Snelle goede service en mooi kado

Op zaterdag besteld, in het weekend voor de kerst. En de volgende dag in huis! Netjes en stevig verpakt. En natuurlijk een leuk/ mooi product!

Geweldige service rondom feestdagen. Mooie verpakking.

Geweldige service rondom de feestdagen: zaterdag besteld, zondag geleverd - dus nog vóòr de kerst. En de verpakking is ook erg mooi, je hoeft het eigenlijk niet meer in te pakken :-)

Mooie spullen, snelle levering

Zowel een egel setje als een ijsvogel besteld. Zien er prachtig uit. Snelle levering en je steunt nog een goed doel ook!

Mooi product, snel geleverd

Kort voor de kerstdagen in de aanbieding twee mooie silhouetten, mees en mussen, bij Birdwise besteld en ondanks enorme kerstdrukte keurig op tijd ontvangen. Als cadeautje werden ze ook zeer enthousiast ontvangen, met een goede vraag erbij: het is toch niet de bedoeling om ze in een boom te slaan als een grote spijker? Het mezensilhouet hangt sierlijk voor het raam, de mussen gaan in een paal van de schutting. De karakteristieke tekening van de dieren klopt precies en toch is alles heel minimalistisch. Een aanrader.

Super leuk cadeau!

Origineel en duurzaam👍🏻

Mooi verpakt en snel geleverd.

Ik had de vogeltjes als cadeau gekocht. Ze werden erg snel geleverd en waren mooi verpakt. Helaas wilde de ontvanger liever andere vogels dan ik had uitgekozen, maar ze zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam. Het ruilen ging erg makkelijk en zonder problemen. Top service!

Goede service, snelle levering en mooi product.

Geweldig dat jullie een goed dierendoel ondersteunen met deze actie. Daarom heb ik dit ook gekocht...voor de dieren. Product is mooi, duidelijke en goede service en fijn dat het snel geleverd werd.

Prachtig!

Netjes verpakt, snel geleverd, goede kwaliteit!

Zeer goede service. Nog geen contact met personeel nodig geweest.

Een ruime keuze aan erg leuke metalen vogeltjes, die (gelukkig!) gauw roesten waardoor ze nog mooier worden, makkelijk te bestellen, snel bezorgd en verstuurd in een erg leuke verpakking!

Mooie verpakking, leuk artikel voldoet aan de verwachting.

Prima ervaring geen onverwachte tegenvaller.

Geweldige service en een prachtig product, wat ook nog eens een bijdrage levert aan dierwelzijn.

De bezorging verliep even wat lastig, maar daar werd heel flexibel op ingesprongen en meteen een oplossing voor gevonden. Heel klantvriendelijk en toegankelijk. Maar vooral: een heel mooi product!

Snelle levering, ondanks de feestdagen. Ook leuk detail: mogelijkheid om een berichtje erbij te verzenden

Steeds groter assortiment en daarom altijd leuk om een cadeau te kiezen.

Geweldige service! In het weekend stelde ik per mail een vraag en kreeg direct een reactie die de oplossing bood. Bestelling werd snel geleverd, zorgvuldig verpakt. En de personen voor wie ik al eens besteld heb, zijn reuze blij met deze bijzondere Birds.

snelle bezorging ondanks de kerstdagen

mooie kwaliteit, staal is 4 mm dik, dus buigt niet snel.

Heel leuk cadeau!! Had er 2 besteld en dus 2 mensen bij kunnen maken!

👍

Mooi product.

Mooi, origineel product. Keurige afweking.

goede service en snel.

snelle levering en product voldoet aan de verwachting

Snelle Levering en Genereuze Service

Bestelling werd binnen twee dagen geleverd. Een vergissing in de levering van een besteld model werd prompt hersteld.

Byzonder hulpvaardig

Doordat het niet mogelijk was een data ver van te voren te plannen, ben ik op vriendelijke wijzen geholpen dit alsnog te kunnen doen. Wel een idee om dit in de toekomst mogelijk te maken!!

Bestelling verliep perfect zonder fouten.

De bestelling was moeilijk uit te kiezen maar makkelijk te plaatsen en de levering verliep probleemloos, en mijn moeder is dolgelukkig met haar egels :)

Goed overzicht website snelle service en mooie vogeld

Goede service snelle bezorging mooie sprekendevogels

Een prettig bedrijf met een snelle levering.

Ik heb al een aantal verschillende vogels c.q.dieren van Birdwise in de tuin en ik vind ze geweldig. Met de Sint weer 2 gekregen,waar een vetbolletje aankan, helemaal leuk. Voor een vriendin die 25 jaar getrouwd is, de tortelduiven gegeven. Zal nog een foto doorsturen. Ik vind de service erg goed en na bestelling zijn ze binnen een paar dagen in huis.

Prima!

Snel verstuurd. Artikelen zoals afgesproken. Erg leuk product!

Probleemloze ervaring

Overzichtelijke website, eenvoudige bestelprocedure en afgesproken tijdstip ontvangst bestelling

Prima en vlot geregeld. M.u.v. Post.nl. Niet op afgesproken datum geleverd.

Prima service. Goed materiaal. Telefonische vragen werden professioneel en vriendelijk beantwoord. Bestelling werd op tijd aangeboden bij Post.nl. Deze heeft echter een dag te laat geleverd.

Over Birdwise

Birdwise probeert zo verantwoordelijk mogelijk te ondernemen, op zoveel mogelijk gebieden.
Een substantieel deel van de winst gaat naar goede doelen. Onze metalen dieren zijn mooi, maar niet zo mooi als de echte natuur. Wij zien onze vogels ook niet als vervanging van de echte natuur. Hoewel Nederland een rijk land is, wordt het opkomen voor dierenwelzijn, natuur en milieu, vaak overgelaten aan stichtingen en vrijwilligers.
Lokale productie: Al onze producten worden in Nederland ontworpen en geproduceerd. Birdwise kiest er bewust voor om de productie in Nederland te laten plaatsvinden.
Duurzame verpakking:
Al onze verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled karton.