Persoonlijke begeleiding en hoge kwaliteit van trainen

Wij zijn zeer tevreden over de groepslessen van GS Sports voetbalschool! De gekwalificeerde trainer benadert alle kinderen op een positieve en persoonlijke manier en mijn zoon gaat al 3 jaar met heel veel plezier naar trainen! De kwaliteit van de trainingen is hoog, er heerst een goede sfeer en de kinderen boeken zichtbaar vooruitgang.

Top!!

Een prettige, fijne en ervaren trainer. Werken aan voetbalskills, maar ook o.a. zelfvertrouwen en weerbaarheid.Het doel van de voetbalschool om spelers voetballend en mentaal sterk te maken is bij Thomas zeker gelukt!

• Sfeer

Superleuk kamp voor enthousiaste voetballers

Mijn zoon die nog geen half jaar voetbalt (kaboutervoetbal) heeft erg genoten van dit voetbalkamp. Hij heeft veel geleerd, vrienden gemaakt en hij kreeg een voetbaltenue, een medaille en een bidon van de sportschool. Voor hem waren dit de belangrijkste schatten. Ik maakte mij vooraf zorgen of hij het aan zou kunnen op fysiek- en concentratieniveau, maar dat was niet nodig. De trainers zijn erg professioneel en konden hier heel goed mee omgaan. Ook onderlinge ruzietjes of frustraties op het veld werden goed opgevangen. Echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Sfeer

Goede trainingen en veel plezier gehad

Deze 3 dagen waren de voetbaltrainingen professioneel georganiseerd voor kinderen. Onze 2 zoons hebben 3 dagen lekker getraind en veel plezier gehad en tussendoor drinken en fruit om de energie weer bij te vullen. Onze zoons gaven aan dat ze de volgende keer weer graag willen mee doen. Goed werk team GS Voetbalkamp

• Sfeer

Hele goede mix van persoonlijke aandacht, coaching en professionele manier van trainen!

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de trainingen, de manier van coaching en persoonlijke benadering die de trainers hanteren. Het voetbalkamp was heel goed georganiseerd, de kinderen hadden het ontzettend naar hun zin en ook langs de lijn hebben de ouders zich uitstekend vermaakt! Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een Voetbalschool die veel aandacht besteedt aan zowel het technische aspect als aan de persoonlijke en sociale ontwikkeling van je kind.

was echt super leuk

sydney vond het hartstikke leuk en hij heeft er echt wat geleerd. Was ook echt goed geregeld allemaal.

• Sfeer

Perfecte combinatie van professionele training en speelplezier!

Onze zoons hebben volop genoten. Het voetbalkamp is perfect geregeld, de sfeer is professioneel en ook persoonlijk, en het plezier spat eraf.

• Sfeer

Super enthousiaste begeleiders en goeie organisatie! volgend jaar weer.

• Sfeer

Het waren hele fijne dagen. Alles prima georganiseerd, super enthousiaste trainers en medewerkers. De kinderen hebben heel veel geleerd in een hele vrolijke sfeer Bedankt allemaal. Niets op aan te merken.

• Sfeer

De jongens komen niet om te spelen

Mijn zoon traint hier dit seizoen 1 x per week en ik zie hem hierdoor met sprongen vooruit gaan. Goede opzet van oefeningen en alle beschikbare tijd wordt benut. Het is 1 uur lang hard knallen. De trainers geven op een positieve manier feedback aan de leerlingen en houden ze op deze manier scherp. GS Sports is een hele goede aanvulling op reguliere voetbaltraining en mijn zoon komt hier graag trainen.

Toptrainer!

Genaro is echt een toptrainer - super positief, enorm gedreven en hij weet waar hij het over heeft. Onze dochter van negen traint al een tijdje bij hem en gaat met sprongen vooruit. En niet alleen dat, ze kan niet wachten om naar de training toe te gaan en komt altijd helemaal kapot, maar enorm opgetogen terug. Genaro for president!

• Sfeer

Genaro doet het heel leuk met de kinderen en leren er heel veel !!!

• Sfeer

Persoonlijke aandacht, leuke en professionele trainingen van zeer hoog niveau!

Mijn zoontje is heel enthousiast over de trainer en de kwaliteit van de trainingen. De trainer benadert hem op een hele leuke en positieve manier en de trainingen ervaart hij als uitdagend en afwisselend. Hij is sinds hij is begonnen met trainen bij GS Sports zichtbaar beter geworden en we zijn dan ook van plan om nog lang bij deze voetbalschool te blijven!

• Sfeer

We zijn heel erg blij met je positieve feedback!!

Leuke club slechte trainer

Harvey rijkaard wat een arrogante gast, die moet direct ontslag krijgen!!

• Sfeer

Bedankt voor uw feedback. helaas heeft er nooit een Harvey Rijkaard bij ons gewerkt. U maakt waarschijnlijk een vergissing.

Leuk

Leuk ook heel goed en erg leerzaam

Super leuke leuke trainingen

Jullie waren super behulpzaam en we mochten van jullie ook met onze eige ideeƫn komen

Goede trainingen !

Djani heeft nu al 6/7 lessen meegetraind, en in zijn wedstrijden zie ik zeker al een vooruitgang met hiervoor. ( standaard training ) via Fc abcoude. Er word veel meer aandacht besteed aan technieken etc. Dus zeer tevreden ! Ook vind djani het super leuk.

• Sfeer

Goede trainers die zeer motiverend naar de kinderen toe zijn!

Alleen maar goede ervaringen!

Goede training

Hard en goede trainingen

Hele positieve proffesionele aanpak

Wat ik vooral mooi vind om te zien is hoe elke speler toch dat stukje persoonlijke aandacht krijgt. Dit zie je bij geen andere voetbalschool terug! Er word altijd positief gecoacht en de kinderen leren echt iets nieuws.

• Sfeer

De trainingen zijn goed verzorgt, de spelers begrijpen de oefeningen en iedereen is gemotiveerd , zo

De traningen zijn goed verzorgt, de spelers begrijpen de oefeningen en iedereen is gemotiveerd , zowel de trainer als de spelers

• Sfeer

beste voetbalschool om beter te worden

Ik vind dat je veel persoonlijke aandacht krijgt, traint op je eigen niveau met hele goede trainers. Zware trainingen met veel techniek Helemaal top

• Sfeer

Heel leuk sportief en leerzaam

Heel goed want in een korte tijd leer je echt heel veel het is heel pittig maar de trainers houden oom echt rekening met je en de sfeer is ook top

• Sfeer

Mijn kind zowel wij als ouders zijn zeer tevreden met de trainingen dat er gegeven word. Voetbalschool GS is een aanrader.. niks meer op aan te merken. Het werk word met liefde/passie voor het vak uitgevoerd

Zeker aan te bevelen

Zolang Mn zoon het nog naar zn zin heeft ben ik een tevreden vader!!

Over GS Sports

Alle jonge voetballers dromen ervan profvoetballer te worden. Het doel van onze voetbalschool is om spelers voetballend en mentaal sterk te maken. Dit doen wij door middel van coƶrdinatie oefeningen en techniektraining (balbehandeling, bewegingen en tactisch inzicht). Daarnaast wordt er ook aan de sociale vaardigheden (mentaliteit, doorzettingsvermogen en coachbaarheid) aandacht besteed. Ben jij er klaar voor om een stapje dichterbij je droom te komen?