Hele positieve proffesionele aanpak

Wat ik vooral mooi vind om te zien is hoe elke speler toch dat stukje persoonlijke aandacht krijgt. Dit zie je bij geen andere voetbalschool terug! Er word altijd positief gecoacht en de kinderen leren echt iets nieuws.

• Sfeer

De trainingen zijn goed verzorgt, de spelers begrijpen de oefeningen en iedereen is gemotiveerd , zo

De traningen zijn goed verzorgt, de spelers begrijpen de oefeningen en iedereen is gemotiveerd , zowel de trainer als de spelers

• Sfeer

beste voetbalschool om beter te worden

Ik vind dat je veel persoonlijke aandacht krijgt, traint op je eigen niveau met hele goede trainers. Zware trainingen met veel techniek Helemaal top

• Sfeer

Heel leuk sportief en leerzaam

Heel goed want in een korte tijd leer je echt heel veel het is heel pittig maar de trainers houden oom echt rekening met je en de sfeer is ook top

Geweldig!

Mijn kind zowel wij als ouders zijn zeer tevreden met de trainingen dat er gegeven word. Voetbalschool GS is een aanrader.. niks meer op aan te merken. Het werk word met liefde/passie voor het vak uitgevoerd

Zeker aan te bevelen

Zolang Mn zoon het nog naar zn zin heeft ben ik een tevreden vader!!

• Sfeer

Ik ben zeer te vreden, ik vindt dat er genoeg tijd wordt besteedt aan de kinderen. Die kinderen krijgen genoeg persoonlijk aandacht tijdens het spelen.

• Sfeer

Leuke en intensieve training met veel verschillende facetten waarvan mijn zoon heeft genoten

Goede ervaring, top lessen

• Sfeer

Hele goede voetbalschool voor resultaten

Het is een voetbalschool waar naar ieder kind goed gekeken wordt en de zwakke punten dan aangepakt worden. Natuurlijk wordt er super hard getraint maar met plezier. En die combinatie wordt hier aangeboden door super trainers.

• Sfeer

De trainingen zijn op top niveau.

Ik ervaar de professionele trainingen zeker als een aanwinst voor mijn zoon. Hij is nu bewuster geworden in zijn spel, zijn zelfvertrouwen wordt alleen maar beter, mijn zoon presteert iedere keer weer na zijn training bij GS Sport. Dat is ook te merken bij zijn trainer, die positief is over mijn zoon en keer op keer complimenten geeft. Ik ben blij met trainingen van op kwaliteit en hoog niveau. Complimenten aan GS Sport. Ga zo door heren.

• Sfeer

Streng maar rechtvaardige trainers waar heel veel geleerd kan worden!

De trainer(s) leren je oefeningen die in de praktijk heel veel gebruikt kunnen worden en daarnaast dragen ze een dosis kennis met zich mee, omdat ze zelf ook uit het betaalde voetbal komen. Ze kennen de klappen van de zweep! Naast deze oefeningen wordt er duidelijk vertelt waar de oefeningen voor bedoeld zijn en in welke spelsituatie de oefening gebruikt kan worden, hierdoor kun je meer inzicht krijgen in het spel. Trainers staan open voor vragen en suggesties. Al met al een top voetbalschool die zeker aan te raden is!

• Sfeer

Sportieve, leerzame en positieve ervaring

Jullie begeleiding is zeer positief. De training is serieus en zwaar, precies wat wij zochten. Jullie geven de kinderen meer zelfvertrouwen en dat op een speelse manier wat echt top is. Mijn zoon heeft heel veel plezier in alles wat jullie doen! En hij maakt enorme sprongen en dat dankzij de trainingen die jullie geven. Dat is niet alleen ons opgevallen maar ook z’n coach en teamgenoten merken dat op! Als ouder ben ik zeer zeer tevreden en jullie zijn nog niet van ons af! Keep up the good work!!

Iedereen aandacht

Niemand wordt uitgesloten en een ieder krijgt aandacht.

• Sfeer

Professionele training in kleine groepjes .

Er wordt echt naar je kind gekeken die wordt tijdens de training goed gestuurd. Zodat het optimale resultaat voor je kind na de trainingen wordt behaald. Er wordt in hoog tempo techniek training gedaan. En de kids zijn respectvol naar elkaar. En hebben plezier. Genaro heeft een inzet en uitstraling van 100% Dit verwacht hij dan ook van de kids. Je ziet je kind echt vooruit gaan. Kortom een zeer goede training.

Ben echt super tevreden

Goede sfeer, persoonlijke benadering

Erg goed! Vriendelijk, doelgericht! Weerbaarheid vergroten..

• Sfeer

Oprechte aandacht, stimulans en tips voor je voetbalkind

GS Sports blinkt uit in het delen van ervaring, kennis en vooral plezier maken terwijl je je kind beter ziet worden met de week.....

• Sfeer

Super goede trainer en een goede aanvulling voor als je kind echt wilt leren voetballen.

Je merkt dat de trainer dit met veel plezier doet. De kinderen leren oo een leuke manier de juiste technieken en de trainer zorgt ervoor dat de kinderen meer in zichzelf gaan geloven. Ik kan het iedereen aanraden.

• Sfeer

leerzaam en goed voor de ontwikkeling

een prettige ervaring goede service en goede communicatie leerzaam voor kinderen die dat beetje extra zoeken om beter te worden

Zeer professioneel

Een echte aanrader voor ieder die wilt trainen op hoog nivo!

Proffesioneel

Goed georganiseerd

Over GS Sports

Alle jonge voetballers dromen ervan profvoetballer te worden. Het doel van onze voetbalschool is om spelers voetballend en mentaal sterk te maken. Dit doen wij door middel van coördinatie oefeningen en techniektraining (balbehandeling, bewegingen en tactisch inzicht). Daarnaast wordt er ook aan de sociale vaardigheden (mentaliteit, doorzettingsvermogen en coachbaarheid) aandacht besteed. Ben jij er klaar voor om een stapje dichterbij je droom te komen?

Filter op Taal