Perfecte levering!

Supersnelle levering van een mooi produkt! Onze Specht hangt tegen een boomstam aan, klaar om te hameren! Mooi stevig Corten staal van een degelijke dikte. De verpakking van gerecycled karton is ook prima. Daarnaast vind ik het te waarderen dat de produkten in Nederland ontworpen en geproduceerd worden! Kortom: een voortreffelijk produkt! Nog een tip voor andere klanten: ik heb de Specht een paar uur in water met vaatwasserzout gezet en toen ging het al meteen roesten, wat ook de bedoeling is. Dit gaat op deze manier supersnel!

Prachtige uitvoering

We hebben de koolmeesjes cadeau gedaan aan vrienden. Vonden het prachtig.vooral omdat het ook gaat verweren. Het cadeau is ook mooi ingepakt. Helemaal top. Zeer tevreden

Top product

We deden het cadeau voor n huwelijksfeest..Zij waren er blij mee en vonden het n origineel cădeau.. De uil herft n mooi plekje gekregen în de boom în hun tuin.. Met hartelijke groeten.

Mooi origineel cadeau, snel geleverd!

Mooi origineel cadeau, snel geleverd!

Ik heb zelf vorig jaar een birdwise cadeau gehad en vond dat zelf hartstikke leuk hierna heb ik het zelf ook cadeau gedaan en kreeg daar leuke reacties op.

Mooi product en goede levering

Mijn bestelde product kwam goed verpakt met een kaart met mijn tekst aan . En zag er precies zo uit als verwacht . Had hem als cadeau besteld en de ontvanger was blij verrast . Heel blij mee.

Mooi en snel geleverd

Mooie kwaliteit en heel snel geleverd

Leuk cadeau …

… voor een schappelijke prijs

Prachtige, unieke cadeaus

Je geeft een cadeau met een mooi symbool, verhaal en ze zien er nog eens prachtig uit.

Een leuk cadeau om te geven.

Leuk cadeau voor de natuurliefhebber die verder al zoveel heeft. De ontvanger was blij verrast.

Nog niet

Ik heb de moonbird pas 1 dag in huis, dus ik heb nog geen ervaring ermee. Jammer dat alle info in het Engels is. Volgende week weet ik vast meer.

Leuk cadeau idee

Dit gegeven bij een bruiloftsfeest . Prima verpakt en snel geleverd

Verrast

Staat echt heel leuk in de tuin. Mooie eycatcher. Ook erg leuk als cadeautje. Qua prijs ook leuk.kortom : ik ben er heel blij mee.

Leuk idee om zo je tuin te versieren.

Besteld voor vaderdag, op tijd gekregen en staan leuk in de tuin. Een aanrader!

Leuk cadeauidee

Ik had bij Birdwise besteld voor vaderdag. Want wat geef je nu voor vaderdag??? Daarbij zit het ook nog eens in een mooie verpakking. Kennissen heb ik zeker op ideeën gebracht voor een leuk origineel vaderdag cadeau

Mooie vogel

Goede verpakking. En de jarige was er erg blij mee

Uitstekende service en producten

Fijne website, goede communicatie en mijn schoonvader was erg blij met het product.

Herkenbare wulp

Mooi passend bij mijn verzameling diverse wulpen.

Een geslaagd cadeau

Ik had het product al op tijd in huis. Was bedoeld als cadeau. Goed verpakt, zag er netjes uit. Product zelf is ook mooi van materiaal. Zeer tevreden over de gang van zaken wat betreft bestellen, betalen en levering. Het mooiste, de reactie van de ontvanger.

Super service

Fantastische service, het werd een beetje krap met de post om het de volgende dag geleverd te krijgen, toen zijn ze het komen brengen in Amsterdam West. Daardoor had ik het cadeau op tijd in huis, enorm bedankt!

geweldig mooi idee van jullie , mooi plekje gekregen bij ons in de boom

besteld als een soort bezegeling voor ons huwelijk op 19-08-2022 ( foto volg nog)

Snelle verzending, ziet er prachtig uit. Bijgeleverd ( gratis) kaartje mag misschien iets leuker, verder niets op aan te merken.

Geweldig snelle service, leuk ingepakt en een sieraad voor in je tuin!

Ons roodborstje was kwijtgeraakt in de Sinterklaas drukte bij POSTNL en is toen persoonlijk bij ons bezorgd zodat deze toch nog op tijd was, wat een top service!

Snelle levering en prachtig cadeau

Voor vogels liefhebbers een prachtig cadeau voor in de tuin! Zeer geschikt als huwelijks cadeau! Werd zeer gewaardeerd door de ontvangers!!

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.<br>Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers. Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden. Duurzame verpakking: Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.