Uitstekend verhuisbedrijf met fantastische verhuizers.

Zeer klantvriendelijk, wel een beetje ingewikkelde verhuizing omdat de dagen zo verspreid waren en er werd een beetje ingewikkeld gedaan over het verhuismateriaal. Geen noppenfolie, terwijl dat echt nodig was en heb dat zelf dus maar aangeschaft. De verhuizers waren voortreffelijk. Ze werkten keihard en dachten erg mee. Alle lof. Ik zou daar als werkgever heel erg zuinig op zijn!

Geweldig!

Zeer ervaren verhuizers die de verhuissituatie goed inschatten. Gewoon doorwerken als motto. Daarbij krijgt u een goede ondersteuning vanuit het kantoor van Makken tijdens de aanloop naar de verhuizing. Top!

Van intake tot en met het ophalen van de gebruikte lege verhuisdozen: perfect. De gemaakte afspraken worden nagekomen en de communicatie per email en telefoon is zeer prettig.

We zijn erg positief over Makken. In één woord geweldig.

Het was de warmste dag van juni ,maar alles ging vlot zowel met het huis leeghalen en in het nieuwe huis alles weer keurig op zijn plaats gezet

Vlekkeloze service, attente professionals

Vriendelijk team dat goed op elkaar is ingespeeld. Alles verliep efficiënt en vlot, van offerte tot inpakken en verplaatsen van de spullen; en dat voor een hele redelijke prijs. Het maakte onze verhuizing tot een bijna stressloze ervaring :)

zeer vriendelijk personeel

vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijke medewerkers, vakkundig en oplossingsgericht!

Vanaf het eerste contact een goede ervaring met verhuisbedrijf Makken. De informatie is helder, de medewerkers zijn vriendelijk en denken mee, zowel op kantoor als tijdens de verhuizing. Ook toen de inboedel alsnog in opslag moest en de oplevering van de nieuwe woning een aantal keren werd uitgesteld was het bedrijf soepel en flexibel met het verzetten van de datum van het terugbrengen van de spullen. Beide verhuisdagen zijn goed verlopen. Harde werkers, vriendelijk, humoristisch, vakkundig en ze gaan heel zorgvuldig om met je huisraad en je kwetsbare spullen. Kortom: prima werk geleverd, bedankt!

Alles, maar dan ook alles was gewoon goed!!!

Alles, maar dan ook alles was gewoon goed!!!

Goed personeel en super service en vriendelijk en humorvol

We hadden jullie al eerder gehad met verhuizen i.v.m. reparatie aardbevingsschade. Nu met een verhuizing naar nieuwe woning weer beroep op jullie gedaan omdat destijds goed bevallen was. Er wordt kwalitatief werk geleverd en snel en degelijk verhuisd.

Kundige sterke mannen die het prima voor je regelen!

We hebben de spullen laten inpakken. Een aanrader, want tot de dag van inpakken geen dozen en geen stress. Ook de verhuizing zelf, met tussenstop in de container, verliep ontspannen. Zo durf ik nog wel een keer een verhuizing aan. Ook de dame op kantoor de kt goed mee.

Goed en snel contact. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Puntje ter verbetering: met eigen personeel werd het werk nog wat beter uitgevoerd - extra inpakken van breekbaar materiaal.

Verhuizing is nagenoeg vlekkeloos verlopen en uitgevoerd door professionele en opgewekte medewerkers

Er is alleen een glazen vaas kapot gegaan en we hebben nog steeds niet het strijkijzer terug kunnen vinden.

Heel goede ervaring.

Alle werk werd ons uit handen genomen, prima gegaan!

Zie onder.

Deskundig,vriendelijk, aanpakken, humor, zo wil je elke dag wel verhuizen.

We hebben een perfecte verhuizing gehad!!!

We hebben ons recentelijk laten verhuizen door Makken. Onze eerste ervaring met het uit handen geven van een verhuizing. Vanaf de eerste kennismaking met Hilda hadden wij er al een goed gevoel bij. Zeer professioneel, rustig en eerlijk werd ons verteld wat er van Makken verwacht mag worden en wat er van ons verwacht werd. We kregen voldoende verhuisdozen en goede en duidelijke instructies over het inpakken. Op de verhuisdag zelf waren er voldoende handen om al onze huisraad deskundig te vervoeren. De ontspannen, gezellige sfeer hielpen zeker mee om de dag soepel te laten verlopen. Geregeld werden er geruststellende woorden gesproken en werden lastige bochten deskundig en met de nodige overleg genomen. Uiteindelijk stonden alle meubels, in elkaar, in de juiste vertrekken en vaak ook al op de juiste plek. Kortom zeer goed gedaan. De mannen hebben keihard gewerkt, waarvoor onze diepste respect en dank!!!

Ontzorgend

Relaxed

uitstekend bedrijf met goede service en deskundige en vriendelijke medewerkers

Wij zijn onlangs verhuisd van een groot huis naar een appartement. Makken heeft die verhuisklus voor ons geklaard en wij voelden ons daar zeer goed bij. Ze maakten waar wat ze ons beloofd hadden, deden het werk op de verhuisdag met veel plezier en ook heel secuur. Zo werd die dag dankzij de verhuizers van Makken een dag waar we zelfs met plezier op terug kijken.

Goede, vriendelijke service

Professionele en klantgerichte dienstverlening. Top!

Vriendelijk behulpzaam en snel

Vriendelijk, konden alles goed in de wagen passen, behulpzaam, snel

Vakkundig en plezierige mensen

Prima. Gezellig en vakkundig.

Female-led, local company, very efficient, careful movers.

Very nice movers. Kind, they also speak English.

Ze zijn snel, aardig en niets is ze teveel.

De verhuiswagen reed precies op tijd voor. Ze waren met 5 man! De verhuizers waren aardig en beleefd en overlegden alles. Vervolgens gingen ze heel snel en voorzichtig te werk. Niets was teveel. Zelfs toen er in het nieuwe huis een enorm bank naar de zolder moest (wat bijna onmogelijk was) gingen ze door tot ze een goede oplossing hadden gevonden. En toen bleek dat ik per ongelijk de schroefjes van de tv-voet had verloren ging een van hen net zo lang door totdat er goede schroefjes waren gevonden. De verhuizers zijn ook inventief met oplossingen. Ja natuurlijk heb ik wel n doosje ergens gevonden wat niet op de goede plek stond en er was nog een deur die uit het kozijn was maar ach dat was niet zo erg. Er was niets kapot.

Goede service en vriendelijk personeel!

The service was above our expectations. We are very satisfied. One opinion: Provide more paper to wrap fragile items, and take them back after the moving as throwing the paper out is difficult. Providing special carton boxes to carry glasses can be useful.

Geweldige service en vriendelijk,voorkomend en zorgzame medewrkers

Opnieuw een uitstekend verzorgde verhuizing waar ik helemaal tevreden over ben.