Deskundige en vriendelijke artsen en assistenten

Jullie zijn allemaal deskundig en vriendelijk. Weten waar jullie t over hebben Top team

Geweldig, liefdevol,toppers

Super goede ervaringen bij jullie wat een liefde voor dieren en goede zorgen

Stuk voor stuk toppers

Altijd goed geholpen, denken met je mee. Vorig jaar op 7 april onze Zappa laten inslapen. Hele fijne begeleiding bij gehad ook. Kan deze artsen iedereen aanbevelen.

Top kliniek

Zij erg begaan met de beestjes, altijd een luisterend oor. Kundige artsen en assistentes

Deskundige dierenartsen en assistentes

Je diertje wordt er heel vriendelijk lief en deskundig geholpen. Ze zijn allemaal erg lief en meelevend als het diertje aan het einde van zijn of haar leven is. Ze geven je alle tijd en dringen niets op. Een echte ster kliniek

Hele fijne dierenartsen.

prima dierenkliniek heb ook hele goede ervaring ik kom hier al sinds mijn eerste hond dat is al zo'n 24jaar geleden dus top artsen.

Betrokken

Fijne kliniek met kundige dierenartsen. Heb wel n voorkeur omdat de ervaring bij de een wat minder is maar dit doet niets af aan de totaliteit. Erg betrokken medewerkers, persoonlijk contact. Laatste tijd wel soms wat minder door wisselingen aan de balie. Ook de paravetinairen zijn erg kundig. Terugkoppeling kan soms wat beter bvb bij onderzoek/opname in de kliniek.

• Zou u ons aanbevelen?

Ze zijn heel lief en geduldig. Staan je altijd met geduld te woord.

• Zou u ons aanbevelen?

Ik kan met al onze beesten, altijd terecht. Zijn allemaal lieve en deskundige mensen. Ik kom er al heel wat jaren en zou geen andere kliniek willen.

Ontzettend vriendelijk

Ik kwam hier jaren geleden al met mijn konijn; toen al altijd even vriendelijk en ze nemen altijd de tijd voor je. Nu met mijn hond ook, kan altijd even bellen voor advies, tijdens afspraken alle ruimte voor vragen en mijn hond is altijd blij om naar binnen te gaan. Het enige wat ik 'minder prettig' vind, hoewel ook begrijpelijk, is dat ik elke keer dat ik ben geweest een andere dierenarts heb.

Heel kundig en oprecht

De dierenartsen en assistentes zijn heel aardig, kundig en oprecht. Bellen altijd na een aantal dagen na de operatie of ingreep om te vragen hoe het gaat met het dier.

• Zou u ons aanbevelen?

Deskundige en hartelijke medische dierenzirh

Mijn hond en ik worden altijd prettig ontvangen, het spreekuur loopt meestal op tijd en de dierenartsen en assistenten zijn deskundig en hartelijk. Guus gaat zonder angst de spreekkamer in en kijkt uit naar zijn koekje als beloning.

• Zou u ons aanbevelen?

Professionele en hartverwarmende zorg voor dier en baasje

Wij hebben meerdere dieren en voor elk diertje; hond, kat, cavia, krijgen wij altijd passend advies en goede zorg. Er wordt goed overlegd en dingen uitgelegd voor er iets uitgevoerd wordt. Ook in de moeilijkste tijd wanneer het beter is om je diertje in te laten slapen, is er goede en liefdevolle zorg. Bij langdurig ziek zijn is er regelmatig contact en overleg en dit vinden wij heel prettig; kortom met jullie als dierenkliniek hoef je je geen extra zorgen te maken wanneer je diertje iets mankeert. Van harte aanbevolen bij een ieder met huisdieren!

• Zou u ons aanbevelen?

Goede service en vriendelijk personeel

Handig dat je zelf online een afspraak kunt maken, erg vriendelijk personeel en we worden zowel met de kat als met de hond altijd heel goed geholpen.

• Behandeling
  • Communicatie door dierenarts en paraveterinair N.v.t.

