Goede service, prima opslagmogelijkheid, altijd aardig en behulpzaam personeel

Heel prettige ervaring (wederom) met Makken Verhuizingen BV.

Goede service en ondersteuning

Makken heeft snel en kundig verhuisd. Ik beveel ze zeker aan!

Prima, prima!

Aardige mannen. Vriendelijk, voorzichtig en zeer behulpzaam.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wat een heerlijke verhuizing!

Verhuizen is pittig. Maar door de ondersteuning van jullie bedrijf, was het een gezellige dag!!

Prima verlopen

Prettige service

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, bekwaam personeel en een aardige directeur.

Wij zijn zeer tevreden over het verhuizen.

Vriendelijk en correct

De verhuizing is prima verlopen. Communicatie was altijd goed, er werd heel snel gereageerd op mails.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfecte service, zeer professioneel, goede bereikbaarheid en aardige medewerkers.

Na eerdere, zeer goede ervaringen te hebben gehad met Makken verhuizingen, zowel bedrijfsmatig alsmede prive, was het logisch bij de nieuwe verhuizing weer gebruikt te maken van Makken verhuizingen. En wederom is alles perfecte verlopen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Klant vriendelijk, goed personeel, oplossing gericht zowel op kantoor als op locatie.

Door de goede service en communicatie is alles prima verlopen. Als er vragen of dingen zijn kun je altijd contact met kantoor opnemen en dan wordt het geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrouwbaar, correct en serieus bedrijf.

Fantastisch hoe alles geregeld is. Alles volgens afspraak. Flinke professionele verhuizers die weten waar ze mee bezig zijn! Bij het oude huis moest alles via een verhuislift naar beneden, heel handig met zo'n moderne lift. Dat scheelde echt veel tijd. Ik ga nooit meer "zelf" mijn verhuizing doen. Dank voor jullie inzet en zeker tot de volgende keer!

Professioneel en gezellig

De verhuizing met Makken ging heel soepel. Een dag voor de verhuizing kwam er al iemand om spullen in te pakken. Op de verhuisdag stonden de mannen om 8 uur op de stoep en rond 12 uur zat alles in de auto. Keurig netjes werden onze spullen in het appartement geplaatst. Het zag er meteen gezellig uit. Toen we het erover eens waren dat het goed stond, werden de dozen binnengebracht. Dat was even slikken, ze stond tot het plafond, maar even doorwerken en het was af! De dozen voor de kelder waren vooraf gemerkt en gingen meteen naar beneden. Die hoefden we pas later uit te pakken. Na de verhuizing werden na 1 telefoontje de lege dozen weer opgehaald.

Over Makken Verhuizingen BV