Prettig en accuraat.

Ik ging de mediation aan om op een heldere, zakelijke, en transparante manier de knoop van een verbintenis te ontwarren. Er bleek echter ruimte voor de persoonlijke en emotionele aspecten die invloed hebben op de zakelijke kant van de zaak. Een goede manier om al deze facetten in goede banen te leiden, zo bleek, deze mediation. Een aanrader.

structureel en doelbewust

prettig om iemand er bij te hebben die het vanaf een andere kant kan/wil bekijken en daarmee kan sturen naar een oplossing. ik heb elk gesprek het gevoel gehad dat er onafhankelijk naar het gesprek gekeken werd.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Fijne rustige persoonlijke aandacht!

Ik heb een goed gevoel aan de begeleiding tijdens scheiding overgehouden! Het gevoel van begrip en meedenken vind ik erg belangrijk en dát is me zeker gegeven! De manier waarop er aandacht aan de kinderen wordt gegeven...TOP. Dank hiervoor.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Duidelijke en doelgerichte no-nonsense aanpak

Samenwerking ervaren als zeer prettig , zeer zeker ook omdat de wens voor een niet al te lang mediation-traject , door Balans Mediation ook als zinvol werd beschouwd.

Zeer fijne, deskundige begeleiding

Om ons ouderschapsplan op te stellen en de alimentatie te laten berekenen in totaal 3x langs geweest bij Els en Alida van Balans Mediation. We zijn erg tevreden over de begeleiding en kijken dan ook positief terug op deze gesprekken en de uiteindelijke uitkomst hiervan. Fijn dat zowel een mediator als een jurist bij alle drie de gesprekken aanwezig was, echt een meerwaarde!

Betrokken en onbevooroordeeld

In deze moeilijke periode waarin veel geregeld moest worden zijn we enorm goed begeleid zonder oordeel en met respect naar beide kanten toe. Overal werd aan gedacht en we zijn goed geïnformeerd op alle gebieden. Mijn enorme dank voor jullie steun in deze moeilijke periode Hartelijke groet, Joanne de Wolf

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Professioneel, vriendelijk, en snel geregeld

Ik heb mijn echtscheiding via Balans Mediation laten regelen. ik werd zeer professioneel en vriendelijk ontvangen met mijn ex partner. alles wat geregeld moest worden is zo snel en goed geregeld dat het voor mij een zeer aangename ervaring is geweest in een nare situatie. Alles is heel duidelijk uitgelegd, en er is op een zeer vriendelijke en rustige manier bemiddeld. er was ruimte voor vragen en er is duidelijk uitgelegd wat ik allemaal nodig had om de echtscheiding in werking te zetten. Er was ruimte voor persoonlijke gevoelens en onzekerheden. zelfs zorgen over woonplek, inkomsten etc waren bespreekbaar en daar zijn wij in geadviseerd. ik ben goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken, alles is heel netjes afgerond. zo heb ik met een gerust gevoel mijn leven verder kunnen oppakken. want een echtscheiding is nooit leuk en altijd zeer pijnlijk. ik werd zelf erg rustig van de vriendelijke en gastvrije sfeer, we kwamen vlot ter zake en er werd rustig verteld hoe alles zou verlopen, maar er word rekening gehouden met persoonlijke wensen of vragen. ik wist van begin tot eind wat er gebeurde met de aanvraag en hoe de zaken erbij stonden. zelfs het uitschrijven van de huwelijkse staat bij de gemeente zat erbij in en is geheel verzorgd door Balans Mediation. ik heb geen onnodig zorgen gehad aan het regelen van de scheiding. wat ervoor zorgde dat ik mij volledig op alle andere zaken kon richten om mijn leven voort te zetten. het was allemaal erg spannend, pijnlijk en zorgelijk. maar door Els Klomp en Balans Mediation ben ik zo vlot en pijnloos mogelijk gescheiden. Mijn echtscheiding was al na 3 maand geregeld! ik ben Balans mediation zeer dankbaar.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Goede begeleiding bij mijn conflict op het werk.

Na 2 gesprekken met mijn leidinggevende konden wij weer goed samenwerken en waren wij verbaasd waarom we niet eerder naar de mediator waren gegaan.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Goed en denken met je mee

De scheiding is snel en met alle respect voor beide partijen gedaan, daarbij werd goed rekening gehouden met gevoelens van beide partijen. Onze scheiding ging heel erg snel, en daarbij was er genoeg ruimte om even een stapje terug te nemen.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Goed begeleid, stelde mij erg op mijn gemak

Els is een erg fijne mediator

Kraneweg 19 9718JD Groningen

Over BALANS Mediation

Balans Mediation is gespecialiseerd in het helpen oplossen van conflicten. Met de hulp van ervaren professionele mediators, snel en met zo min mogelijk kosten een conflict uit de wereld helpen. Met als resultaat een kwalitatief meestal betere oplossing dan procederen. Balans Mediation werkt intensief samen met een arbeidsrecht-deskundige, advocaten, belastingadviseurs arbeids- & organisatie, psycholoog en kindercoaches en stresscounselor. Het slagingspercentage van onze mediation is hoog. In 90% van de situaties wordt er een oplossing gevonden. Afhankelijk van uw inkomen en vermogen, kunt u in aanmerking voor een subsidie van de overheid. Deze subsidie vragen wij voor u aan.