Prettig verhuisd door opgewekt, kundige verhuizers

Er was goed contact met het bedrijf. We zijn prima geholpen met verhuizing. Aardig en kundige verhuizers.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

uitstekend personeel,dat op een plezierige manier werkte

Uitstekend personeel,dat heel plezierig de hele stressvolle dag (voor mij) prima liet verlopen en in korte tijd de verhuizing goed liet verlopen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

We zijn wrg tevreden over het contact en de verhuizers!

We zijn erg tevreden over de geleverde diensten. (Kast en piano verhuizen) Verhuizers waren erg goed in hun werk en aardig! Contact verliep erg prettig. Ze waren voorzichtig en hadden de spullen zo op hun plaats! Boven verwachting goed! We schrokken alleen wat van de factuur achteraf, wij hadden iets anders begrepen.

Probleemloos

Alles liep op rolletjes, afspraken helder, alles stipt uitgevoerd, prijs valt mee.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Goede samenwerking

Goede samenwerking en er wordt meegedacht!

Betrokken en correct

Korte lijnen, afspraak is afspraak

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service en zorgvuldig werkende personeelsleden

Het inladen van de inboedel kunnen je vergelijken met een intercity trein Het uitladen ervan liep ook gesmeerd. Beide teams onder leiding van Niels ( uitstekende medewerker) werkten zorgvuldig. Ook de receptie, met name Roelie, verdient een pluim.

top

Uitstekende vakmensen, vriendelijk en behulpzaam en een goede service

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede communicatie, vriendelijke mensen en een perfecte verhuizing

Een hele klus die verhuizing van ons. Toch in één dag geklaard met een prima humeur. Zo wordt een dag waar je toch wel wat tegen op ziet een "makkie" :-)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

prima bedrijf, men houdt zich aan de afspraken, is flexibel en vriendelijke mensen.

Prima bedrijf, altijd betrouwbaar en vriendelijke mensen, daarom komen wij ook steeds terug. Alleen de laatste keer klopte de rekeningnier, dat is jammer.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk en behulpzaam personeel, vakkundige verhuizers

Nette en verantwoorde offerte, goed geregelde verhuizing conform de afspraken. Vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers. Zelfs wasmachine en droger weer aangesloten.

Heel Goed.

Goede service en vriendelijk jongens ( pers) geen klachten

Leuk vakkundig personeel

De mannen van Makken hebben de verhuizing zorgvuldig en vakbekwaam uitgevoerd en gingen zeer zorgvuldig met kwetsbare goederen om.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Voortreffelijk personeel: in alle opzichten op service gericht!

Zowel als 'verhuizers' meerdere keren meegemaakt als in het kader van 'opslag'. Als je ze belt, weten ze meteen wie je bent, denken met je mee en stralen uit: "we lossen het op!" En dat doen ze ook! Hele strakke planners en ook dat maken ze waar :)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

prima service, geen ingewikkelde procedure, aanpakkers en oppakkers

Wat ik als heel prettig heb ervaren was dat wij op vrij korte termijn de verhuizing konden regelen en dat dit heel informeel en eenvoudig ging: bellen, afspreken, regelen, doen, klaar. De verhuizers waren erg ervaren en kundig. Die deden hun werk erg goed en dat waren ook gewoon fijne kerels.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel behulpzaam en voorkomend.

Alles werd netjes ingepakt,en er is ook met onze wensen rekening gehouden. Als toevoeging zou een electrische trappenklimmer ,c.q.steekwagen,c.q.stairmobil voor de zware stukken als wasmachine heel makkelijk zijn.En graag betere dozen i.v.m. hergebruik. Verder alles o.k. m.vr. gr.F.van der Maat.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakkundig personeel en een goede service

Telefonisch goed bereikbaar,makkelijk afspraken te maken en deze werden goed nagekomen.Prettig personeel.Ik kijk met een goed gevoel terug op mijn verhuizing.

goed vakwerk

Wij hebben uitstekende ervaring met Verhuisbedrijf Makken. Supervriendelijke verhuizers!

geen mededelingen

mijn verhuizing is goed verlopen. zonder schade of problemen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, prima opslagmogelijkheid, altijd aardig en behulpzaam personeel

Heel prettige ervaring (wederom) met Makken Verhuizingen BV.

Goede service en ondersteuning

Makken heeft snel en kundig verhuisd. Ik beveel ze zeker aan!

Prima, prima!

Aardige mannen. Vriendelijk, voorzichtig en zeer behulpzaam.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wat een heerlijke verhuizing!

Verhuizen is pittig. Maar door de ondersteuning van jullie bedrijf, was het een gezellige dag!!

Prima verlopen

Prettige service

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, bekwaam personeel en een aardige directeur.

Wij zijn zeer tevreden over het verhuizen.

Over Makken Verhuizingen BV