Zeer prettige en nauwkeurige verhuizers met veel zorg voor onze spullen.

Goede ervaring en een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Één opmerking: tijdstip van de dag waarop verhuizing zou plaatsvinden was mij niet direct bekend en heb ik achteraan moeten bellen.

Vriendelijk en zeer behulpzaam

Verhuizen is stressvol, Makken medewerkers van Groningen staan voor je klaar met vragen en hulp. De rust en zekerheid die ze uitstralen tijdens de verhuizing stelt je op je gemak. Dit geldt zeker voor de voorman. Medewerkers werken netjes en zijn voorzichtig met je spullen. Onze huisraad heeft een tijdje in de opslag gestaan. Alles is heel en droog bewaard gebleven. Fantatisch ik raad iedereen Makken Groningen aan.

Vriendelijke en flexibel

-Denkt mee -Representatief personeel

De verhuizing ging snel en efficiënt!

Er waren 4 verhuizers die samen snel en keurig hebben gewerkt. Ze vroegen duidelijk naar onze wensen en dachten op een prettige manier met ons mee. Het inladen van de wagen ging veel sneller dan ik had verwacht en de hele dag verliep voorspoedig. Een verhuizing kan druk en stressvol zijn, maar ik heb de dag als heel prettig ervaren. Een absolute aanrader!

Onze twee verhuizingen zijn prima verlopen. Goede service, aardige mensen, snel en efficiënt!

Conform afspraken en netjes.

De verhuizers waren netjes punctueel en vriendelijk. Geen problemen.

Ze doen wat ze beloven en meer.

Dachten met ons mee over de verhuizing en hadden zelf al een verhuislift meegenomen, toen bleek dat de grote stukken niet met de lift konden worden vervoerd. Harde werkers en erg klantvriendelijk.

Zeer klant vriendelijk personeel en prettige samenwerking.

Ik heb goede herinnering aan de verhuizing, het verliep makkelijk en vlot. Een advies: Verhuizers stop met roken!

Verhuizen zoals het moet en hoort

Goede begeleiding en service, geen flauwekul gewoon zoals moet.

Prima verzorgd en snelle afhandeling

Zeker aan te raden voor een eventuele verhuizing. Mooi op tijd aan gekomen en genoeg medewerkers voor de verhuizing. Alles netjes uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Verhuisdozen,tape en inpakpapier genoeg mee gekregen.

prima service vanaf het begin tot het eind

ik ben blij met de maakelijk communicatie (email, telefon, ezv). Ik kreeg meer dan genoeg goede verhuisdozen. De verhuizen gaat echt snel en zonder problem.

Vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk, maar..niet alle dozen waren even schoon.

Vlot vriendelijk en vakkundig

Verhuizen is een vervelend gedoe..maar een goed bedrijf erbij zoals maken heeft voor ons de hele ervaring prettiger gemaakt.

Prettige mensen

Verhuizen is toch altijd een enerverende gebeurtenis. Heel prettig aan de mensen van Makken is, dat ze heel rustig zijn en heel relaxed omgaan met de spanningen van een verhuizing. Daarbij was het ook gewoon gezellig.

Goede service en goed meegedacht tijdens de uitvoering.

Ook dit keer weer een goede ervaring met Makken Verhuizingen. Deskundige uitvoering en vriendelijke mensen.

Flexele meedenkers die tijdens de verhuizing niet te beroerd zijn om mee te denken

We waren vrij laat met bedenken dat we het kantoor toch maar op professionele wijze moesten verhuizen. Na wat verschuivingen en telefoontjes kon alles nog op tijd ingepland worden. Alle benodigde dozen en andere zaken ruim op tijd gebracht. Op de twee verhuisdagen zelf hebben de verhuizers erg hard gewerkt, in een prima sfeer en alles in goed overleg. Ook als zaken iets tegenvielen geen wanklank of scheve gezichten. Er werd goed meegedacht en ook wat extra zaken gingen zonder sputteren mee. Om aan te sluiten bij de slogan van een ander bekend bedrijf: Dit was verhuizen met een glimlach!

Heel tevreden

goede service, keurig en netjes werk, personeel vriendelijk, bedrijf denkt goed mee met situatie klant. Heel tevreden.

Goed verzorgd

Kwamen op tijd. Bekeken alles rustig. Gingen ordelijk en efficiënt te werk. Vriendelijke mensen

Prettige samenwerking

Super bedrijf. Onlangs verhuisd door 4 verhuizers die.goed op elkaar zijn ingespeeld. Heb geen stress ervaren mbt verhuizing. Alle 4 de verhuizers waren prettig in de omgang en alles stond keurig in elkaar op.de juiste plek. Echt aan te bevelen! Mochten we ooit weer verhuizen... dan door Makken!

Prima zaak met goede medewerkers

De zaken zijn allemaal netjes verhuisd. Mooi ingepakt en netjes vervoerd. Klein nadeel was dat eerst alles in twee auto's werd ingepakt terwijl er mensen waren geregeld om de boerin het nieuwe huis weer uit te pakken. Het ging om een afstand van 8 kilometer. Personeel dacht goed mee over de juiste plaats voor zaken.

Goede, snelle en betrouwbare service

Ik ben nu vier keer verhuist met Makken en elke keer verliep alles soepel en snel. Zeer tevreden dus!

Goede service, vriendelijk, zorgvuldig en behulpzaam

Experts op het gebied van verhuizen, goede afspraken, attent, vriendelijk en behulpzaam

Van begin tot eind goed!

Aardige verhuizers die netjes te werk gingen en het was nog gezellig ook!

Top begeleiding, goede adviezen en dat tegen een goede prijs!

De medewerkers hebben prima werk geleverd. Fijn in de omgang en vakkundig. Ik ga ze de volgende keer weer inhuren!

Wij zijn zeer tevreden: van de intake tot en met de verhuisdag was alles tot in de puntjes geregeld.

Over Makken Verhuizingen BV