De jongens komen niet om te spelen

Mijn zoon traint hier dit seizoen 1 x per week en ik zie hem hierdoor met sprongen vooruit gaan. Goede opzet van oefeningen en alle beschikbare tijd wordt benut. Het is 1 uur lang hard knallen. De trainers geven op een positieve manier feedback aan de leerlingen en houden ze op deze manier scherp. GS Sports is een hele goede aanvulling op reguliere voetbaltraining en mijn zoon komt hier graag trainen.

Toptrainer!

Genaro is echt een toptrainer - super positief, enorm gedreven en hij weet waar hij het over heeft. Onze dochter van negen traint al een tijdje bij hem en gaat met sprongen vooruit. En niet alleen dat, ze kan niet wachten om naar de training toe te gaan en komt altijd helemaal kapot, maar enorm opgetogen terug. Genaro for president!

• Sfeer

Genaro doet het heel leuk met de kinderen en leren er heel veel !!!

• Sfeer

Persoonlijke aandacht, leuke en professionele trainingen van zeer hoog niveau!

Mijn zoontje is heel enthousiast over de trainer en de kwaliteit van de trainingen. De trainer benadert hem op een hele leuke en positieve manier en de trainingen ervaart hij als uitdagend en afwisselend. Hij is sinds hij is begonnen met trainen bij GS Sports zichtbaar beter geworden en we zijn dan ook van plan om nog lang bij deze voetbalschool te blijven!

• Sfeer

We zijn heel erg blij met je positieve feedback!!

Leuke club slechte trainer

Harvey rijkaard wat een arrogante gast, die moet direct ontslag krijgen!!

• Sfeer

Bedankt voor uw feedback. helaas heeft er nooit een Harvey Rijkaard bij ons gewerkt. U maakt waarschijnlijk een vergissing.

Leuk

Leuk ook heel goed en erg leerzaam

Super leuke leuke trainingen

Jullie waren super behulpzaam en we mochten van jullie ook met onze eige ideeën komen

Goede trainingen !

Djani heeft nu al 6/7 lessen meegetraind, en in zijn wedstrijden zie ik zeker al een vooruitgang met hiervoor. ( standaard training ) via Fc abcoude. Er word veel meer aandacht besteed aan technieken etc. Dus zeer tevreden ! Ook vind djani het super leuk.

• Sfeer

Goede trainers die zeer motiverend naar de kinderen toe zijn!

Alleen maar goede ervaringen!

Goede training

Hard en goede trainingen

Hele positieve proffesionele aanpak

Wat ik vooral mooi vind om te zien is hoe elke speler toch dat stukje persoonlijke aandacht krijgt. Dit zie je bij geen andere voetbalschool terug! Er word altijd positief gecoacht en de kinderen leren echt iets nieuws.

• Sfeer

De trainingen zijn goed verzorgt, de spelers begrijpen de oefeningen en iedereen is gemotiveerd , zo

De traningen zijn goed verzorgt, de spelers begrijpen de oefeningen en iedereen is gemotiveerd , zowel de trainer als de spelers

• Sfeer

beste voetbalschool om beter te worden

Ik vind dat je veel persoonlijke aandacht krijgt, traint op je eigen niveau met hele goede trainers. Zware trainingen met veel techniek Helemaal top

• Sfeer

Heel leuk sportief en leerzaam

Heel goed want in een korte tijd leer je echt heel veel het is heel pittig maar de trainers houden oom echt rekening met je en de sfeer is ook top

Geweldig!

Mijn kind zowel wij als ouders zijn zeer tevreden met de trainingen dat er gegeven word. Voetbalschool GS is een aanrader.. niks meer op aan te merken. Het werk word met liefde/passie voor het vak uitgevoerd

Zeker aan te bevelen

Zolang Mn zoon het nog naar zn zin heeft ben ik een tevreden vader!!

• Sfeer

Ik ben zeer te vreden, ik vindt dat er genoeg tijd wordt besteedt aan de kinderen. Die kinderen krijgen genoeg persoonlijk aandacht tijdens het spelen.

• Sfeer

Leuke en intensieve training met veel verschillende facetten waarvan mijn zoon heeft genoten

Goede ervaring, top lessen

• Sfeer

Hele goede voetbalschool voor resultaten

Het is een voetbalschool waar naar ieder kind goed gekeken wordt en de zwakke punten dan aangepakt worden. Natuurlijk wordt er super hard getraint maar met plezier. En die combinatie wordt hier aangeboden door super trainers.

• Sfeer

De trainingen zijn op top niveau.

Ik ervaar de professionele trainingen zeker als een aanwinst voor mijn zoon. Hij is nu bewuster geworden in zijn spel, zijn zelfvertrouwen wordt alleen maar beter, mijn zoon presteert iedere keer weer na zijn training bij GS Sport. Dat is ook te merken bij zijn trainer, die positief is over mijn zoon en keer op keer complimenten geeft. Ik ben blij met trainingen van op kwaliteit en hoog niveau. Complimenten aan GS Sport. Ga zo door heren.

• Sfeer

Streng maar rechtvaardige trainers waar heel veel geleerd kan worden!

De trainer(s) leren je oefeningen die in de praktijk heel veel gebruikt kunnen worden en daarnaast dragen ze een dosis kennis met zich mee, omdat ze zelf ook uit het betaalde voetbal komen. Ze kennen de klappen van de zweep! Naast deze oefeningen wordt er duidelijk vertelt waar de oefeningen voor bedoeld zijn en in welke spelsituatie de oefening gebruikt kan worden, hierdoor kun je meer inzicht krijgen in het spel. Trainers staan open voor vragen en suggesties. Al met al een top voetbalschool die zeker aan te raden is!

• Sfeer

Sportieve, leerzame en positieve ervaring

Jullie begeleiding is zeer positief. De training is serieus en zwaar, precies wat wij zochten. Jullie geven de kinderen meer zelfvertrouwen en dat op een speelse manier wat echt top is. Mijn zoon heeft heel veel plezier in alles wat jullie doen! En hij maakt enorme sprongen en dat dankzij de trainingen die jullie geven. Dat is niet alleen ons opgevallen maar ook z’n coach en teamgenoten merken dat op! Als ouder ben ik zeer zeer tevreden en jullie zijn nog niet van ons af! Keep up the good work!!

Iedereen aandacht

Niemand wordt uitgesloten en een ieder krijgt aandacht.

• Sfeer

Professionele training in kleine groepjes .

Er wordt echt naar je kind gekeken die wordt tijdens de training goed gestuurd. Zodat het optimale resultaat voor je kind na de trainingen wordt behaald. Er wordt in hoog tempo techniek training gedaan. En de kids zijn respectvol naar elkaar. En hebben plezier. Genaro heeft een inzet en uitstraling van 100% Dit verwacht hij dan ook van de kids. Je ziet je kind echt vooruit gaan. Kortom een zeer goede training.

Over GS Sports

Alle jonge voetballers dromen ervan profvoetballer te worden. Het doel van onze voetbalschool is om spelers voetballend en mentaal sterk te maken. Dit doen wij door middel van coördinatie oefeningen en techniektraining (balbehandeling, bewegingen en tactisch inzicht). Daarnaast wordt er ook aan de sociale vaardigheden (mentaliteit, doorzettingsvermogen en coachbaarheid) aandacht besteed. Ben jij er klaar voor om een stapje dichterbij je droom te komen?