Mooie producten

Op de site zag het egelsetje er al leuk uit, maar bij uitpakken bleek het zelfs nog mooier. Erg fijntjes!

Duidelijke website, snelle levering.

Goede ervaring, artikelen werden zeer snel geleverd. Artikelen worden geleverd in een stevige mooie kado verpakking.

Overzichtelijke website, goede aanbiedingen en super snelle levering

Ben heel erg tevreden over mijn aankoop bij Birdwise. Heb er 2 besteld voor een aantrekkelijke korting. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Vind het een origineel cadeau dat heel goed werd ontvangen.

Het bestelde artikel is prima, goed verpakt,mankeert niks aan, maar de aflevering door post nl was waardeloos, zouden het 20 November ontvangen volgens track en tracy kregen we te zien dat het was uitgesteld, daarna nooit meer iets van gehoord hebben het art op 22 November ontvangen maar volgens track en tracy moeten we het nog steeds ontvangen.

Mooi artikel met goede prijs

Ik heb de egels besteld, wat een mooie aanschaf is. Wat mij echter NIET bevalt is dat men bedondert wordt bij Birdwise. Ik heb ze een week geleden voor 34,95 gekocht. Echter met Black Friday waren ze afgeprijsd van 39,95 voor 34,95 en dit terwijl ze nooit 39,95 gekost hebben. Jammer dat ze bij Birdwise de boel besodemieteren... Ik weet niet of ik er nu ooit nog eens wat zou kopen.

Goede service en prachtige producten

Wij hebben 3 metalen vogels besteld en op tijd geleverd gekregen. Drie prachtige vogels, een uil, een groepje mussen en koolmeesjes. Goed te bevestigen aan een boom en inmiddels sieren deze vogels onze tuin. Heel decoratief!

Goede service!

De bestelling was snel geleverd.

Heel mooie vogels!

Makkelijk bestellen, snel geleverd in een mooie kartonnen cadeauverpakking en handig in mijn brievenbus. Ik vind de vogels erg mooi!

Het roodborstje van birdwise brengt nog iedere dag een glimlach op mijn gezicht.

Geen problemen, altijd mooi verpakt.

bijzondere en mooie vogels

al verschillende keren kado gedaan en altijd positief ontvangen. Goede comminicatie, snel, betrouwbaar

Mooi product, snelle levering

Het bestellen ging makkelijk. Ik heb 2 bestellingen na elkaar geplaatst. De ene was voor mijn broer en de andere voor mijn zus. Twee verschillende adressen. Zondag besteld, dinsdag in huis. Ze waren er allebei blij mee.

Snelle levering

Toen bleek dat mijn mussen niet helemaal goed uitgezaagd waren en ik hierover belde, kreeg ik te horen dat ik meteen een nieuwe zou krijgen. deze hangt inmiddels aan de muur in de woonkamer. Heel snel geregeld allemaal. Prima bedrijf!

Leuke collectie originele producten

Super snel geleverd, mooie producten

Na een vraag via de mail ging alles heel snel en heel soepel. Het was een geweldig cadeau om weg te geven.

Vlotte afwerking van de bestelling

Prachtig product, uniek kado, en super snelle levering (door de brievenbus: ideaal)!

Snelle levering, prettige website

Goede vlotte service, kwalitatief prima product

2 birds besteld ivm bruidspaar Kado werd als orgineel en prettig aandenken in ontvangst genomen

Heel origineel!!

Ik was op zoek naar een origineel cadeau voor iemand en vond deze site. Ik vond het zo leuk dat ik zelf er ook 1 besteld heb. Een groot gemak is ook de bevestiging. Even ergens in hout of boom tikken en klaar. In de zomer hangt er een lampje aan, nu hangt er voedsel aan voor de vogels.

Uitstekende service, mooie ontwerpen en een stukje sfeer in de tuin!!

Op een veel te laat moment bedacht dat ik een mooi verjaardagscadeau nodig had. Ik wist vrijwel zeker dat ik met een prachtige vogel van birdwise de jarige een groot plezier zou doen. Telefoon gepakt en overlegd of ik er zeker van zou kunnen zijn dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Er werd even meegedacht en in mum van tijd werd me beloofd dat een werknemer, die toch wel zo,n 25 km bij mij vandaan woont, het nog diezelfde avond af zou leveren! Dit heeft me zo verrast dat ik het verhaal al vaak verteld heb. Natuurlijk zal ik voortaan echt op tijd bestellen! Wat een service Nogmaals thanks

Heel mooi product!

Mooi product!! Word superleuk aangeboden en in zo'n mooie verpakking dat je het meteen als cadeau kunt aanbieden!!

Op zijn minst een glimlach door de vogels van Birdwise.

Ik heb al een aantal keren iets bij u besteld. Tot nu toe loopt alles zoals het hoort. Vanaf de bestelling en de bevestiging via a-mail, de levering, zoals de vogeltjes zijn ingepakt, tot het gemak waarmee je ze kunt vastmaken. Top.

Leuk attribuut voor in de tuin.

IK HEB NU VOOR DE TWEEDE KEER IETS BESTELD. DE EERSTE AANKOOP: DE HOUTDUIF VOLDEED AAN DE VERWACHTING. ONGEVEER WARE GROOTTE EN NATUURGETROUWE WEERGAVE. DE TWEEDE AANKOOP (TWEE SNAVELENDE DUIFJES) VALT TEGEN QUA AFMETING. DE DUIVEN ZIJN TE KLEIN. MAAK ZE GROTER/OP WARE GROOTTE EN VRAAG DAN WAT MEER GELD. OOK HEB IK AL EENS EEN LEUKE FOTO GESTUURD. TOEN WERD ER NIET OM GEVRAAGD. DAAROP HEB IK NOOIT EEN REACTIE GEHAD. DAT VIEL TOEN WAT TEGEN. NU VRAAGT MEN OM FOTO' S OP TE STUREN EN HEB IK DUS M'N BEDENKINGEN.

Origineel cadeau en snelle levering!

Als cadeautje een topper !!!

Snelle levering en een leuk cadeau ! Wil er zelf ook wel een !!

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.
Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers.
Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden.
Duurzame verpakking:
Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.