Prettige samenwerking en er wordt goed werk geleverd!!

In het geheel zijn we zeker tevreden over het werk dat er geleverd wordt en de samenwerking met de mensen (Mehmet, Shafak en natuurlijk Ger). Als ik zo vrij mag zijn wil ik toch graag even de volgende onderwerpen ter overweging opbrengen: Kosten: Hoewel ik mij bewust ben van de verandering van het werk (alles kaal maken) wat meer tijd kost, zie ik wel een groot verschil de geoffereerde kosten en de werkelijke kosten. In de offerte-fase is er geen commentaar geleverd de aanpak om niet alles blank te maken, maar na de start werd dit bijna onmiddelijk als onmogelijk betiteld. Dit had dan reeds in de eerste fase moeten worden gemeld. Ik denk dat we binnenkort wel even serieus over de kosten moeten praten. Verfadvies Sikkens: In een advies wat is opgesteld Sikkens word er gesproken over een 3-laagssysteem voor het staal. Ondertussen zijn er reeds 5 lagen aangebracht. Samenwerking schilderbedrijven: Het project is gestart met twee schilderbedrijven waarij een duidelijke afbakening van het werk is afgesproken. In de praktijk merk ik dat er bijna geen contact is tussen de twee bedrijven. Dit kost mij extra tijd en ook meerkosten daar het werk niet echt op elkaar afgestemd wordt. (Jullie maken hout kaal en gronden het zonder het verder te bewerken, Verf en Spijkers gaat er dan weer een groot deel vanaf schuren om de rest aan te pakken. ) Ik wil graag nogmaals melden dat de samenwerking met Mehmet zeer prettig verloopt!! Aanbevelen: Ik zal dit wel doen maar niet op uurtarief. Afspraak van wat te doen wordt gelijk veranderd nadat er op uurtarief was gestart. Dit zit mij niet lekker.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Dank u wel voor de reactie. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze medewerkers. Wij zien ook dat u zich zorgen maakt over de kosten. Wij verwachten echter dat ons deel van de werk, ondanks de extra werkzaamheden (om een beter eindresultaat te verkrijgen) maar beperkt tot meer kosten zal leiden dan vooraf geoffreerd.

deskundig en klantvriendelijk

Zowel de voorbereiding als de uitvoering is na volle tevredenheid gedaan. Plus is de mogelijkheid om (zonodig) tussentijds aanpassingen te doen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Dank u wel voor deze mooie aanbeveling.

Over Luijten Glas- en Schildersbedrijf Lijstenmakerij