Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen

Prima service en komen afspraken na, Alles wordt netjes uitgelegd en goed geregeld, Ze zorgen dat wij zonder zorgen goed verzekerd zijn en alles wat daarbij komt kijken, zowel zakelijk als prive.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat vindt u van de afhandeling van uw vragen en wensen?
  • Wat is uw totaalindruk van ons kantoor?
  • Heeft u nog opmerkingen en/of tips? N.v.t.

Over Assurantiekantoor Schriks

Wij zijn een laagdrempelig assurantiekantoor in centrum Asten. U kunt bij ons terecht voor deskundig en onafhankelijk advies op het gebied van hypotheken, verzekeringen en pensioenen. Wij bieden u als zelfstandig adviseur alle producten van de RegioBank: betalen, sparen en hypotheken. We werken samen veel aanbieders en hebben geen enkel belang bij uw keuze voor een geldverstrekker of verzekeraar. Dit betekent dat onze adviseurs u voorzien van een eerlijk advies dat bij uw situatie past. Al sinds 1907 staan we bij onze klanten bekend als professionele dienstverlener met een persoonlijk karakter en een hoog serviceniveau. U bent van harte welkom op ons kantoor aan de Markt 14 in Asten!