Top advocaat

Ik heb een goede ervaring gehad pittige jaren maar alsnog altijd keihard gevochten

Prima en vlotte afhandling echtscheiding

De kosten van de echtscheiding zijn redelijk. Na ca. 7 weken was het geregeld.

Ik ben zeer tevreden!

Als ik met vragen zat kon ik altijd bij hun terecht, was het niet met mijn advocaat dan wel met de receptie en dat kon telefonisch of via de mail. Zeer vriendelijk!

SUPER

Super goede service ben uitstekend geholpen door mevr de boer. Kon niet beter.

Meedenkende advocaat!

Veel ervaring, kleine praktijk, korte lijntjes, goed meedenkend

Scheiding

Is perfect kantoor van oef je snel geholpen

Vertrouwd gevoel

Open en eerlijk, prima communicatie en oprecht! Heel prettig

Mijnervaring

Ik had heel erg goede ervaring met de heer Winnips Shutz advocaat

Was uitstekend

Mijn ervaring met het advocatenkantoor was perfect , zeer goede adviezen en snelle reactie terug. Vriendelijke mensen daar op het kantoor. Mocht ik ooit weer advies nodig zijn dan pak ik gelijk de telefoon.

goed advocatenbureau.

correct, goed advies. vriendelijk. duidelijke uitleg over een beschikking

Familli

Beste advocaten en zijn hebben veel gedaan voor mij en was altijd bereikbaar voor mijn vragen en advissen .

Een spannende weg die ik dankzij Winnip & Schütz heb doorgestaan en met mooie resultaten behaald

Een zaak, voor mij compleet nieuw en een ervaring die ik nog niet eerder heb mee gemaakt. Dankzij mevrouw A.J. de Boer, heb ik alles doorstaan met vertrouwen. Met een nuchtere blik, luisterend oor, krachtig en op adviserende wijze zijn we er door heen gegaan. Ontzettend bedankt!

Perfect geholpen, denken goed met je mee geven de juiste advies.

Prettig super fijne communicatie. Super geholpen tijdens het hele proces en uiteraard met succes!

Heel prettig

Zeer betrouwbaar en persoonlijk

Een professionele ondersteuning gehad.

Door corona helaas weinig contact

Door corona helaas weinig contact. Verder goede hulp.

Duidelijk en netjes.

Alles werd duidelijk uitgelegd en goed afgehandeld. Zeer tevreden.

Betrokken, bevlogen en daadkrachtig

Mr Rick Schutz heeft mij bovengemiddeld goed bijgestaan in een zaak die ik anders mogelijk zou hebben verloren, ondanks dat ik alle kaarten in handen had. In eerdere zaken in Amsterdam heb ik heel andere ervaringen met advocaten die liegen en bedriegen. Hoe verfrissend om dan de daadkrachtige en bevlogen benadering van mr Rick Schutz te ervaren. Ongeëvenaard. Helaas had men geen trek om mijn zaken in Amsterdam over te nemen anders had ik die ook zeker gewonnen. De man is goud en hij en zijn medewerkers betrokken.

Heel erg goed

Mevrouw de Boer is een pitbull die weet hoe het werkt maar je ook eerlijk verteld wat je volgens haar het beste kunt doen. Recht door zee, geen flauwekul en nog een humor ook. Een echte aanrader en we geven haar naam dan ook graag door aan anderen.

Prettige communicatie

Dhr. Schütz is goed, doet wat nodig is, is oprecht, betrouwbaar is heel duidelijk. Erg prettig ervaren. Goed bereikbaar en erg vriendelijk dit geldt ook voor de secretaresse(s) Bedankt.

Proactief

Mijn ervaring met Winnip&Schutz; - goede onderhandeling - professioneel karakter - betrouwbaar - kennis van het vakgebied(scheiding) - oplossingsgericht Ik wil jullie bedanken voor jullie inzet en gehoorzaamheid tijdens mijn vechtscheiding.

Zeer goede ervaring.

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit kantoor. De advocaat heeft ons goed begeleid in onze zaak. Ook is de avocaat heel vriendelijk en legt de gang van zaken goed uit!

