wat er gemaakt wordt. Zo mooi.

super product en service

mooi product en super service

Amstelveenseweg 1100

1081JV Amsterdam

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.<br>Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers. Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden. Duurzame verpakking: Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.