Zeer goede rijschool

Ik heb heel veel geleerd, zeer kundige instructeurs, die je klaar stomen voor het examen. In 1 keer geslaagd.

Gezellig

Samen met mijn schoonzusje aanhangwagen rijbewijs gehaald bij Tom. Goede uitleg en hij is heeel geduldig. Dankjewel!!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Aanhangwagen

Hele fijne rijlessen gehad!!

Johan mooie kerel

Goed en fijn geholpen door Johan erg gelachen in de bus samen met mijn broer in 1 keer allebei het aanhanger rijbewijs gehaald!!

Johan goeie vent

Top les gehad! En daardoor in 1x het aanhanger rijbewijs gehaald!

Zeer slecht en aan het lijntje gehouden

Mentale gezondheid was minder belangrijk dan inplannen van extra rijlessen. Zonder te communiceren tarieven verhoogd. Wissel van rijinstructeur omdat ze te weinig tijd hadden.

Professioneel, prettig, geduldig

Dagcursus, veel geoefend, fijne instructeur met hart voor de leerling.

super gaaf!!

goeie begeleiding en een toffe vent die Tom!!

Goede rijschool zonder poespas!

Goede rijschool en nemen elke vraag meteen in behandeling. Voor iedereen een pakket of les op maat!

Een fijne ervaring!

Ik heb vandaag mijn aanhanger-rijbewijs gehaald, met uitstekende hulp en begeleiding!

In een keer geslaagd!

Met dank aan Filiz mijn rijbewijs in een keer gehaald! Heel fijn contact ook vanuit het kantoor.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Voor iemand met een unieke handleiding ben ik blij dat ik een begripvolle instructeur heb gehad

Zeker een aanrader!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Men vrouw heeft zen rijbewijs gehaald we zijn super blij.

Men vrouw heeft zen rijbewijs gehaald we zijn super blij, hartelijk bedankt verkeersschool de Bruin. :)

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Nick en Eric gehad, beide goede begeleiding en uitleg.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor

Super begeleiding en er wordt goed meegedacht met plannen.

Ze hebben me goed geholpen met de goede en duidelijke planning te maken. De lessen waren ook erg duidelijk en er is ook genoeg aandacht voor jou om vragen te stellen over onderdelen die niet duidelijk zijn.

Goede rijles, top service

Absolute aanrader om hier je rijles te halen.

Erg klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Goede instructeurs. Er wordt hard met je gewerkt om een zo groot mogelijke kans van slagen te hebben.

Goede rijschool

Zeer prettige rijschool met aangename instructeurs. Was voor zowel mijn tussentijdse toets als mijn praktijkexamen 100% goed voorbereid, waardoor ik ze ook meteen goed afgesloten heb.

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

Fijne Rijschool met leuk personeel!

Zowel voor de motor als de aanhangwagen hier lessen gehad! Fijne instructeurs, goede uitleg! Heel fijn!

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Motor, Aanhangwagen

Goede begeleiding

Goede ervaringen met de rijschool. Ervaren instructeurs, duidelijke uitleg en fijn contact over planning e.d.

Professionele rijschool

Kundige instructeurs die je op de juiste wijze corrigeren waar dat nodig is. Oefenen totdat je het onder de knie hebt.

Meer geleerd dan op een andere rijschool!

Hier zijn ze goed kritisch en geven ze meer tips. Ze zijn constant je aan het helpen jezelf te verbeteren.

Super fijn

Fijne lessen gehad

• Voor welke categorie heb je bij verkeersschool de Bruijn lessen gevolgd Auto

ik was goed geinformeerd en kreeg mijn zaken makkelijk geregeld

De bureau is open voor iedereen de personeel is vriendelijk en als er iets was kon ik goed geholpen worden. Mijn instructuur was vriendelijk maar ook straight-to-the-point. Als er iets op de weg gebeurd was wist hij wel goed te helpen en de situatie op te lossen. overal ben ik tevreden over dit rijschool en ben ik van plan eerder of later daar nog mijn aanhanger rijbewijs te halen.

goede rijschool, veel geleerd

ik heb veel geleerd

Over Autorijschool en Motorrijschool De Bruijn

Alles op de rit met rijschool De Bruijn Kan je haast niet wachten om zelf het gaspedaal in te trappen? Neem dan direct contact op met Auto- en Motorrijschool De Bruijn. De rijschool in Venray en Venlo waar jij het lestempo bepaalt. Onze rij-instructeurs helpen je op weg met je auto-, motor-, aanhanger- of bromfietsrijbewijs. Ook voor de bijbehorende theoriecertificaten kun je bij ons opleidingen volgen. Bel 0478-583127 (vestiging Venray) of 077-3547807 (vestiging Venlo).