Mooi product, geweldige service!

De lovebirds zijn een mooi en thematisch kado voor een bruiloft. Ze zijn ook mooi verpakt om als kadootje te geven. En het is mooi dat je er ook nog een goed doel mee steunt. Helaas was mijn pakketje kwijt geraakt bij post.nl. Birdwise dacht heel goed mee om nog op tijd voor de bruiloft een nieuw exemplaar in mijn bezit te krijgen zonder extra kosten. Echt fantastische service!!! Tevreden klant, tevreden ontvanger van het kado, goed concept en top bedrijf.

Brilliant producr

I am a big fan of this product. Perfect presents for my loved ones.

Ideaal cadeau, prima service

Al meerdere keren cadeau gedaan, altijd een succes. Snelle levering, mooie verpakking.

Prima snelle service, keurig verpakt

Vrienden blij gemaakt met de vogel

Prima snelle service. Anderen geïnspireerd ook te bestellen

Besteld, betaald, maar niet ontvangen.

Vogel besteld, maar niet gekregen. Wat kan ik er meer van zeggen.

Geachte heer Kroes, Ontzettend vervelend dat dit gebeurd is, en gelukkig hebben wij zojuist contact gehad. Natuurlijk gaan we dit oplossen. Team Birdwise

Goed verzorgd en mooi!

Product ziet er superleuk uit! Netjes verpakt en op tijd ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Goede ervaringen met Birdwise

Ik zocht een passend cadeau voor een collega in Duitsland en kwam uit bij Birdwise. Snelle levering (buitenlands adres dus geen probleem), goede communicatie over de order en een hele blije collega! Daarnaast spreekt de 'missie' van Birdwise mij aan dus ik ook blij!

Geweldig mooi

Ik had de uil besteld als cadeau voor mijn broer. Hij woont nu in een dorp waar ze de bijnaam hebben van Anneroel, vandaar het uiltje( een oele). Snel geleverd, keurig verpakt.

Bestelling verliep vlot, mooi product

Er werd snel geleverd. Met een persoonlijk bericht op een kaartje. Ik heb get kado gedaan aan iemand. Ik hoop dat ze er blij mee is. Deze personen heeft geen tuin maar wel een soort serre met heel veel planten, waar veel glazen wanden zijn. Idee was om hem met een nylondraadje op te hangen voor het raam.

Leuk kado om te geven!

Uitstekende service! Ik echt een aanrader.

Tevreden over levering en product

Heel leuk om cadeau te geven en om zelf van te genieten

Snelle levering en netjes compact verpakt.

Snelle en adequate levering

Duidelijke website en een mooi product om weg te geven.

Heb een bestelling gedaan en verkeerd adres opgegeven. Dit is geconstateerd en men heeft mij gebeld. Juiste adres doorgegeven en zodoende kon ik alsnog mijn bestelling ontvangen. Kwaliteit van het geleverde artikel is goed.

Heel leuk ornament voor een jong gezin.

Overzichtelijke site en snel geleverd

Makkelijk te vinden , genoeg keuze , snel geholpen

Leuk cadeau maarrrr …

Maar aan 1 kant afgewerkt dus beperkt met insteken

Mooi product en super leuk verpakt!!

Ik heb een Birdwise bestelt als cadeau voor een vriendin. Met het leuke kaartje en de zorgvuldige verpakking is het ook echt een super gaaf cadeau om te geven en te ontvangen! Als gever was ik blij en mijn vriendin was zeer gelukkig met haar Birdwise-cadeau!

Mooie birds voor beste online prijs

Beide birds als kado gekocht dus nog geen ervaring hoe de birds zich in het wild houden. Mooi product voor beste online prijs.

Super leuk

Zelf heb ik vorig jaar met kerst een roodborstje gehad. Hangt leuk in mijn tuin. Nu mijn nichtje en vriend verrast met een roodborstje. Ook zij waren erg blij.

Mooi product, snelle levering!

Het was een cadeautje. De ontvangers zijn er heel blij mee.

Een mooie eekhoorn en geweldige service

Toen de bezorging door PostNL leek te haperen, stuurde Birdwise me na een telefoontje direct een ander exemplaar, zodat ik 'm op tijd had om als verjaardagscadeau te geven. Superlief! Uiteindelijk ontving ik ook de vertraagde eekhoorn. Die heb ik. Natuurlijk meteen weer op de post gedaan

Prima service en snelle levering

Leuke artikelen voor iemand die van vogels houdt .

We kregen een prachtig cadeau.

Bij ons zit regelmatig een specht in de boom. Wanneer we dit benoemen als we gasten hebben, schieten ze van de bank om te kijken.... Inmiddels hebben we voor vrienden een koolmees stelletje gekocht.

Amstelveenseweg 1100 1081JV Amsterdam

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.<br>Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers. Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden. Duurzame verpakking: Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.