Prima en vriendelijk geholoen

Met een vriendelijke en persoonlijke benadering ben ik, zoals gebruikelijk, prima geholoen.

Formidabel wonderdokters

Wonderbaar, wat jullie kunnen

Ik ben al plm 30 jaar regelmatig onder behandeling, met zeer goede resultaten.

Zeer vakbekwaam en zeer mrnsenlijk

Zou het iedereen aanbevelen

Prima, netjes en prettig

Klant vriendelijk,

Goede professionele zorg!

Kundig en professionele behandeling. De behandeling zelf is niet altijd even fijn qua pijn maar nadien voel ik me opgelucht en ontspannen! Er is door alle medewerkers aandacht voor de gehele mens.

Gewoon perfect.

Veel pijn in de rug. Ondanks de vakantietijd en de drukte toch 4 behandelingen in twee weken kunnen krijgen. Top opgelost.

Geweldig zo blij met de chiropractor

Wanneer ik klachten heb word er alles aan gedaan dat ik z.s.m. word geholpen. Het blijft me verbazen over hoe snel mijn klachten verdwijnen na een behandeling. Dankzij de chiropractor kan ik blijven sporten. Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen. Ik zou het iedereen aanraden

vriendelijk hulpvaardig personeel een goede behandeling

Er wordt serieus naar je pijnklachten geluisterd en bij complicaties kun je ook meteen terecht om te beoordelen wat is er mis. En Je voelt je veilig en serieus genomen in deze praktijk.

Vindt altijd fijn dat ik weer geweest ben

Goede behandeling

Uitstekende behandeling. Ik kom er al jaren

Professioneel

Goede behandeling je voelt dat er wat gebeurd. Alleen de wachttijd voordat de behandeling begint zou wel wat korter mogen zijn

Dank u wel voor uw positieve feedback! Het is inderdaad niet fijn dat u lang heeft moeten wachten voordat u voor een eerste consult bij ons terecht kon. Ook wij vinden het vervelend als men lang moet wachten voor een eerste consult. Het goede nieuws is dat wij verwachten dat de wachttijd vanaf oktober 2023 minder lang is want dan krijgen wij een nieuwe collega chiropractor erbij. Dan werken er in onze praktijk vier chiropractoren! Maar als u eenmaal patiënt bij ons bent en uw laatste consult is niet langer dan 3 jaar geleden, en u heeft klachten, dan kunt u meestal dezelfde week nog bij ons terecht voor een behandeling. Hartelijke groet, Chiropractoren en assistentes Chiropractiepraktijk Rijssen

Professionele hulp

Helpt me goed en snel van mijn heupklachten en nekpijn af. Krijgt goede uitleg en advies.

Weer snel mijn probleem met de rug opgelost

Nadat ik door mijn rug was gegaan weer snel geholpen en gaat nu stuk beter.

evert heeft mij weer zin in het leven gegeven

in een woord uitstekend op alle vlakken

geen rugpijn meer

na enkele behandelingen zijn mijn rugklachten nagenoeg over .

gewoon goed

gewoon goed, er wordt goed geluisterd naar wat je aangeeft aan klachten.

Al 34 jaar in de praktijk ben meer als tevreden

Prima ervaring

Perfekt

Ik ben blij dat ze er zijn

Je wordt goed geholpen en vriendelijke medewerkers

Word goed geholpen neemt de tijd voor mij rug nek voet en pols zeer te vreden

Heel aardige en knappe mensen

Een genot voor het lichaam Een vakkundige behandeling. Echt een aanrader

Een geweldige praktijk.

Geweldig: vriendelijke,behulpzaam en boekt een goed resultaat. Ik ben er blij mee.

No nonsense aanpak met resultaat

Over Chiropractiepraktijk Rijssen

Chiropractie. Steeds meer mensen ontdekken het positieve effect en het snelle resultaat! Heel veel klachten die te maken hebben met uw bewegingsapparaat, kunnen immers zeer effectief door een chiropractor worden behandeld. Of dat nu gaat om bijvoorbeeld hoofdpijn, lage rugklachten, bekkeninstabiliteit, tennisarm of een huilbaby. Chiropractie werkt! Bij zowel volwassenen, kinderen als baby’s. Een chiropractor is een universitair opgeleide medicus, die gespecialiseerd is in de wervelkolom. Geen ‘bottenkraker’ dus.