Deskundig en prettige communicatie

Deskundige benadering en behandeling van mijn verzoek, duidelijk, snel reagerend en een zeer prettige communicatie.

Zeer tevreeden over het contract en gang van zaaken

Dit bedrijf is een echte aan raader

Top gedaan nu hopen dat het ook zijn vruchten afwerkt. En anders neem ik wel weer contact met jullie op.

Nuchter en zakelijk.

Mr. Schütz doet wat nodig is, met geen lange mails en gesprekken. Dit bespaart mensen een hoop geld.

Vriendelijk deskundig en vlot geholpen

Op een vriendelijke manier ,zaak vlot opgelost

Uitstekend.

Ben erg goed geholpen door de heer Schutz, is altijd goed bereikbaar en de assistente ook. Komt altijd afspraken na en heel kundig in zijn vak. Echt een top kantoor.

Professioneel, duidelijk en vriendelijk!

Vriendelijke en professionele mensen.

Menselijke empatische advocaat

Hr schutz heeft mijn zoon ( aangeklaagde ) uitstekend bijgestaan. Hij had zich goed in de zaak verdiept en had het Empatische vermogen zich in de aangeklaagde te verplaatsen. De uitspraak was om mee te leven

Was zeer revreden door een zeer snelle afhandeling.

Vriendelijk en eerlijk met goed advies geholpen

Ik ben door dit kantoor prima bijgestaan. Vragen worden altijd netjes beantwoord, overzichten van de kosten duidelijk omschreven.

Gewoon goed

geen bla bla kort en op papier en klaar.

De behandeling van R. Schütz was persoonlijk, ruimhartig, discreet, professioneel en snel.

Het contact met mr. R. Schütz begon met een persoonlijk gesprek, waarin ik gelijk het gevoel kreeg dat ik als volwaardig persoon werd behandeld. Alle zaken die ik voorlegde zijn heel discreet, snel en professioneel afgehandeld. Als ik ergens mee zat kreeg ik snel antwoord, per mail of telefonisch. Omdat de basis was gelegd, heb ik uiteindelijk ook bij mijn mediator (waar het convenant en ouderschapsplan is gemaakt) stappen kunnen maken, die ik anders had laten liggen. Ik ben blij dat nu, na 3/4 jaar steggelen met mijn ex-partner, de scheiding bijna rond is. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groeten, Ellen van den Beld

Direkt

Zeer behulpzaam en goede uitleg en laat niet met zich sollen!!

Snel

Ging snel, was duidelijk.

Goed afgehandeld

Ik ben zeer te vreden hoor mijn scheiding snel af gehandeld

Zeer kundig en adequaat bijgestaan.

Ben erg tevreden met de gang van zaken van het kantoor. Goede en heldere communicatie.

Deskundig, vriendelijk, duidelijk, klantgericht

Dank voor uw deskundige en prettige steun in mijn tweede rechtzaak. U hebt geluisterd naar mijn eigen wensen en verhaal, u hebt mij geadviseerd over de te nemen beslissingen en we zijn tot een oplossing gekomen waar ik tevreden mee ben. De communicatie met u en uw kantoor was snel en goed. In de persoonlijke overleggen nam u echt de tijd voor het gesprek. Het proces verliep duidelijk voor mij. Dank voor alles.

Goede service, meedenken, voor je denken op tijden dat het noodzakelijk is

9 van de 10 rechtzaken gewonnen! Wanneer er spoed is, de zaken ook direct oppakken. Meedenken. Voor je denken op tijden dat het noodzakelijk is (zelfs ingrijpen).

Zeer klantgericht en prima dienstverlening

Mijn case is voortvarend afgehandeld, waarbij de communicatie prima was

Klantvriendelijk, terzakekundig en volhardend.

We werden goed geïnformeerd, op de hoogte gehouden en correct begeleid tijdens de juridische bemiddeling. We zijn zeer tevreden over Mr. Schütz en zijn werkwijze.

Heel prettig, fijn contact en zonder vooroordelen.

