Nuchter en zakelijk.

Mr. Schütz doet wat nodig is, met geen lange mails en gesprekken. Dit bespaart mensen een hoop geld.

Vriendelijk deskundig en vlot geholpen

Op een vriendelijke manier ,zaak vlot opgelost

Uitstekend.

Ben erg goed geholpen door de heer Schutz, is altijd goed bereikbaar en de assistente ook. Komt altijd afspraken na en heel kundig in zijn vak. Echt een top kantoor.

Professioneel, duidelijk en vriendelijk!

Vriendelijke en professionele mensen.

Menselijke empatische advocaat

Hr schutz heeft mijn zoon ( aangeklaagde ) uitstekend bijgestaan. Hij had zich goed in de zaak verdiept en had het Empatische vermogen zich in de aangeklaagde te verplaatsen. De uitspraak was om mee te leven

Was zeer revreden door een zeer snelle afhandeling.

Vriendelijk en eerlijk met goed advies geholpen

Ik ben door dit kantoor prima bijgestaan. Vragen worden altijd netjes beantwoord, overzichten van de kosten duidelijk omschreven.

Gewoon goed

geen bla bla kort en op papier en klaar.

De behandeling van R. Schütz was persoonlijk, ruimhartig, discreet, professioneel en snel.

Het contact met mr. R. Schütz begon met een persoonlijk gesprek, waarin ik gelijk het gevoel kreeg dat ik als volwaardig persoon werd behandeld. Alle zaken die ik voorlegde zijn heel discreet, snel en professioneel afgehandeld. Als ik ergens mee zat kreeg ik snel antwoord, per mail of telefonisch. Omdat de basis was gelegd, heb ik uiteindelijk ook bij mijn mediator (waar het convenant en ouderschapsplan is gemaakt) stappen kunnen maken, die ik anders had laten liggen. Ik ben blij dat nu, na 3/4 jaar steggelen met mijn ex-partner, de scheiding bijna rond is. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groeten, Ellen van den Beld

Direkt

Zeer behulpzaam en goede uitleg en laat niet met zich sollen!!

Snel

Ging snel, was duidelijk.

Goed afgehandeld

Ik ben zeer te vreden hoor mijn scheiding snel af gehandeld

Zeer kundig en adequaat bijgestaan.

Ben erg tevreden met de gang van zaken van het kantoor. Goede en heldere communicatie.

Deskundig, vriendelijk, duidelijk, klantgericht

Dank voor uw deskundige en prettige steun in mijn tweede rechtzaak. U hebt geluisterd naar mijn eigen wensen en verhaal, u hebt mij geadviseerd over de te nemen beslissingen en we zijn tot een oplossing gekomen waar ik tevreden mee ben. De communicatie met u en uw kantoor was snel en goed. In de persoonlijke overleggen nam u echt de tijd voor het gesprek. Het proces verliep duidelijk voor mij. Dank voor alles.

Goede service, meedenken, voor je denken op tijden dat het noodzakelijk is

9 van de 10 rechtzaken gewonnen! Wanneer er spoed is, de zaken ook direct oppakken. Meedenken. Voor je denken op tijden dat het noodzakelijk is (zelfs ingrijpen).

Zeer klantgericht en prima dienstverlening

Mijn case is voortvarend afgehandeld, waarbij de communicatie prima was

Klantvriendelijk, terzakekundig en volhardend.

We werden goed geïnformeerd, op de hoogte gehouden en correct begeleid tijdens de juridische bemiddeling. We zijn zeer tevreden over Mr. Schütz en zijn werkwijze.

Heel prettig, fijn contact en zonder vooroordelen.

Een fijne omgang. Ondanks de vervelende omstandigheden heb ik mij gesteund gevoeld.

kundig en gemoedelijk

Omdat het doel een scheiding betrof, was het niet iets om steeds naar uit te kijken. Desondanks verliepen afspraken gemoedelijk, werd er duidelijk informatie gegeven en werd er respectvol met emotie omgegaan. Dank hiervoor.

Supergoed!

Prima service, duidelijk te woord gestaan... kon er altijd terecht met mijn vragen! En ook nog een goede afloop door zeer vakkundig advocaat mr. Schütz, bedankt voor alles.....

Correct, duidelijk en transparant.

Een zeer goede ervaring met mr. R.A. Schutz. Correcte benadering, duidelijk en transparant. Prima tarieven, en goede resultaten gehaald dankzij mr. Schutz.

perfect

Luisterend oor, geduld, tijd nemend, goed overleg en advocaat doet het meeste werk en altijd uitstekend. Soms horen emoties erbij, daar wordt aandachtig naar geluisterd, zonder enige blik op het horloge.

Dikke prima en duidelijke taal

Duidelijke taal Meedenkend Zakelijk Professioneel En het juiste resultaat (natuurlijk afhankelijk van de zaak).

Zie onderstaande

Adequaat, vlot ,duidelijk en transparant

We zijn snel en heel correct geholpen, geen minpunten.

We zijn snel en heel correct geholpen. Kan geen minpunten ontdekken en zou het anderen direct aan bevelen. Ook een duidelijke communicatie waarvoor mijn hartelijke dank.

Over Advocatenkantoor Winnips & Schütz

Winnips en Schütz Advocaten is een modern en kleinschalig advocatenkantoor, gevestigd in het centrum van Leeuwarden vlakbij Rechtbank en Gerechtshof. Wij onderscheiden ons door een no nonsense instelling en een betrokken houding. Het kantoor behandelt zaken op een beperkt aantal rechtsgebieden waarin wij zijn gespecialiseerd, met de nadruk op familie- en jeugdrecht en strafrecht. Daarnaast bieden wij mediation aan.