Altijd prettig en deskundig!

Heb je lichamelijke klachten die je welzijn en mobiliteit beperken? Dan ben je bij deze toppers écht aan het juiste adres! En welke chiropractor jou ook behandeld; ze zijn allemaal even deskundig en prettig in de omgang. Ik kan iedereen een behandeling bij Chiropractiepraktijk Rijssen enorm aanbevelen!

Al jarenlang “patient”

Alle vertrouwen in de kundigheid van dhr. Vermeer. Kom er ook altijd weer beter vandaan. Wonen wel in Doesburg maar kiezen voor de praktijk in Rijssen.

prima al jaren lang klant

Fysiek èn mentaal.

Er is bij mijn behandelaar veel aandacht voor het fysieke èn mentale. Dat is nbelangrijk voir het herstel.

Mijn nek en rug altijd weer soepel na een bezoek!

Fijne tips voor dagelijks leven, altijd even een check of het nog oké is tijdens de behandeling. Een hele tijd weer zonder klachten. Alleen nog bijhouden om de zoveel maanden.

Ben al jaren onder behandeling en zeer tevreden.

Kort,duidelijk en simpel antwoord

Heb nagedacht en laat mij opereren, het niets doen is erger dan de kwaal.dank!

Rustige kundige behandelaar die de tijd neemt op te luisteren en te behandelen!

Zoals hierboven. Gr Erik

Uitstekende zorg

Voldoende aandacht na wat de klachten zijn en plek waar je de pijn voelt hoeft niet de oorzaak van de klachten te zijn

Eerlijkheid en goede

Altijd goede behandeling en eerlijk advies., Na behandeling weer een poos pijnvrij kunnen lopen is een heel fijn gevoel !

Weer heerlijk gekraakt en kan er weer een half jaar tegen.

Zoals gewoonlijk erg prettig en vertrouwelijk.

zeer positief

heel plezierige omgang met arts en personeel. zeer kundige behandeling welke leidt tot genezing c.q. betere bewegingsmogelijk heden. weer goed functionerend lichaam/deel.

Mijn ervaring is heel goed

Altijd even vriendelijk en word er goed geholpen

TeamHelden - allemaal

Er is (nog) geen woord voor de dankbaarheid die hun toekomt. Dankzij hun hulp, inzicht en heel veel meedenken & meeleven hebben ze mij door een zwaar stuk getrokken. Nu het laatste stukje van deze weg samen inzetten en dan weer terug naar de (zoals ik ze noem) APK-afspraken. Hun geven kwaliteit van leven op verschillende fronten. Fysieke hulp is de reden van de afspraak maar ik ga daarnaast ook altijd geestelijk gevoed weer naar huis! Dus TeamHelden

geweldig

ik knap er altijd weer van op, dhr vermeer, weet precies waar hij moet behandelen, nadien heb ik altijd wel klachten maar deze duren meestal 2 dagen , daarna is de pijn over, ik ben bij hem precies op tijd , als ik langer zou doorlopen word de pijn alleen maar erger, af en toe bel ik ook voor de afspraak omdat ik weer klachten heb

Super fijne praktijk en chiropractor

Vanaf de eerste keer goed geholpen en nu 1x in de 4 maand preventief “onderhoud”

Ik kom er altijd tevreden vandaan.

Ik kom er al jaren, 1 keer in de zoveel tijd is het even nodig, dus voel ik iets in de rug wat er niet hoort, dus maak ik in afspraak.

Ik heb al jaren vertrouwen in deze wijze van behandelen.

Heldere uitleg en een behandeling die zoden aan de dijk zet. Ook alle randzaken zijn goed verzorgd.

Deskundig, professioneel en flexibel

Deskundig, professioneel, luistert goed, goede behandeling, netjes ingericht en afspraken verlopen goed. Tevreden over de resultaten.

goede behandeling door Evert

Evert heeft mij weer prima behandeld !!!

Evert heeft mij weer prima behandeld !!!

Prima en prettig behandeld.

Prettig en goed behandeld.

Zeer goed!

Er wordt zeer goed gekeken naar de totale lichamelijke conditie. Naar aanleiding daarvan wordt er behandeld.

Prima praktijk met fijne mensen en goede behandeling

Ik ben al jarenlang klant/patiënt bij deze praktijk en heb alleen slechts goede ervaringen. Fijne en behulpzame mensen! Voor iedereen met fysieke klachten een aanrader

Al jaren naar tevredenheid geholpen, echter…

Voor mijn gevoel is de wachttijd op de komst van de chiropractor in de behandelkamer erg lang. Dit was vroeger beter afgestemd.

Huttenwal 31

7462AB Rijssen

0548-520302

Over Chiropractiepraktijk Rijssen

Chiropractie. Steeds meer mensen ontdekken het positieve effect en het snelle resultaat! Heel veel klachten die te maken hebben met uw bewegingsapparaat, kunnen immers zeer effectief door een chiropractor worden behandeld. Of dat nu gaat om bijvoorbeeld hoofdpijn, lage rugklachten, bekkeninstabiliteit, tennisarm of een huilbaby. Chiropractie werkt! Bij zowel volwassenen, kinderen als baby’s. Een chiropractor is een universitair opgeleide medicus, die gespecialiseerd is in de wervelkolom. Geen ‘bottenkraker’ dus.