Een fijne omgang. Ondanks de vervelende omstandigheden heb ik mij gesteund gevoeld.

kundig en gemoedelijk

Omdat het doel een scheiding betrof, was het niet iets om steeds naar uit te kijken. Desondanks verliepen afspraken gemoedelijk, werd er duidelijk informatie gegeven en werd er respectvol met emotie omgegaan. Dank hiervoor.

Supergoed!

Prima service, duidelijk te woord gestaan... kon er altijd terecht met mijn vragen! En ook nog een goede afloop door zeer vakkundig advocaat mr. Schütz, bedankt voor alles.....

Correct, duidelijk en transparant.

Een zeer goede ervaring met mr. R.A. Schutz. Correcte benadering, duidelijk en transparant. Prima tarieven, en goede resultaten gehaald dankzij mr. Schutz.

perfect

Luisterend oor, geduld, tijd nemend, goed overleg en advocaat doet het meeste werk en altijd uitstekend. Soms horen emoties erbij, daar wordt aandachtig naar geluisterd, zonder enige blik op het horloge.

Dikke prima en duidelijke taal

Duidelijke taal Meedenkend Zakelijk Professioneel En het juiste resultaat (natuurlijk afhankelijk van de zaak).

Zie onderstaande

Adequaat, vlot ,duidelijk en transparant

We zijn snel en heel correct geholpen, geen minpunten.

We zijn snel en heel correct geholpen. Kan geen minpunten ontdekken en zou het anderen direct aan bevelen. Ook een duidelijke communicatie waarvoor mijn hartelijke dank.

Zakelijk, neutraal en op afstand.

Zoals is omschreven op de website van uw bedrijf w.b. te volgen procedure, is er ook gehandeld. Snel, accuraat, neutraal en op afstand. Persoonlijk had ik graag een kort informatief (telefonisch) gesprek binnen de huidige procedure prettig gevonden.

Dank voor uw reactie. Zelf vind ik persoonlijk contact ook prettiger. De specifieke procedure waarvan u gebruik heeft gemaakt heeft echter als doel tegen zo laag mogelijk kosten deze procedure te kunnen aanbieden, om welke reden is gekozen voor deze vorm van werken in deze specifieke procedure. In andere vormen van rechtsbijstand vindt intensief cliëntcontact plaats.

Goede advocaat

Mijn ervaring is dat als ik bel en vragen heb dat ik gelijk te woord word gestaan,of dat de advocaat zo snel mogelijk terug belt.daarbij bij een zitting ze alles op alles zetten.

Heel goede ervaring. Prima uitleg. Heel erg gastvrij je hebt meteen het gevoel dat ze echt bij je zaak betrokken zijn.

Goede adequate aanpak

In het algemeen spreek ik graag van een non-nonsense adequate aanpak, die me erg goed is bevallen. Wat dit betreft een dikke voldoende voor de heer Schütz. Een tip: door een kleine procedure-fout van de heer Schütz kon de zitting niet administratief afgehandeld worden, maar moest ik persoonlijk naar Leeuwarden. Een dag eerder heen gereisd, hotelovernachting, volgende dag zitting en weer terug naar Zeeland. Top was dat er door u zelf in de factuur rekening meegehouden is. Het credit-bedrag vond ik zelf iets laag, omdat mijn kosten ca. 45% hoger dan dat bedrag lagen. Zelf zou ik hierover even vooraf contact hebben opgenomen met cliënt en overlegd.

Beste advocaat in mij ogen

Zeer goed ..vriendelijk ...goeie advocaat ...geef 10

Zuiderplein 29 8911AN Leeuwarden

Over Advocatenkantoor Winnips & Schütz

Winnips en Schütz Advocaten is een modern en kleinschalig advocatenkantoor, gevestigd in het centrum van Leeuwarden vlakbij Rechtbank en Gerechtshof. Wij onderscheiden ons door een no nonsense instelling en een betrokken houding. Het kantoor behandelt zaken op een beperkt aantal rechtsgebieden waarin wij zijn gespecialiseerd, met de nadruk op familie- en jeugdrecht en strafrecht. Daarnaast bieden wij mediation aan.