Knap werk!

Mooi schilderwerk, alles netjes achtergelaten! We zijn erg tevreden!

Onlangs 2 topschilders over de vloer gehad om de binnenzijde van de kozijnen te verven. Niets is te veel en werken zeer netjes en schoon!

Vakwerk afgeleverd!

Wat een goed schildersbedrijf is dit! In het najaar van 2021 is bij ons al het buitenschilderwerk uitgevoerd en het ziet er heel goed uit. Een aanrader!

Netjes, snel en vakkundig.

Alles is heel snel en netjes gedaan. Vriendelijk personeel dat heel vakkundig werkt.

Persoonlijke en vakkundige schilders

Wij hebben al enige jaren contact met het schildersbedrijf. Ooit begonnen bij het oplappen van een vervallen plafond in de badkamer in ons oude huis. Wij kregen dat zelf niet mooi opgeknapt maar de schilders van Van Wijnen hebben het als nieuw gemaakt. Hierna voor ons nieuwe huis zowat elke kamer laten opknappen. Niet alleen schilderswerk, maar ook herstel van scheuren, behangen van klassieke plafonds inclusief overschilderen, etc. Wij zullen niet snel iemand anders in de arm nemen. Erg tevreden over de vakkundigheid, prijs-kwaliteit en persoonlijke benadering.

Heel prettig, dat er zo rustig werd gewerkt.

de mannen stelden zich keurig voor. alles werd geregeld, en afgedekt. er is keurig gewerkt. en er werd overlegd of iets wel zo wel of niet kon. en....alles is weer op de plaats teruggezet.

Betrouwbaar en goed

Het schilderwerk is heel erg netjes en volgens afspraak gedaan.

Wederom heeft u bij ons schilderwerk tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Kwaliteits niveau van werk en de betreffende schilders uitstekend.

Fantastisch uitgevoerd wat beloofd was

De werkzaamheden zijn uitgevoerd door zeer vakbekwaam personeel, binnen het gestelde termijn. Het geleverde schilderwerk overtrof mijn verwachting.

Redder in de nood

Vier keer zelf plafond gerold,bleef strepen en blazen houden. Toen Jan van Wijnen schildersbedrijf gebeld. In 2 dagen mijn plafond en muren gesausd met schitterend resultaat. Mijn hartelijke dank.

Kòn niet beter!

Twee geweldige vaklui, voor wie geen moeite teveel was, hebben ons huis een behandeling gegeven, die tot in alle details uitstekend was. Mijn vrouw en ik zijn trots op ons nieuwe huisje.

Dit zijn vakmensen en hebben fantastisch werk geleverd. Compliment.!!

Dit zijn vakmensen en hebben fantastisch werk geleverd. Compliment.!!

Echte toppers!

Vanwege een flinke verbouwing, heb ik vorig jaar contact opgenomen met André van Wijnen voor het schilderwerk binnen. Van Wijnen heeft jarenlang het buitenschilderwerk gedaan waar wij erg tevreden over waren. Na mijn gesprek met André over wat we allemaal wilden verbouwen gaf hij aan de overige werkzaamheden ook te kunnen uitvoeren. Uiteindelijk heb ik de ramen vervangen, het dak geïsoleerd, de wanden en plafonds gestuct en gesausd, deuren vervangen en de buitenkant opnieuw laten verven. Ook het houtwerk binnen en de trappen zijn keurig netjes door Van Wijnen geschilderd. Ik vond het erg fijn om 1 aanspreekpunt te hebben voor de hele verbouwing en kreeg ook altijd erg goed advies over zaken waar ik zelf niet eens aan gedacht had. Ze werken erg netjes, stipt en professioneel en vond het erg fijn en gezellig om hun toch een aantal maanden over de vloer te hebben gehad. We hebben er een compleet nieuwe woning voor terug gekregen!!

Vakmensen, vriendelijk en meedenken

Wij hebben ons hele huis aan de buitenzijde laten schilderen. We zijn erg tevreden over het werk wat is geleverd. De schilders zijn vriendelijk en denken mee met de mogelijkheden. Ook kwam er vanuit het bedrijf nog een nacontrole, zeer professioneel!

door vakkundige schilders is mijn huis in 7 dagen weer als nieuw.

Met veel bewondering heb ik 7 dagen zeer vakkundige en vriendelijke schilders aan het werk gezien. Ook de manier van omgaan met elkaar was verheugend. Ook de jonge mensen draag ik een warm hart toe. Het eindresultaat was zo goed dat een van uw werknemers zei: uw wilt vast niet meer verhuizen. Ook de buurt was enthousiast over de metamorfose. Kortom heel veel dank .

fantastisch

Sander is een uiterst kundig schilder die zeer netjes werkt en al zijn afspraken nakomt. Ook Andre denkt mee over mogelijkheden om je schilderwerk meer tot zijn recht te laten komen, Wij zijn uitermate tevreden over het geleverde werk en service

Alles volgens afspraak

Schilderwerk keurig en vakkundig gedaan. Met nauwelijks overlast. Zo goed dat we drie buren enthousiast hebben gekregen om ook het huis te laten schilderen door van Wijnen.

Vakmensen

Onze dakkapellen zijn gerepareerd en geschilderd, ze zien er weer top uit. communicatie en werkuitvoering boven verwachting. Zeer tevreden!

Perfect Schilderwerk

Perfect schilderwerk en zeer kundig personeel, weten wat ze doen. Duidelijke afspraken en Offerte, geen gezeur. Waar kom je dit nog tegen. Geweldig schilderwerk en op tijd, zoals afgesproken. Top Klasse.

Vakkundig werk met vriendelijk en attent personeel

Duidelijke offerte. Afspraak is afspraak. Vakmensen die vakwerk leveren en zijn prettig in omgang. Personeel is gemotiveerd en denkt met klant mee. Als klant kan je er volledig op vertrouwen dat het in orde komt.

Vanaf kennismaking fijne communicatie over de werkzaamheden gehad. Schilders professioneel, secuur en ook fijn in de omgang (erg belangrijk als ze 3 weken bij je over de vloer komen). Ontzettend blij met het resultaat. Raad het bedrijf absoluut aan!

zie onder

We stellen vast dat we met een ouderwets degelijk schildersbedrijf te maken hebben die met behulp van vakkundig en behulpzaam personeel de opgedragen werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Prima werk geleverd

Vakkundig, meedenkend (heel belangrijk), klantvriendelijk en hulpvaardig.

Zeer gerenommeerd schildersbedrijf

Vakkundig en enthousiast team nette afwerking Schoon oplevering en binnen de tijdsafspraak

Van Heukelomstraat painting project

Well informed Polite staff Good quality workmanship