Vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk, maar..niet alle dozen waren even schoon.

Vlot vriendelijk en vakkundig

Verhuizen is een vervelend gedoe..maar een goed bedrijf erbij zoals maken heeft voor ons de hele ervaring prettiger gemaakt.

Prettige mensen

Verhuizen is toch altijd een enerverende gebeurtenis. Heel prettig aan de mensen van Makken is, dat ze heel rustig zijn en heel relaxed omgaan met de spanningen van een verhuizing. Daarbij was het ook gewoon gezellig.

Goede service en goed meegedacht tijdens de uitvoering.

Ook dit keer weer een goede ervaring met Makken Verhuizingen. Deskundige uitvoering en vriendelijke mensen.

Flexele meedenkers die tijdens de verhuizing niet te beroerd zijn om mee te denken

We waren vrij laat met bedenken dat we het kantoor toch maar op professionele wijze moesten verhuizen. Na wat verschuivingen en telefoontjes kon alles nog op tijd ingepland worden. Alle benodigde dozen en andere zaken ruim op tijd gebracht. Op de twee verhuisdagen zelf hebben de verhuizers erg hard gewerkt, in een prima sfeer en alles in goed overleg. Ook als zaken iets tegenvielen geen wanklank of scheve gezichten. Er werd goed meegedacht en ook wat extra zaken gingen zonder sputteren mee. Om aan te sluiten bij de slogan van een ander bekend bedrijf: Dit was verhuizen met een glimlach!

Heel tevreden

goede service, keurig en netjes werk, personeel vriendelijk, bedrijf denkt goed mee met situatie klant. Heel tevreden.

Goed verzorgd

Kwamen op tijd. Bekeken alles rustig. Gingen ordelijk en efficiënt te werk. Vriendelijke mensen

Prettige samenwerking

Super bedrijf. Onlangs verhuisd door 4 verhuizers die.goed op elkaar zijn ingespeeld. Heb geen stress ervaren mbt verhuizing. Alle 4 de verhuizers waren prettig in de omgang en alles stond keurig in elkaar op.de juiste plek. Echt aan te bevelen! Mochten we ooit weer verhuizen... dan door Makken!

Prima zaak met goede medewerkers

De zaken zijn allemaal netjes verhuisd. Mooi ingepakt en netjes vervoerd. Klein nadeel was dat eerst alles in twee auto's werd ingepakt terwijl er mensen waren geregeld om de boerin het nieuwe huis weer uit te pakken. Het ging om een afstand van 8 kilometer. Personeel dacht goed mee over de juiste plaats voor zaken.

Goede, snelle en betrouwbare service

Ik ben nu vier keer verhuist met Makken en elke keer verliep alles soepel en snel. Zeer tevreden dus!

Goede service, vriendelijk, zorgvuldig en behulpzaam

Experts op het gebied van verhuizen, goede afspraken, attent, vriendelijk en behulpzaam

Van begin tot eind goed!

Aardige verhuizers die netjes te werk gingen en het was nog gezellig ook!

Top begeleiding, goede adviezen en dat tegen een goede prijs!

De medewerkers hebben prima werk geleverd. Fijn in de omgang en vakkundig. Ik ga ze de volgende keer weer inhuren!

Wij zijn zeer tevreden: van de intake tot en met de verhuisdag was alles tot in de puntjes geregeld.

Vooraf wat onduidelijkheden, maar verhuizing en levering in buitenland perfect geregeld.

In een drukke periode voor ons heeft Makken Verhuizingen ons goed geholpen. Er wat wat onduidelijkheden voor ons met de levering van de verhuisdozen en het papierwerk i.v.m. met de douane. Maar nadat we Lars Makken zelf hadden gesproken was ons alles duidelijk. De verhuizers hebben ons top geholpen met inladen, alles ging heel snel. Ook de levering in Noorwegen was perfect! Heeft een hoop werk en onrust voor ons gescheeld. Dankjewel!

Correct flexibel met goede gemotiveerde en kundige mensen

Correct en flexibel met goed gemotiveerde kundige mensen

Netjes en voor een goede prijs

Netjes gewerkt, goed de kasten weer in elkaar gezet en dat voor een nette prijs

Zeer goede service en fijn persoonlijk contact.

Voor de tweede keer verhuist door Makken. Wederom erg tevreden! De verhuizers zijn correct, snel en werken netjes. 3 trappen draaien ze hun hand niet voor om en zelfs de bank via het balkon was zo gepiept. Vakwerk!

De mensen van Makken ontzorgen en nemen de zware ongemakken van een verhuizing weg.

Vanaf het 1e contact via de telefoon met Roelie liep het gemakkelijk en open. Er was veel mogelijk, waardoor de verhuizing een minder grote last werd. Het vooruitzicht dat vooral de zware spullen overgebracht werden en we naar behoefte extra hulp konden vragen, ontzorgde mij enorm. De dozen, die ik meekreeg maakten dat ik meteen van start kon en alvast wat mee kon nemen naar m'n nieuwe huis en kon beginnen met inpakken. De mannen gingen op de dag van verhuizing voortvarend, voorzichtig en vlot aan het werk. Ze waren goed op elkaar ingespeeld en ik kon rustig toezien. Ondertussen kon ik de tijd nemen om nog eens om mee heen te kijken en afscheid te nemen van mijn dierbare woonplek, waar ik 30 jaar mijn basis vond. Steeds was er tussendoor kort afstemming over alle spullen, die mee konden. Op mijn nieuwe adres was alles vlot uitgeladen, aangesloten en gemonteerd waar nodig. Een heel fijn gevoel om zo kunnen te starten in een nieuw huis. Er blijft genoeg werk over en verhuizen is stressvol. Met jullie hulp is het voor mij heel relaxed verlopen en had ik na een paar dagen alle dozen weg en kan nu rustigaan de rest doen. Mijn hartelijke dank voor jullie hulp.

flexibel, zorgvuldig en betrouwbaar

flexibel, zorgvuldig en betrouwbaar

Heel goed

Aangezien ik er alleen voor stond, heb ik veel steun gehad aan de receptie, ze dachten met mij mee. De verhuizers waren snel, goed en gezellig. Dus ik beveel Makken zeker aan. Zet wel een kan koffie klaar, waren koffieleuten 😁

Vriendelijk, behulpzaam, relaxed.

Kwaliteit dozen zeer matig, moeilijk uit te vouwen, vele uren plakwerk met lastig plakband. Verder alles goed, vriendelijk, behulpzaam, correct, niet te duur.

Super vakkundige mensen! Super !

Erg aardige verhuizers . Het was die dag bloedheet . En niemand die daar over zeurde . Echt geweldig. Zeker aan te bevelen.

Uitstekende verhuizers die van aanpakken weten en erg behulpzaam.

Mijn ervaring met Makken verhuizingen zijn uitstekend. Goede service en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Over Makken Verhuizingen BV