Op tijd geleverd, netjes/stevig verpakt, mooi product.

Op tijd geleverd, netjes/stevig verpakt, mooi product.

Heldere website, mooie producten voor weinig geld.

Prima. De Birdwises werden al na 1 dag bezorgd. Fijn ook dat ze gewoon door de brievenbus konden. Ik heb er al twee van mijn vrienden een groot plezier mee gedaan.

Prima service en goed product

Snelle levering en twee mooie metalen vogels ontvangen.

Goede service, vlotte en keurige afhandeling van de bestelling.

Goede service, vlotte en keurige afhandeling van de bestelling.

goede service, snelle levering van produkt

super!

Producten prima, snelle levering zoals ook beschreven op de website.

Prachtig ontwerp en snelle service

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Het ontwerp van het ornament is super leuk. Binnen een week werd het al een beetje roestig en na een maand was het helemaal verroest, wat echt prachtig is!!

Super service

Door dat de post het pakket achter had gehouden en we het nodig hadden als cadeau stuurde Birdwise een nieuw pakketje met de belofte dat als die ook niet op tijd zou zijn ze het persoonlijk zouden komen afgeven. Uiteindelijk twee pakketjes ontvangen waarna we er 1 retour afzender konden sturen. Jammer dat er geen 6e ster gegeven kan worden!

Goede service in drukke kersttijd!

Snel te bereiken, en erg indrukwekkende inzet qua leveringstijd! Mooie kwaliteit ook van het product zelf, zeer tevreden.

Mooie producten, snelle levering

Ik heb twee vogels cadeau gegeven, de ontvanger was enorm enthousiast. Mooie producten!

Bijzonder producten, goede service

Vragen werden snel beantwoord, product snel geleverd

I love them

Ik vind ze fantastisch voor in onze bomen. Een eekhoorn klimt omhoog en vogels zitten vrolijk te zingen. Menig vriend al blij gemaakt met een set. Leuk en altijd verrassend. Hoe ouder de birdwise wordt hoe mooier. En altijd super snel en makkelijk thuis door de brievenbus dus hoef niet thuis te blijven.

Goede service..snelle levering

Snel en cfm afspraak

Supermooi! Ik heb iemand blij gemaakt met een mooi cadeau.

Snel en accuraat gereageerd op mijn vraag.

Tevreden. Bestelling volgens afspraak geleverd. Mooi product.

Super service

Leuke spullen. Goede en persoonlijke service.

Snelle bezorging en keurige vepakking.

Mooi materiaal, mooie afwerking.

Zelfs met de feestdagen een snelle bezorging van een mooi product!

Leuke site en gebruiksvriendelijk. De producten zijn erg mooi en degelijk uitgevoerd!

fantastisch

Omdat Post NL weer eens niet op tijd het pakket had geleverd en er een weekend tussen zat, kwam een medewerker van Birdwise zelf op zondag een nieuw pakket aan huis brengen. Het door PostNL geleverde pakket (3 dagen later!!!) hoefde ik alleen terug te sturen in een envelop, die de medewerker had meegenomen. Wat een service!!! Verder zijn de producten nog mooier dan je op de site ziet. Goed kwaliteit, stevig en fijntjes tegelijk. Mooi om zelf te hebben maar ook om aan een tuinliefhebber cadeau te geven. Ik ben heel tevreden.

een mooi kunststukje in de tuin

Ik ben zeer tevreden, goede website en veel keuze. snelle correcte levering. het was een cadeau voor een vriendin, en die is er erg blij mee.

Ben heel blij met de vogel.Bovendien snelle bezorging

Ben heel blij met de vogel.Bovendien snelle bezorging

Goede service: snelle levering, snelle reactie, goede verpakking, vriendelijk.

Pakket werd binnen beloofde ttijd geleverd. Een van de vogels bleek niet de bestelde. Dit werd meteen hersteld. De volgende dag kwam het besteld model. Vriendelijke afhandeling.

Prima. Zeer tevreden. Alleen PostNL was een dag te laat.

Birdwise: prima en snel geregeld. Top

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.
Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers.
Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden.
Duurzame verpakking:
Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.