Goed marktinzicht, zorgvuldige aanpak en perfect eindresultaat.

Met Henri hebben we steeds gesprekken gevoerd over de markt doelgroepen, taxatie en het gehele proces. Het overige personeel heeft ons begeleid in de voorbereiding, nl vanalles vastleggen. Henri heeft de verkoop gesprekken gevoerd. Na de publicatie ging het snel; binnen 2 mnd is het huis verkocht. Eindresultaat: Beoogde opbrengst is gehaald en de koper is erg blij met ons huis. Wat wil een mens nog meer? Voor dit mooie resultaat zijn we Henri met zijn personeel erg dankbaar.

Uitstekende makelaar

Zeer correct. Ko.t afspraken na na verkoop van 3 woningen

Goede service, professioneel

Fijn geholpen door Henri Kox makelaardij. Professioneel, goede service, goed contact.

Wat ons betreft de Nr1 makelaar in Veldhoven

Na wat navraag uitgekomen bij Henri Kox makelaardij. Onze opdracht...het verkopen van onze huidige, en aankopen van onze toekomstige woning. Bij het eerste contact meteen een klik, Pieter Bruurs is een eerlijke maar vooral no-nonsense makelaar die gewoon zegt waar het op staat. Benoemt de zaken welke er toe doen en geeft waardevolle adviezen om het huis voor een maximaal bedrag verkocht te krijgen. Na het organiseren van 2 kijkdagen waarbij Pieter de eerste, en Henri de tweede dag op zich nam bleek dat onze woning in no time was verkocht. Ook een compliment aan de administratieve medewerkster. Tijdens ons bezoek aan het kantoor bleek ze erg vriendelijk en prettig in omgang. Vooral de persoonlijke, open en vlotte aanpak was een groot pluspunt. Er werd prima meegedacht met onze eisen, en wensen. Erg klantvriendelijk, duidelijk communicerend, accuraat en betrouwbaar in het nakomen van afspraken van iedereen van het team. We hadden oprecht het gevoel van een prettige samenwerking. Kortom zeer tevreden en wij raden Henri Kox Makelaardij dan ook van harte aan!

• Betrouwbaarheid

Heel fijne makelaar, die de klant hoog in het vaandel heeft.

Wij hebben de samenwerking met Henri Kox en zijn kantoor als zeer positief ervaren, zeer communicatief, prettig in de omgang. Hij kent de markt en stelde een reeele en haalbare verkoopprijs voor. Wij werden voortdurend op de hoogte gehouden van alle stappen die gezet werden tijdens het verkoopproces. Als wij vragen hadden, werden die direct en adequaat beantwoord.

Betrouwbaar en deskundig!

Prettige ervaring met Henri Kox makelaardij bij de verkoop van mijn appartement. Deskundig en eerlijk advies gehad, fijn contact ook met de medewerkers en goede bereikbaarheid!

• Betrouwbaarheid

Goede en duidelijke afspraken, en wat hij zegt doet hij ook.

Ten aanzien van afspraken maken met hypotheek verstrekker 100%, en nog rond krijgen ook, wat ons zelf niet lukte. Chappo.

• Betrouwbaarheid

Professionele service, goede marktkennis en alle zorg uit handen genomen

Henri Kox neemt al je zorgen uit handen voor een goede prijs - Het proces was erg overzichtelijk en spoedig - na 2 weken stond ons huis op funda en het was binnen enkele dagen verkocht. De vele bezichtigingen werden gepland maar eigenlijk was 90% niet meer nodig. Goede ervaringen dus!

Vertrouwd

No nonsens en ons kent ons... Zo voelt het contact met alle medewerkers, je kunt spreken in ons geval service dicht bij huis!

Over Henri Kox Makelaardij

Henri Kox Makelaardij is een full-service makelaarskantoor dat bestaat sinds 2003, gevestigd is in Veldhoven en haar werkgebied heeft in Veldhoven en directe omgeving. Wij hebben 4 medewerkers (2 in de buitendienst en 2 in de binnendienst), waarvan er maar liefst 3 officieel gecertificeerd zijn als makelaar en/of taxateur; alle medewerkers volgen jaarlijks meerdere cursussen en opleidingen om te voldoen aan de hoge eisen van vakbekwaamheid. Goede service vinden wij zeer belangrijk, daarom zijn afspraken bij ons niet alleen tijdens de normale kantoortijden mogelijk, maar ook in de avonduren (op dinsdag- en donderdagavond) en op zaterdagochtend.