geen rugpijn meer

na enkele behandelingen zijn mijn rugklachten nagenoeg over .

gewoon goed

gewoon goed, er wordt goed geluisterd naar wat je aangeeft aan klachten.

Al 34 jaar in de praktijk ben meer als tevreden

Prima ervaring

Perfekt

Ik ben blij dat ze er zijn

Je wordt goed geholpen en vriendelijke medewerkers

Word goed geholpen neemt de tijd voor mij rug nek voet en pols zeer te vreden

Heel aardige en knappe mensen

Een genot voor het lichaam Een vakkundige behandeling. Echt een aanrader

Een geweldige praktijk.

Geweldig: vriendelijke,behulpzaam en boekt een goed resultaat. Ik ben er blij mee.

No nonsense aanpak met resultaat

Prima behandeling

Deskundig met goede resultaten.

Ondanks dat de behandeling best pijnlijk zijn ma een dag er na voelt alles weer heerlijk soepel in je lichaam elke 2 maand kom ik er

helpt mij de ongemakken van mijn 'oude dag' te verminderen.

Ik ben 85 jaar oud en ervaar steeds meer beperkingen van mijn mobiliteit. Of het in acute gevallen snel en afdoende tot verbetering van dagelijks functioneren leid of dat het van tijd tot tijd als 'onderhoudsbeurt' een meer preventieve betekenis heeft, - ik kom altijd beter uit de handen van de ervaren chiropractor.

Super de zelfde dag nog een afspraak.

Maandag morgen gebeld ende zelfde dag nog geholpen.

Fijne behandelaar

Zoals altijd weer fijn geholpen.

Goed !!!!

Aan te bevelen voor mensen met klachten van welke aard dan ook.

Prima ervaringen

Prima ervaringen

betrouwbare partner

ondersteuning juist in moeilijke tijden.

Uitstekende behandeling

Zowel fysiek als mentaal weer vooruit kunnen

Altijd prettig en deskundig!

Heb je lichamelijke klachten die je welzijn en mobiliteit beperken? Dan ben je bij deze toppers écht aan het juiste adres! En welke chiropractor jou ook behandeld; ze zijn allemaal even deskundig en prettig in de omgang. Ik kan iedereen een behandeling bij Chiropractiepraktijk Rijssen enorm aanbevelen!

Al jarenlang “patient”

Alle vertrouwen in de kundigheid van dhr. Vermeer. Kom er ook altijd weer beter vandaan. Wonen wel in Doesburg maar kiezen voor de praktijk in Rijssen.

prima al jaren lang klant

Fysiek èn mentaal.

Er is bij mijn behandelaar veel aandacht voor het fysieke èn mentale. Dat is nbelangrijk voir het herstel.

Mijn nek en rug altijd weer soepel na een bezoek!

Fijne tips voor dagelijks leven, altijd even een check of het nog oké is tijdens de behandeling. Een hele tijd weer zonder klachten. Alleen nog bijhouden om de zoveel maanden.

Ben al jaren onder behandeling en zeer tevreden.

Huttenwal 31 7462AB Rijssen

0548-520302

Over Chiropractiepraktijk Rijssen

Chiropractie. Steeds meer mensen ontdekken het positieve effect en het snelle resultaat! Heel veel klachten die te maken hebben met uw bewegingsapparaat, kunnen immers zeer effectief door een chiropractor worden behandeld. Of dat nu gaat om bijvoorbeeld hoofdpijn, lage rugklachten, bekkeninstabiliteit, tennisarm of een huilbaby. Chiropractie werkt! Bij zowel volwassenen, kinderen als baby’s. Een chiropractor is een universitair opgeleide medicus, die gespecialiseerd is in de wervelkolom. Geen ‘bottenkraker’ dus.