Nog niets ontvangen

Zou vrijdag 26 juli bezorgd worden, nu nog niets ontvangen...

Geachte klant, Dat vinden wij natuurlijk bijzonder vervelend. We hebben dan ook direct een nieuwe naar u gestuurd. Helaas was het eerste pakket kwijtgeraakt bij Postnl. Team Birdwise

Mooi en snelle levering

Ik had een verkeerde postcode opgegeven. Even gebeld en het was geregeld top!!!!

Ik heb dit artikel besteld als cadeau voor mijn tuinierende schoonzus. Ze vond het een heel leuk cadeau, was er blij mee. De bestelprocedure was prima, aflevering prima en een mooie cadeauverpakking.

Prachtige kunstwerkjes

Wij hebben de lovebirds agapornis en de pimpelmees een thuis gegeven. De agapornis is echt zo ontzettend mooi! Bijna exact een kopie van ons stelletje hier in huis. De pimpelmees is ook mooi, maar voor mijn gevoel wat aan de grote kant..

Het is een geweldig kado voor jezelf of om weg te geven de service is prima en het is ook zorgvuldig ingepakt, de ware grootte viel mij erg mee.

Super service!

Mooie kwaliteit eekhoorns besteld. Snelle levering.

Simpel bestellen, snelle bezorging.

Simpele en effectieve website met mooie foto's van de producten. Het leukste was nog wel dat we een tekst konden invoeren, die op een kadokaartje in de doos verpakt wordt. Leuke extra service! Ik kom zeker weer terug als ik weer een apart kadootje nodig heb.

Duidelijke website. Telefonisch correct geholpen

Duidelijke website. Telefonisch correct geholpen. Op tijd bezorgd.

Helemaal blij met dit deze prachtige 'huismussen'. Mooi verpakt en snel geleverd.

Mooi materiaal, prachtig verpakt en snelle levering.

Snelle verzending van een mooi product in een nette verpakking

Zeer overzichtelijke website. Na een bestelling wordt het pakket snel verzonden in een mooie cadeauverpakking inclusief mooie tekst, Tip: alles ziet er tiptop uit, maar als je eerst zelf het bestelde artikel wilt zien dien je de verpakking te openen middels de scheurstrip. Hierna kan je hem niet meer sluiten. Wellicht kan dit op een andere wijze, zodat de gever het cadeau eerst kan bezichtigen.

Een mooi en een goed product

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Mooie vorm en goede kwaliteit

Ik heb een eekhoorn besteld en binnen enkele dagen al ontvangen, goede kwaliteit en mooie vorm.

We/Ze worden er blij van!

Met het geven van zo'n kado geef je jezelf ook plezier. Het is nog steeds een origineel presentje.

hele goede klantenservice

duidelijke informatie snelle reactie bij vragen snelle levering

Helemaal goed!

Mooi product en keurige levering.

Voelt goed.

Helemaal conform uw belofte.

Er was wat verwarring over wat ik wilde bestellen, ik kreeg snel een telefoontje om te overleggen. De bestelling werd ook snel en goed geleverd. Prachtige producten. Heel tevreden.

Gaaf cadeau en mooi product!

Duidelijke informatie over product en leuke verpakking!! Snel in huis.

Service uitstekend

Het zag er goed uit en keurig verpakt. Alleen ik vind het prettig om eerst een kado te bekijken voordat ik het aan iemand kado doe. Dat is met de huidige verpakking niet makkelijk

Snelle levering, mooi cadeau

Ik zocht een cadeau voor een 10-jarig huwelijk. De 2 verliefde vogels waren mooi verpakt, met een persoonlijk kaartje erbij. De levering was snel en het cadeau is gelijk in een boom geplaatst!

goede service

Prachtige vogel

Lijkt net echt als je m in de boomstam timmert

Geweldige service en snelle levering!

Supersnelle levering, ondanks een softwarefout waardoor men niet goed kon achterhalen welke uitvoeringen besteld waren. Reactie van de jarige ontvanger van het cadeau was prachtig om te zien. Een prachtig cadeau om te geven voor een vogel-en tuinliefhebber.

Snelle levering, mooi verpakt

Ik kan nog niet veel vertellen over het product omdat ik het cadeau geef. Wel snelle levering van de bestelling en superleuk verpakt. Zeker een aanrader om het cadeau te geven

Uitermate tevreden

Goede kwaliteit en snelle service. Leuk en netjes verpakt. Echt een aanrader!!

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.
Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers.
Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden.
Duurzame verpakking:
Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.