Vooraf wat onduidelijkheden, maar verhuizing en levering in buitenland perfect geregeld.

In een drukke periode voor ons heeft Makken Verhuizingen ons goed geholpen. Er wat wat onduidelijkheden voor ons met de levering van de verhuisdozen en het papierwerk i.v.m. met de douane. Maar nadat we Lars Makken zelf hadden gesproken was ons alles duidelijk. De verhuizers hebben ons top geholpen met inladen, alles ging heel snel. Ook de levering in Noorwegen was perfect! Heeft een hoop werk en onrust voor ons gescheeld. Dankjewel!

Correct flexibel met goede gemotiveerde en kundige mensen

Correct en flexibel met goed gemotiveerde kundige mensen

Netjes en voor een goede prijs

Netjes gewerkt, goed de kasten weer in elkaar gezet en dat voor een nette prijs

Zeer goede service en fijn persoonlijk contact.

Voor de tweede keer verhuist door Makken. Wederom erg tevreden! De verhuizers zijn correct, snel en werken netjes. 3 trappen draaien ze hun hand niet voor om en zelfs de bank via het balkon was zo gepiept. Vakwerk!

De mensen van Makken ontzorgen en nemen de zware ongemakken van een verhuizing weg.

Vanaf het 1e contact via de telefoon met Roelie liep het gemakkelijk en open. Er was veel mogelijk, waardoor de verhuizing een minder grote last werd. Het vooruitzicht dat vooral de zware spullen overgebracht werden en we naar behoefte extra hulp konden vragen, ontzorgde mij enorm. De dozen, die ik meekreeg maakten dat ik meteen van start kon en alvast wat mee kon nemen naar m'n nieuwe huis en kon beginnen met inpakken. De mannen gingen op de dag van verhuizing voortvarend, voorzichtig en vlot aan het werk. Ze waren goed op elkaar ingespeeld en ik kon rustig toezien. Ondertussen kon ik de tijd nemen om nog eens om mee heen te kijken en afscheid te nemen van mijn dierbare woonplek, waar ik 30 jaar mijn basis vond. Steeds was er tussendoor kort afstemming over alle spullen, die mee konden. Op mijn nieuwe adres was alles vlot uitgeladen, aangesloten en gemonteerd waar nodig. Een heel fijn gevoel om zo kunnen te starten in een nieuw huis. Er blijft genoeg werk over en verhuizen is stressvol. Met jullie hulp is het voor mij heel relaxed verlopen en had ik na een paar dagen alle dozen weg en kan nu rustigaan de rest doen. Mijn hartelijke dank voor jullie hulp.

flexibel, zorgvuldig en betrouwbaar

flexibel, zorgvuldig en betrouwbaar

Heel goed

Aangezien ik er alleen voor stond, heb ik veel steun gehad aan de receptie, ze dachten met mij mee. De verhuizers waren snel, goed en gezellig. Dus ik beveel Makken zeker aan. Zet wel een kan koffie klaar, waren koffieleuten 😁

Vriendelijk, behulpzaam, relaxed.

Kwaliteit dozen zeer matig, moeilijk uit te vouwen, vele uren plakwerk met lastig plakband. Verder alles goed, vriendelijk, behulpzaam, correct, niet te duur.

Super vakkundige mensen! Super !

Erg aardige verhuizers . Het was die dag bloedheet . En niemand die daar over zeurde . Echt geweldig. Zeker aan te bevelen.

Uitstekende verhuizers die van aanpakken weten en erg behulpzaam.

Mijn ervaring met Makken verhuizingen zijn uitstekend. Goede service en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Prettig verhuisd door opgewekt, kundige verhuizers

Er was goed contact met het bedrijf. We zijn prima geholpen met verhuizing. Aardig en kundige verhuizers.

uitstekend personeel,dat op een plezierige manier werkte

Uitstekend personeel,dat heel plezierig de hele stressvolle dag (voor mij) prima liet verlopen en in korte tijd de verhuizing goed liet verlopen

We zijn wrg tevreden over het contact en de verhuizers!

We zijn erg tevreden over de geleverde diensten. (Kast en piano verhuizen) Verhuizers waren erg goed in hun werk en aardig! Contact verliep erg prettig. Ze waren voorzichtig en hadden de spullen zo op hun plaats! Boven verwachting goed! We schrokken alleen wat van de factuur achteraf, wij hadden iets anders begrepen.

Probleemloos

Alles liep op rolletjes, afspraken helder, alles stipt uitgevoerd, prijs valt mee.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede samenwerking

Goede samenwerking en er wordt meegedacht!

Betrokken en correct

Korte lijnen, afspraak is afspraak

Prima service en zorgvuldig werkende personeelsleden

Het inladen van de inboedel kunnen je vergelijken met een intercity trein Het uitladen ervan liep ook gesmeerd. Beide teams onder leiding van Niels ( uitstekende medewerker) werkten zorgvuldig. Ook de receptie, met name Roelie, verdient een pluim.

top

Uitstekende vakmensen, vriendelijk en behulpzaam en een goede service

Goede communicatie, vriendelijke mensen en een perfecte verhuizing

Een hele klus die verhuizing van ons. Toch in één dag geklaard met een prima humeur. Zo wordt een dag waar je toch wel wat tegen op ziet een "makkie" :-)

prima bedrijf, men houdt zich aan de afspraken, is flexibel en vriendelijke mensen.

Prima bedrijf, altijd betrouwbaar en vriendelijke mensen, daarom komen wij ook steeds terug. Alleen de laatste keer klopte de rekeningnier, dat is jammer.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, vakkundige verhuizers

Nette en verantwoorde offerte, goed geregelde verhuizing conform de afspraken. Vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers. Zelfs wasmachine en droger weer aangesloten.

Heel Goed.

Goede service en vriendelijk jongens ( pers) geen klachten

Leuk vakkundig personeel

De mannen van Makken hebben de verhuizing zorgvuldig en vakbekwaam uitgevoerd en gingen zeer zorgvuldig met kwetsbare goederen om.

Voortreffelijk personeel: in alle opzichten op service gericht!

Zowel als 'verhuizers' meerdere keren meegemaakt als in het kader van 'opslag'. Als je ze belt, weten ze meteen wie je bent, denken met je mee en stralen uit: "we lossen het op!" En dat doen ze ook! Hele strakke planners en ook dat maken ze waar :)

Over Makken Verhuizingen BV