Specialistisch

Kunde van wat er gedaan moet worden. Gelijk na de 1e behandeling al resultaat. Meerdere collega's gehad waarvan ze allemaal goed hun stukje hebben bijgedragen. Top!!

Goed gevoel na drie behandelingen. Weinig pijn meer

Prettig geholpen, geinteresseerd

Vlotte service

De behandelingen waren vlot ingepland en hebben prima geholpen.

gewoon goed

Al 15 jaar klant bij deze praktijk. Het enige nadeel is dat ik soms graag wat sneller geholpen zou willen worden, echter wil ik behandeld worden door mijn vaste therapeut. Dit is het wachten meer dan waard

Had tot nu toe geen ervaring met fysiotherapie (i.c. cesartherapie). Het heeft goed geholpen tot een bijna volledig herstel.

Vriendelijk, en goede resultaten!

Vriendelijk en goede resultaten

Vakkundig en snel!

Echte een team, een gezellige groep mensen! Dat voel je meteen als je binnen komt!

Tevreden

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gr

Gr

Prima behandeling

Prima behandelingen en na twee keer alweer up-and-running!

Goed en snel geholpen!

Prima, kundig en aardig personeel.

Deskundig

Deskundig op het gebied van lipoedeem

Prima service en alles uitgevoerd zoals besproken.

Prima service en alles uitgevoerd zoals besproken. Het lichamelijk probleem weer verholpen.

Behandeling is effectief inclusief tips om herhaling van ongemakken te voorkomen.

Kundig

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en nazorg daarna In de sportzaal fitness .

goed en vriendelijke mensen

geen klachten