Mooi product

Ziet er erg mooi uit.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

bestellingen zijn 2x perfect volgens toezeggingen en goed verpakt afgeleverd.

Prima product dat voldoet aan beschrijving.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede levering. Ziet er mooi uit.

Zie onderstaand commentaar.

L.S., Mijn keuze viel voor de twee vogeltjes als huwelijkskado. . Vandaag vindt het huwelijk plaats. Groot was mijn verbazing dat KRUIDVAT gisteren een actie had van Birdwise.... Meestal komt iets in het Kruidvat terecht bijv. verkoop van een boek als het aantal verkochte boeken niet is gehaald. Jammer. Met vriendelijke groeten, Y. Schmitz

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service+levering van een kwaliteitsartikel

Goede ervaring

Snelle levering

mooi materiaal, een sieraad in de tuin!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De communicatie over de bestelling en levering vh bestelde produkt is zeer goed.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooie website en prima service

Mijn bestelling werd snel geleverd en was goed verzorgd.

Prima!

Fijne site, snelle bezorging. Goede verpakking en prima product.

Keurig!

Keurig!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Het cadeau was leuk en de verzending en betaling prima . We hebben van het Bruidspaar een leuke foto ontvangen waar de love birds een plekje hebben gekregen . Succes

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vlotte, en goede service/ Stevig verpakt !

Doordat ik op zoek was naar een mooi huwelijkscadeau voor mijn collega kwam jullie website naar voren, en ik was meteen enthousiast. Alle tuindecoraties zijn ontzettend leuk, maar ik dit geval waren de Love Birds heel toepasselijk. Het bruidspaar ga ik benaderen of zij al een mooi plekje hebben gevonden voor het cadeau wat zijn van ons hebben ontvangen, en of ze er een mooie foto van hebben. Zoja dat zal ik hem naar jullie toesturen.

Slecht

10 dagen na betaling nog niets gehoord en of ontvangen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Geachte mevrouw Treuniet, Dat een product niet aankomt is natuurlijk niet de bedoeling. Wij gaan het uitzoeken met Postnl. Daar hoeft u niet op te wachten wij versturen vandaag een nieuwe naar u toe. met vriendelijke groet, Team-Birdwise

Een bijzonder cadeau om te geven

Ik heb het als cadeau aan iemand gegeven en het al verrassingshuis laten bezorgen. De ontvanger is er heel blij mee en had zo'n bijzonder cadeau zeker niet verwacht. Is weer eens wat anders dan een bloemetje of bon om iemand te bedanken. De levering was snel en naar ik begreep was alles keurig verpakt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Gaaf, die vogeltjes, en perfecte service

Ik vind ze te gek, de cortenstaal vogeltjes. ze zitten inmiddels in mijn tuin, maar ook bij vrienden want het is een super kadootje. De service krijgt een pluim: heel snelle bezorging gewoon in de brievenbus. bovendien waren ze zo aardig mij te compenseren toen ik een aanbieding over het hoofd zag. Echt geweldig!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitstekende afhandeling van de bestelling

Met Birdwise geef je een origineel cadeau. On-line bestelling is vlot en probleemloos bezorgd. Het cadeau werd zeer goed ontvangen!

prima service!!

Een mooi product en leuk om te geven als er iets te vieren valt van trouwerij of jubileum. Mooi meegenomen dat je ook een goed doel ondersteunt!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Absolute aanrader op gebied van service en communicatie!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede eenvoudige bestelmethode, maar ietsje prijzig

Komt betrouwbaar en gedegen over

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hele mooie vogel van prachtig materiaal!

Hier ben ik niet goed in maar alles is naar zeer grote tevredenheid afgewikkeld! Hele mooie vogel, prachtig materiaal en héél gezellig om hem/haar te zien hangen! Als een diamantje in onze tuin!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, zeker aan te bevelen

Snelle levering en goede kwaliteit

alles was goed

Prima service en men was blij met het cadeautje!

Service a+++

Mooi spul!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel mooi product, goede kwaliteit en de prijs is super.

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.
Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers.
Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden.
Duurzame verpakking:
Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.