Betrouwbaar en deskundig!

Prettige ervaring met Henri Kox makelaardij bij de verkoop van mijn appartement. Deskundig en eerlijk advies gehad, fijn contact ook met de medewerkers en goede bereikbaarheid!

• Betrouwbaarheid

Goede en duidelijke afspraken, en wat hij zegt doet hij ook.

Ten aanzien van afspraken maken met hypotheek verstrekker 100%, en nog rond krijgen ook, wat ons zelf niet lukte. Chappo.

• Betrouwbaarheid

Professionele service, goede marktkennis en alle zorg uit handen genomen

Henri Kox neemt al je zorgen uit handen voor een goede prijs - Het proces was erg overzichtelijk en spoedig - na 2 weken stond ons huis op funda en het was binnen enkele dagen verkocht. De vele bezichtigingen werden gepland maar eigenlijk was 90% niet meer nodig. Goede ervaringen dus!

Vertrouwd

No nonsens en ons kent ons... Zo voelt het contact met alle medewerkers, je kunt spreken in ons geval service dicht bij huis!

Over Henri Kox Makelaardij

Henri Kox Makelaardij is een full-service makelaarskantoor dat bestaat sinds 2003, gevestigd is in Veldhoven en haar werkgebied heeft in Veldhoven en directe omgeving. Wij hebben 4 medewerkers (2 in de buitendienst en 2 in de binnendienst), waarvan er maar liefst 3 officieel gecertificeerd zijn als makelaar en/of taxateur; alle medewerkers volgen jaarlijks meerdere cursussen en opleidingen om te voldoen aan de hoge eisen van vakbekwaamheid. Goede service vinden wij zeer belangrijk, daarom zijn afspraken bij ons niet alleen tijdens de normale kantoortijden mogelijk, maar ook in de avonduren (op dinsdag- en donderdagavond) en op zaterdagochtend.