Creatief, uitstekende service en communicatie

Joost Laan biedt een totaal product (van ontwerp t/m nazorg), waarbij hij zorgvuldig omgaat met de wensen en eisen van zijn klanten.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooier dan jezelf had kunnen dromen

Bij Woonstudio Joost Laan wordt naar je geluisterd. Hoe wil je wonen? Wat vind je belangrijk aan een inrichting? Dit zijn voor hen belangrijke vragen en jouw antwoorden worden heel serieus genomen. Vervolgens maakte Woonstudio Joost Laan een plan. Net zo lang tot alles tot in de puntjes is bedacht en goed bevonden. Bij al deze stappen voor het plan word je dus intensief meegenomen. En het resultaat? Het resultaat is mooier dan jezelf had kunnen dromen.

Uitstekende ervaring met Joost Laan Woonstudio

Bijzonder behulpzaam en professioneel met het doen van (vrijblijvende) voorstellen en begeleiding welke onze verbouwing en de inrichting tot een succes gemaakt hebben.

Over Joost Laan Woonstudio

Joost Laan Woonstudio is de winkel voor modern interieur voor Purmerend en omgeving al sinds 1975. In ons prachtige oude pand uit de 17de eeuw vindt u een uiteenlopende collectie meubelen, woningtextiel en verlichting op het gebied van modern design. In 2009 hebben we onze showroom verbouwd en is ons winkeloppervlakte verdubbeld. Ons succes danken wij aan de merken die wij voeren maar zeker ook aan de persoonlijke benadering van Joost Laan, en Conny van Wees. Wij zorgen er mede voor dat mensen blijven terugkomen.