Goede website, prima service, mooi product

We hebben de bestelling naar de jarige op laten sturen. Het was er al de volgende dag in een heel verzorgde envelop en met een mooi kaartje met onze eigen tekst.

Dit was de tweede keer dat ik heb een bestelling gedaan..goed service en leuke cadeau!

Leuke producten en goede service!

Gemakkelijke duidelijke site om te bestellen en snel in huis

Goed en snel geregeld

Mooi en gewaardeerd relatiegeschenk

Snelle levering. Maar voor ons bedrijf ook het ideale relatiegeschenk: origineel en goed te versturen. Reacties zijn zonder uitzondering meer dan positief.

Leuke artiekelen snel geleverd

De bestelling was snel geleverd en degelijk verpakt. Kan direct cadeau gegeven worden.

Snelle service. Mooie vogel en eekhoorn!

Goede wijn ...

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

uitstekend!

goed product en snelle service

Snel en correct.

Een goed site, dus snel geregeld. Was de volgende dag al bezorgd.. Goed prpdukt dat leuk en goed is verpakt. Dikke pluim.

Goed product, snelle afhandeling, verzorgde verpakking, top

Goed product, snelle afhandeling, erzorgde verpakking, top!

prima service

doorgaan zo

Goed product, en wel als geheel

Goed product, eenvoudig met bestellen en een product met doel

Goede service mooi persoonlijk kaartje erbij.

Goede service mooi persoonlijk kaartje erbij.

Heldere info en snelle service

Prima site, duidelijke vormgeving en snelle levering!

Super!! Mooie kwaliteit, goede prijs, goede/mooie verpakking.

Onwijs blij met de gekochte duivensteker! Mooie vormgeving en grootte. Hij begint al mooi te verroesten­čśŹ. Een waar kunstwerk om te zien!!!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mooie producten (wij hebben zowel de egels als de ijsvogel besteld). Netjes verpakt. Snelle levering

Leuk kado

Snelle levering

Prachtig

We hebben drie objecten gekocht en ze zijn prachtig. Goed afgeleverd. Prima bedrijf

Mooi produkt, zowel de afwerking als het zicht in mijn boom in mijn tuin.

Mooi produkt, zowel de afwerking als het zicht in mijn boom in mijn tuin.

Mooi voor de eigen tuin en als cadeau

De Birdwise-producten zijn verrassend simpel en mooi. What you see is what you get en aanschaf en levering verlopen zeer soepel. Een aanrader voor wie de tuin wil opvrolijken!

Goed! Snelle reactie per mail op mijn vraag.

Een heel leuk assortiment en er komt steeds iets nieuws bij. Regelmatig een aanbieding en een super service (voor de feestdagen werd zelfs op zondag bezorgd). Ik heb al een paar keer een bird als cadeautje meegenomen en de ontvanger was er steeds blij mee.

Snelle en vriendelijke service

Ik had iets voor Moederdag besteld en geen track & trace code ontvangen. Bij navraag ging de medewerker van Birdwise meteen contact opnemen met PostNL en verzekerde me ervan dat er alles aan gedaan zou worden het kadootje op tijd te laten arriveren.

Mooi product en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooie kwaliteit en snelle levering

Zie boven

Mooi produkt.

Goede levering

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.
Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers.
Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden.
Duurzame verpakking:
Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.