Middels een prettige en persoonlijke benadering doelgericht vooruitgeholpen

De fysiotherapeut luisterde goed naar de klachten en stelde een evenwichtig maar doelgericht programma op. De professionele werkwijze naast de persoonlijke benadering droegen eraan bij dat de fysio-behandelingen op een prettige manier zijn verlopen.

Herboren na een bezoekje

Elke keer met pijn naar fisio en zonder pijn terug naar huis

super

ik ben super tevreden ,over de behandeling

Heel tevreden!

Ben heel blij met mijn fysiotherapeut, hij luistert goed en ik word serieus genomen. De behandelingen zijn prima en ik heb er ook echt iets aan, dus blijf hier dan ook eens per maand heen gaan. Voel me ook altijd op mijn gemak wat ook een belangrijk ding is. Een hele dikke prima wat mij betreft!

Uitmuntend

Altijd een goede behandeling mogelijk, ze nemen de tijd voor je klachten.

Een uitstekende, persoonlijke en professionele begeleiding

Stimulerend als het moest, remmend als het moest. Een warme persoonlijke begeleiding. Ik ben er nog niet, maar heb een goede voorzet gekregen waar ik verder mee kan.

Prima eerste ervaring

De ervaring was zeker positief. Vooral omdat de behandeling nu in 1 keer het juiste resultaat gaf. Bij de huisarts geen goede ervaring met deze methode. Dus nu heel blij dat ik in dit geval bij de juiste persoon was.

Dat ik in slechts 3 behandelingen weer helemaal klachten vrij ben.

Helemaal blij mee en dank voor de goede behandeling!

professioneel en persoonlijk

Fysio in combinatie met begeleid sporten gehad. Er wordt goed geluisterd en de begeleiding is prettig. Ben pijnvrij en heb weer plezier in sporten en goede handvatten gekregen om zelfstandig verder te gaan. Bedankt!

Vriendelijke benadering

Therapeut is vriendelijk en kundig.

gewedig!

Ik ben, met tussenposes, al een paar keer, met succes behandeld door Grietje. En goeie oefeningen meegekregen om zelf te doen. Ik wilde op een dag een afspraak maken, maar dat lukte niet omdat de agenda's al vol zaten. Dus dan maar voor de volgende dag. Ik werd dezelfde dag gebeld omdat er iemand had afgebeld, zodat ik toch nog dezelfde dag terecht kon. Wat een goeie service!

Jammer dat Sietse bij jullie weg is maar goed vervangen door Jeroen!

De juiste fysiotherapeut voor mijn klachten.

Prima behandelingen, oorspronkelijke klachten grotendeels verdwenen. Op basis van de juiste diagnose (ditmaal).

Kundig, ervaren en vriendelijk. Na 3 keer van de klachten af

Hartstikke fijn, laagdrempelig, vriendelijk, en het heeft enorm geholpen

Na lang klachten na covid, kwam ik dik drie maand na de besmetting bij Daniëlle. Half jaar twee keer per week conditie en kracht opgekrikt, met een grote variatie aan oefeningen. Dinsdag laatste keer gehad, mijn loopresultaat was met 20% omhoog gegaan. Ik ben er weer. Daniëlle was(deed) altijd vrolijk, altijd vriendelijk. Fijne sfeer. Tijden ook altijd goed te regelen. Één woord: super tevreden (zijn twee) Heel hartelijk dank

Een klantvriendelijke fysiotherapie praktijk

Via mijn zorgverzekering kwam ik hier terecht en ik ben keurig behandeld van receptie tot aan de fysiotherapeut. Professionele aanpak waar ik veel steun aan had. Per mail werd ik keurig op de hoogte gehouden van de gemaakte afspraken, dus goede communicatie.

Goede vaklui

Goede vak lui luisteren waar probleem zit en komen met de juiste behandeling om probleem op te lossen

Fijne praktijk met deskundige en vriendelijke mensen

De behandelingen waren zeer effectief en de oefeningen en tips voor thuis werden stukje bij beetje uitgebreid en hierdoor wordt de verantwoordelijkheid bij jezelf gelegd wat ik erg fijn vind.

een erg prettige en vakkundige behandeling

Ik heb de behandeling als erg prettig ervaren en ben gelukkig weer van mijn klachten af

Goede behandelingen en afspraken

Zeer positieve ervaringen

De behandeling was prima

Fijn, goed, klantgericht en hartelijk

Er wordt geld geluisterd naar je klachten. Deze worden serieus genomen. Daarnaast elke keer hartelijk en professioneel ontvangen. Goede instructies met oefeningen mee gekregen voor de volgende keer.

Klantvriendelijk en goed vakmanschap en advies.

Goede behandelingen waar ik echt iets aan heb

goed gehopen en vriendelijk te woord gestaan