Ik geniet elke dag van mijn aankoop.

prachtige vogelsilhouetten!!

Sorry voor laat reageren. ik kon door schouderletsel de silhouetten nog niet bevestigen aan mijn bomen, maar dit gebeurt binnenkort.

Werd op tijd geleverd.

Snelle levering, mooi en leuk product

Was een super leuk cadeau voor mij schoonmoeder. Ze was er erg blij mee. Hangt nu mooi in de tuin

Zeer goede ervaring met levering de volgende en dat in de drukke december maand

Via Facebook kwam ik Birdwise tegen met het commentaar dat een deel van het bedrag naar een goed dierendoel ging. Ik zocht nog naar een leuk kerstkado en heb twee metalen dieren uitgekozen. Ze werden de volgende dag al bezorgd. En ook nog een Nederlands product. Past helemaal in mijn levensvisie.

Krijgen ontzetten leuke reacties op de eenkhoor .we hebben hem in de boom gezet Gr Kees exsel

Boven verwachting

Post nl liet het afweten met de bezorging, maar Birdwise heeft het heel mooi opgelost. Supersnelle reactie, verrassingseffect en heel blij met mijn merel en musjes. Voorlopig hangen ze nog even binnen tegen de muur. In de zomer naar buiten

Super mooie vogels

Het krijgen maar ook hebben van een birdwise vogel is fantastisch!! Zeker als ze roestig worden zijn ze nog mooier en et naar kijken is een feest!

Het is orgineel, robuust en verfijnd

Een 10 waard

Voldoet aan de verwachting

Snelle levering, product als omschreven

Super!

Leuk cadeau om te geven! Was snel binnen ook al was het besteld net voor de feestdagen!

Een bijzonder cadeau, dat ook nog een goed doel dient!

Het door mij bestelde winterkoninkje werd, keurig verpakt, heel vlot bezorgd. De jarige (voor wie het cadeau bestemd was), reageerde blij verrast. Reeds de volgende dag appte ze mij een foto; ze had een mooi plekje gevonden dat ze vanuit huis kan zien.

Succes

Succes was verzekerd bij een gegeven cadeau

Snelle leverling en mooi tuin accessoire

Mooie standaard van een ijsvogel

bestelling en levering perfect verzorgd

bestelling en levering perfect verzorgd

Zeer leuke producten, snelle bezorging

Assortiment ruimschoots voldoende om een keus te maken. Tip: besteed aandacht aan de website en betellen

geweldig

goed verpakt, mooi gemaakt, prima op te hangen.

leuk product

ontvanger zeer tevreden

Snelle bezorging. Artikelen zien er goed uit vergeleken met de webside

Een uitstekende ervaring

Alles is prima afgehandeld. Snelle levering en leuk verpakt. Het was een cadeau voor een ander. Daar is het heel goed ontvangen. Kortom: iedereen tevreden.

Goede service en mooi product

`De bestelling was zeer snel binnen. Goed verpakt en onder duidelijke communicatie over de levering. Product was mooi afgewerkt en precies zoals op de website getoond.

Superleuk

Goede kwaliteit, uitstraling en uitvoering. Snelle levering en mooi verpakt. Leuk om te krijgen en te ontvangen.

Mijn ervaring met Birdwise is zeer positief.

De producten van Birdwise zien er mooi uit en worden nóg mooier als ze eenmaal buiten zijn geplaatst. De reden dat ik bij Birdwise heb besteld is, dat een fiks deel van de prijs naar een goed doel gaat. Elke dag geniet ik van mijn "musjes" en zie dat ze al aardig roestig worden :) Aan de haak heb ik een halve kokosnoot met vet gehangen en zie daar met groot plezier de spreeuwen van snoepen. Iedereen die van vogels houdt wens ik zo'n mooie "vogel" toe met heel veel kijkplezier.

Mooi product, snelle levering, blije ouders!

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.<br>Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers. <br><b>Lokale productie:</b> Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden.<br> <b>Duurzame verpakking:</b><br> Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.