Zeer goed, na slechts enkele behandelingen van klachten af.

Zeer goed, na een lange tijd met de gevolgen van een hernia rondgelopen te hebben ben ik nu eindelijk klacht/ pijn vrij.

Klachten verholpen

Klachten verholpen en verbeteringen/tips gekregen

Prima geholpen bij bindweefselproblemen

Heb baat gehad met de therapeut mbt mijn rugpijn.

Prettig.

Vak bekwaam.

Wordt goed naar je geluisterd.

Goed en daatkrachtig

Alles netjes opgelost.

Zeer deskundige praktijk, zeker aan te bevelen

Ik heb zeer goede ervaring met Fysio Gorredijk. Men is deskundig en adviseren goed.

Super geholpen in paar sessies

Mijn lijf weer lekker los geen klachten meer en handvatten meegekregen om dit zo proberen te houden met oefeningen voor thuis. Super fijn!

deskundige en accurate behandeling.

Ik vind dat ik op een zeer deskundige manier ben behandeld, zo praktisch mogelijk waarbij de zelfredzaamheid het uitgangspunt is. Deze manier van behandelen past bij mij.

Alles was uitstekend!

Prettige en deskundige ondersteuning

Moderne apparatuur, prettige en ontspannen sfeer, deskundige begeleiding die je uitdaagt om binnen je eigen grenzen te trainen

Duidelijk en geduldig

Kreeg goede begeleiding. Ik kreeg duidelijk uitgelegd wat er aan was en hoe men dit ging aanpakken. Zeer tevreden

Prettige, vriendelijke en professionele hulpverlening

Binnen enkele dagen geheel van mijn klachten af, heel fijn! De benadering was persoonlijk, vriendelijk en professioneel. Ik zou deze fysiopraktijk zeker aan derden aanraden!

mensen en organiesatie zijn meer dan top

snel deskundig meedenkend aardig denken in oplossingen

Prima geholpen

Goede professionele hulp. Ga zo door!

Goeie werknemers en goeie service.

Goeie werknemers die precies weten wat ze doen. Goeie service, snelle afspraken en klantvriendelijk.

Ik heb Jeroen als fysio en die helpt mij beter te presteren!

Goed, snel en zeer deskundig geholpen

Goed, snel en zeer deskundig geholpen.

Prima bedrijf

Fijne praktijk met zeer ervaren krachten

Ik heb meerdere malen gebruik mogen maken van de diensten. Elke keer weer zeer tevreden over de professionele ondersteuning en zorg!

Hartelijk en stimulerend.

Kon zien dat Jeroen plezier had in z,n werk.En ik kreeg het vertrouwen dat het wel weer goed ging komen met mijn voeten.Flink oefenen dus.

Specialistisch

Kunde van wat er gedaan moet worden. Gelijk na de 1e behandeling al resultaat. Meerdere collega's gehad waarvan ze allemaal goed hun stukje hebben bijgedragen. Top!!

Goed gevoel na drie behandelingen. Weinig pijn meer

Prettig geholpen, geinteresseerd

Vlotte service

De behandelingen waren vlot ingepland en hebben prima geholpen.

gewoon goed

Al 15 jaar klant bij deze praktijk. Het enige nadeel is dat ik soms graag wat sneller geholpen zou willen worden, echter wil ik behandeld worden door mijn vaste therapeut. Dit is het wachten meer dan waard