Perfect geluid op strandevenementen

Wij huren Audio Consult al heel wat jaren in om ons op het gebied van geluid bij onze strandsportevenementen te ondersteunen. Voor ons is het van belang dat: - wij gedurende ons evenement niet hoeven om te zien naar het geluid, - alles het perfect doet, - het geluid overal goed te horen is (maar niet te hard en geen geluidsoverlast gevend voor de omgeving) - er bij een defect of probleem meteen iemand in actie kan komen (dit betekent dus dat er altijd iemand van Audio Consult aanwezig is!). Aan al deze punten wordt door Audio Consult echt perfect voldaan. Zij hebben zelfs speciaal voor onze evenementen aparte speakers aangeschaft! Kortom: een samenwerking waar we zeer tevreden over zijn en waarvan we nog jaren gebruik hopen te maken!

• Type dienst Projectverzorging & Verhuur

Betrouwbaar, deskundig en oplossingsgericht.

Audio-Consult verzorgt de licht- en geluidstechniek bij activiteiten van de Stichting Kapelle Cultureel. De samenwerking verloopt zeer prettig en vlot. Op de verschillende locaties weet Audio-Consult het licht en het geluid naar wens, ook van de artiesten, te verzorgen en dit alles tegen schappelijke prijzen.

• Type dienst Projectverzorging & Verhuur

Alles loopt perfect, geen omkijken naar

Altijd stipt volgens afspraak en meer dan dat: audio consult denkt actief mee, komt met oplossingen en levert simpelweg vakwerk. Daar kan geen concurrenf tegen op!

• Type dienst Projectverzorging & Verhuur

Prima samenwerking, komt afspraken na.

Prima kennis van de materie. In ons geval groot draadloos project

Over Audio-Consult

Audio-Consult gespecialiseerd in alle vormen van audio, licht en video. Het aanleggen van een geluidsinstallatie, lichtinstallatie of videoinstallatie is mogelijk. Audio-Consult kan het volledige traject verzorgen, vanaf advies tot offerte en realisatie. Wilt u bijvoorbeeld een geluidsinstallatie huren in Goes of Kapelle of licht en geluid huren? Audio-Consult staat voor u klaar! Audio-Consult is gevestigd in Zeeland, maar levert installaties in heel Nederland.

Filter op Taal