Mooi symbolisch cadeau voor een huwelijksjubileum

Snelle levering, goede kwaliteit. De ‘roest’ uitstraling ontwikkelt zich snel, leuk! ‘Hoe ouder hoe beter’.. net zoals liefde zich door de jaren heen verdiept en ontwikkelt!

leuk kado

Snelle levering volgende dag geleverd dus helemaal top. Vond het alleen jammer dat ik het later in winkel zag in Dordrecht voor de helft van de prijs wat ik er voor had betaald!

Uniek kado

Een uniek kado om te geven aan iemand die eigenlijk alles al heeft. Zo kun je toch nog verrassen!

Leuk orgineel en mooi cadeau .

Snelle en goede bezorging .

Mooi product

Staat erg leuk. Binnen 2 dagen treed de roestvorming al op. Mooi dat er zoveel verschillende uitvoeringen zijn

snelle levering, mooi product

snelle levering, mooi product

Mooi en degelijke tuinversiering

Ik heb het cadeau gegeven en daarna nog contact gehad met de ontvanger.

Bijzonder om te krijgen

Mensen die het cadeau kregen, waren heel enthousiast over het cadeau

In alle opzichten goed

Een mooi cadeau om te geven. Snel geleverd in een mooie verpakking. Mooi materiaal. En een blije ontvanger.

Ik bestelde het roodborst stelletje. De ontvanger van het cadeautjes was er heel blij mee!

Voldoet volkomen aan verwachting

De eekhoorn die ik had besteld is heel mooi en vakkundig gemaakt en ook keurig verpakt verzonden , ben zeer tevreden.

Echt een geweldige webshop met prachtige producten heb zelf onlangs gekocht. 2 duiven. En de specht

Prima service en een mooi cadeau om te geven.

Mijn klanten vinden dit echt een heel leuk cadeau.

''TOP!"

Bestelde artikel zag er prachtig uit!. Alles keurig verpakt een dag later in de brievenbus!.

Heel erg leuk materiaal.

Heb nu een aardige verzameling vogels en dieren en ga een ijzer boom maken vrij groot en als die klaar is stuur ik jullie een paar foto's.

Snelle levering

Zeer tevreden over levering en kwaliteit

Prachtig kunstwerk, zeer snel verzonden

Het kunstwerkje was voor mijn schoonouders. Zij waren blij verrast dit door hun brievenbus te krijgen. Ze vonden het geweldig. Het was zeer snel en professioneel verzonden. Het echtheidscertificaat en een klein kaartje met lieve woorden van de besteller maakte het helemaal af.

Mooi vormgegeven specht

Bestelling verliep vlot, specht ziet er mooi uit. De ontvangers waren er erg blij mee.

Snelle levering

Snelle levering en goed verpakt. Leuk en stevig product!

Positieve ervaring, snelle levering, mooie afwerking

Zie bovenstaande, erg tevreden mee

Mooie corten staal birdwise

Mooie corten staal birdwise! Snel en netjes geleverd. Het ontwerp dat wij hebben besteld heeft de titel: roodborst stelletje. Echter, het zijn een roodborst en een zwaluw! Maakt verder niet uit voor ons, mijn man en ik verschillen ook van elkaar, maar zijn wel liefdevol op elkaar gericht, dus….;-) maar voor de goede orde meld ik dit toch maar even.

Top!!

Snelle levering, mooi verpakt in strak karton met een aardig kaartje erbij om je persoonlijke wens op te schrijven en bovenal een prachtig product. Stevig, mooie vormgeving van twee vogeltjes uitgevoerd in Cortenstaal.. Onze vrienden waren blij verrast!

Snel geleverd en leuke/stevige verpakking.

Superleuk om te krijgen of om cadeau te geven!

Snelle service

Bordessen maakt waar wat er op de website staat

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.<br>Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers. Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden. Duurzame verpakking: Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.