Empathie

Soms vraag je je af waarom mensen het beroep van dierenarts hebben gekozen, zo zakelijk het er vaak aan toe gaat in dierenpraktijken. Dat is in deze praktijk niet het geval. Professioneel maar duidelijk liefde voor dieren en begripvol voor verdriet.

• Zou u ons aanbevelen?

Wat een geweldig betrokken team!

Met een zieke baardagame kun je bij de gemiddelde dierenarts echt niet terecht, dus na positieve berichten van verschillende kanten hebben we het maar verder van huis gezocht en zo zijn we in Schiedam-noord terecht gekomen. We hebben er geen spijt van gekregen. Van de warme meelevendheid van Mieke en haar collega’s bij de receptie tot aan de (inderdaad reptielen)kundige aanpak van een zeer geduldige en meedenkende dr Gebben, we hebben alleen maar positieve ervaringen meegekregen. Wat een geweldig sympathiek en betrokken team!

Waardeloos

Ik ben met mijn kat geweest heb 275 euro betaald en mijn kat is alleen achteruit gegaan ende willen ook niet meer afspraak maken om dat ik twee keer niet ben komen opdagen heb wel netjes gebeld het zijn

• Zou u ons aanbevelen?

Een deskundige, eerlijke, meelevende dierenarts praktijk

Ik heb zelf meerdere honden, waar ik mee sport en fokt. Het is van groot belang dat ik beroep kan doen op een dierenarts die deskundig is en eerlijk.

• Zou u ons aanbevelen?

Hele fijne kliniek, die de tijd voor je dier nemen

Onze poedel Donna is een pechvogel. Helaas behept met verschillende aandoeningen, maar de kliniek heeft ons altijd super geholpen met eerlijk advies. Toen ons vogeltje Rudi erg ziek was, mocht ik met spoed komen. Helaas is Rudi ingeslapen, maar dit ging erg respectvol en ook lieve nazorg. We zijn verhuisd naar Brielle, maar we missen kliniek Schiedam Noord!

• Zou u ons aanbevelen?

De beste dierenkliniek uit de omgeving

Wij komen er al vanaf begin van de kliniek. Wij worden altijd even vriendelijke en deskundig geholpen, zowel via de telefoon als in de kliniek zelf. Geen vraag is te veel. Wij raden dierenkliniek Schiedam-Noord iedereen aan en dat hebben we ook menig keer gedaan.

Hele fijne prettige kliniek

De medewerkers van de kliniek zijn allemaal heel vriendelijk. Zelfs de inval dierenarts die ik de laatste keer paste precies in het team. Mijn dieren komen er "bijna" graag. Ze ervaren nauwelijks stress bij een bezoekje.

Deskundig, vriendelijk, prima!

Al jaren ben ik klant, nu al met de derde hond. Dit is ee ln prettige dierenkliniek. Telefonisch goed bereikbaar en indien nodig kan je snel terecht. Zowel de assistenten als de artsen zijn prettig in de omgang en deskundig. Goed geregeld!

Super goed

Die is super goed ze zijn allemaal toppers

• Zou u ons aanbevelen?

Super kliniek. De beste dokters die er zijn. En weten wat ze doen. En maken de ongeruste baasjes altijd weer relax. Toppers zijn het. Nooit meer een anderen kliniek.

• Zou u ons aanbevelen?

De kliniek is uistekend kom er al jaren met tevredenheid

Over Dierenkliniek Schiedam-Noord

Als zeer toegewijd en professioneel team van 4 dierenartsen en 5 paraveterinairen, streeft Dierenkliniek Schiedam-Noord, Sterkliniek Schiedam, naar kwaliteit, kennis van zaken en de best mogelijke zorg voor uw huisdier. Daarnaast vinden we duidelijke communicatie, persoonlijke aandacht en interactie met u als eigenaar erg belangrijk. De dieren die wij behandelen zijn: honden, katten, konijnen, cavia’s, fretten, ratten, hamsters, schildpadden, reptielen, vogels en vissen. Dierenkliniek Schiedam-Noord is naast gewone kliniek ook Sterkliniek, omdat het heeft aangetoond een kwalitatief goede en vooruitstrevende kliniek te zijn.