Prima!

Prettig contact, zeer vriendelijk en tegelijkertijd professioneel. De verhuizing verliep soepel, er werd voorzichtig met mijn spullen omgegaan en de sfeer was erg goed. Een aanrader!

Van harte aan te bevelen

Goed werk, aardige mensen.

Verhuizing is soepel verlopen in een prettige sfeer. Oplossinggericht. Een bult aarde die in de weg lag (onverwacht) werd met vereende krachten aangepakt. Informatie verliep ook prima.

Heerlijk relaxed

Prima verhuisbedrijf. Snelle reactie op mijn verzoeken. Deskundig personeel met gevoel voor humor.

Fantastisch bedrijf

Wij zagen er als een berg tegenop om te verhuizen, maar met Verhuisbedrijf Makken was het een "makkie". Zeer ervaren vriendelijke mensen, behulpzaam en gezellig. Alles werd in de puntjes ingepakt en vervoerd en op zijn plaats gezet. in 1 woord : GEWELDIG

Een verhuisbedrijf om aan te raden!!

Top team, klantvriendelijk en werken met een vlotte tempo. Ze werken netjes en willen meedenken met de klant. Kortom, een verhuisbedrijf om aan te raden.

Uitstekende verhuizers, service gericht en plezierig om mee samen te werken

Verhuizing op de warmste dag van het jaar - en het bleef gewoon heel plezierig

Een goed verlopen verhuizing

Mijn verhuizing is professioneel verlopen, prettig contact met Daniël, Jan Peter en Lennart. Mijn dank hiervoor, ook dank voor Hilda, wat betreft de planning en beantwoorden van mijn vragen. Met een vriendelijke groet, Ingrid Galarraga

Zeer vriendelijke, meedenkende, deskundige en snelwerkende verhuizers,

Het bedrijf houdt zich goed aan afspraken en de werkers handelen zorgvuldig en zijn prettig in de omgang! Er is niets beschadigd aan de meubelen en/of andere spullen. Dit bedrijf is een echte aanrader!

Behulpzaam, vriendelijk en ontzorgend.

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf, iedereen is hulpvaardig en rustig en geruststellend en meedenkend. Dit was de eerste keer in mijn leven dat ik een verhuisbedrijf heb gehuurd maar wat een verademing!

Uitstekend verhuisbedrijf met fantastische verhuizers.

Zeer klantvriendelijk, wel een beetje ingewikkelde verhuizing omdat de dagen zo verspreid waren en er werd een beetje ingewikkeld gedaan over het verhuismateriaal. Geen noppenfolie, terwijl dat echt nodig was en heb dat zelf dus maar aangeschaft. De verhuizers waren voortreffelijk. Ze werkten keihard en dachten erg mee. Alle lof. Ik zou daar als werkgever heel erg zuinig op zijn!

Geweldig!

Zeer ervaren verhuizers die de verhuissituatie goed inschatten. Gewoon doorwerken als motto. Daarbij krijgt u een goede ondersteuning vanuit het kantoor van Makken tijdens de aanloop naar de verhuizing. Top!

Van intake tot en met het ophalen van de gebruikte lege verhuisdozen: perfect. De gemaakte afspraken worden nagekomen en de communicatie per email en telefoon is zeer prettig.

We zijn erg positief over Makken. In één woord geweldig.

Het was de warmste dag van juni ,maar alles ging vlot zowel met het huis leeghalen en in het nieuwe huis alles weer keurig op zijn plaats gezet

Vlekkeloze service, attente professionals

Vriendelijk team dat goed op elkaar is ingespeeld. Alles verliep efficiënt en vlot, van offerte tot inpakken en verplaatsen van de spullen; en dat voor een hele redelijke prijs. Het maakte onze verhuizing tot een bijna stressloze ervaring :)

zeer vriendelijk personeel

vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijke medewerkers, vakkundig en oplossingsgericht!

Vanaf het eerste contact een goede ervaring met verhuisbedrijf Makken. De informatie is helder, de medewerkers zijn vriendelijk en denken mee, zowel op kantoor als tijdens de verhuizing. Ook toen de inboedel alsnog in opslag moest en de oplevering van de nieuwe woning een aantal keren werd uitgesteld was het bedrijf soepel en flexibel met het verzetten van de datum van het terugbrengen van de spullen. Beide verhuisdagen zijn goed verlopen. Harde werkers, vriendelijk, humoristisch, vakkundig en ze gaan heel zorgvuldig om met je huisraad en je kwetsbare spullen. Kortom: prima werk geleverd, bedankt!

Alles, maar dan ook alles was gewoon goed!!!

Alles, maar dan ook alles was gewoon goed!!!

Goed personeel en super service en vriendelijk en humorvol

We hadden jullie al eerder gehad met verhuizen i.v.m. reparatie aardbevingsschade. Nu met een verhuizing naar nieuwe woning weer beroep op jullie gedaan omdat destijds goed bevallen was. Er wordt kwalitatief werk geleverd en snel en degelijk verhuisd.

Kundige sterke mannen die het prima voor je regelen!

We hebben de spullen laten inpakken. Een aanrader, want tot de dag van inpakken geen dozen en geen stress. Ook de verhuizing zelf, met tussenstop in de container, verliep ontspannen. Zo durf ik nog wel een keer een verhuizing aan. Ook de dame op kantoor de kt goed mee.

Goed en snel contact. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Puntje ter verbetering: met eigen personeel werd het werk nog wat beter uitgevoerd - extra inpakken van breekbaar materiaal.

Verhuizing is nagenoeg vlekkeloos verlopen en uitgevoerd door professionele en opgewekte medewerkers

Er is alleen een glazen vaas kapot gegaan en we hebben nog steeds niet het strijkijzer terug kunnen vinden.

Heel goede ervaring.

Alle werk werd ons uit handen genomen, prima gegaan!

Zie onder.

Deskundig,vriendelijk, aanpakken, humor, zo wil je elke dag wel verhuizen.