Top advocaat

Ik heb een goede ervaring gehad pittige jaren maar alsnog altijd keihard gevochten

Prima en vlotte afhandling echtscheiding

De kosten van de echtscheiding zijn redelijk. Na ca. 7 weken was het geregeld.

Ik ben zeer tevreden!

Als ik met vragen zat kon ik altijd bij hun terecht, was het niet met mijn advocaat dan wel met de receptie en dat kon telefonisch of via de mail. Zeer vriendelijk!

SUPER

Super goede service ben uitstekend geholpen door mevr de boer. Kon niet beter.

Meedenkende advocaat!

Veel ervaring, kleine praktijk, korte lijntjes, goed meedenkend

Scheiding

Is perfect kantoor van oef je snel geholpen

Vertrouwd gevoel

Open en eerlijk, prima communicatie en oprecht! Heel prettig

Mijnervaring

Ik had heel erg goede ervaring met de heer Winnips Shutz advocaat

Was uitstekend

Mijn ervaring met het advocatenkantoor was perfect , zeer goede adviezen en snelle reactie terug. Vriendelijke mensen daar op het kantoor. Mocht ik ooit weer advies nodig zijn dan pak ik gelijk de telefoon.

goed advocatenbureau.

correct, goed advies. vriendelijk. duidelijke uitleg over een beschikking

Familli

Beste advocaten en zijn hebben veel gedaan voor mij en was altijd bereikbaar voor mijn vragen en advissen .

Een spannende weg die ik dankzij Winnip & Schütz heb doorgestaan en met mooie resultaten behaald

Een zaak, voor mij compleet nieuw en een ervaring die ik nog niet eerder heb mee gemaakt. Dankzij mevrouw A.J. de Boer, heb ik alles doorstaan met vertrouwen. Met een nuchtere blik, luisterend oor, krachtig en op adviserende wijze zijn we er door heen gegaan. Ontzettend bedankt!

Perfect geholpen, denken goed met je mee geven de juiste advies.

Prettig super fijne communicatie. Super geholpen tijdens het hele proces en uiteraard met succes!

Heel prettig

Zeer betrouwbaar en persoonlijk

Een professionele ondersteuning gehad.

Door corona helaas weinig contact

Door corona helaas weinig contact. Verder goede hulp.

Duidelijk en netjes.

Alles werd duidelijk uitgelegd en goed afgehandeld. Zeer tevreden.

Betrokken, bevlogen en daadkrachtig

Mr Rick Schutz heeft mij bovengemiddeld goed bijgestaan in een zaak die ik anders mogelijk zou hebben verloren, ondanks dat ik alle kaarten in handen had. In eerdere zaken in Amsterdam heb ik heel andere ervaringen met advocaten die liegen en bedriegen. Hoe verfrissend om dan de daadkrachtige en bevlogen benadering van mr Rick Schutz te ervaren. Ongeëvenaard. Helaas had men geen trek om mijn zaken in Amsterdam over te nemen anders had ik die ook zeker gewonnen. De man is goud en hij en zijn medewerkers betrokken.

Heel erg goed

Mevrouw de Boer is een pitbull die weet hoe het werkt maar je ook eerlijk verteld wat je volgens haar het beste kunt doen. Recht door zee, geen flauwekul en nog een humor ook. Een echte aanrader en we geven haar naam dan ook graag door aan anderen.

Prettige communicatie

Dhr. Schütz is goed, doet wat nodig is, is oprecht, betrouwbaar is heel duidelijk. Erg prettig ervaren. Goed bereikbaar en erg vriendelijk dit geldt ook voor de secretaresse(s) Bedankt.

Proactief

Mijn ervaring met Winnip&Schutz; - goede onderhandeling - professioneel karakter - betrouwbaar - kennis van het vakgebied(scheiding) - oplossingsgericht Ik wil jullie bedanken voor jullie inzet en gehoorzaamheid tijdens mijn vechtscheiding.

Zeer goede ervaring.

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit kantoor. De advocaat heeft ons goed begeleid in onze zaak. Ook is de avocaat heel vriendelijk en legt de gang van zaken goed uit!

Deskundig en prettige communicatie

Deskundige benadering en behandeling van mijn verzoek, duidelijk, snel reagerend en een zeer prettige communicatie.

Zeer tevreeden over het contract en gang van zaaken

Dit bedrijf is een echte aan raader

Top gedaan nu hopen dat het ook zijn vruchten afwerkt. En anders neem ik wel weer contact met jullie op.

Over Advocatenkantoor Winnips & Schütz

Winnips en Schütz Advocaten is een modern en kleinschalig advocatenkantoor, gevestigd in het centrum van Leeuwarden vlakbij Rechtbank en Gerechtshof. Wij onderscheiden ons door een no nonsense instelling en een betrokken houding. Het kantoor behandelt zaken op een beperkt aantal rechtsgebieden waarin wij zijn gespecialiseerd, met de nadruk op familie- en jeugdrecht en strafrecht. Daarnaast bieden wij mediation aan.