Vakkundig tuinonderhoud voor een eerlijke prijs!

Helemaal tevreden met het groot tuinonderhoud uitgevoerd door Ramon van Groenbeheer Lardinois eind juni 2018. Duidelijke afspraken gemaakt die zijn nagekomen, groot tuinonderhoud op de geplande dag snel en vakkundig uitgevoerd, vriendelijk, goede service, goede communicatie via telefoon/e-mail. Betrof rooien van de tuin (struiken, planten, bomen), snoeien van heggen, groenafvoer inbegrepen, onkruid spuiten, afbreken/afvoer van pergola. Harde werker, zeer professionele werkhouding, denkt ook mee door zelf suggesties te doen. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Al met al dus zeer tevreden, ga Groenbeheer Lardinois zeer zeker weer vragen voor een klus in de toekomst!

Tuinonderhoud met hart voor de zaak!

Tuinonderhoud met regelmaat, op tijd, vakkundig, met liefde voor het vak en met op zijn tijd een praatje. Geen vraag is teveel. Onze tuin is letterlijk weer opgebloeid en het gazon ziet er weer uit als een gazon.

Over Groenbeheer Lardinois

We verzorgen tuinrenovaties, -onderhoud, -aanleg en -ontwerpen bij u thuis of op kantoor. Maar onze liefde voor de natuur gaat verder. We onderhouden ook landschappen bij agrarische bedrijven, landgoederen en instanties die zich inzetten voor natuurbeheer.