Klantvriendelijk en bekwaam

Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen met mijn auto. Absoluut een aanraden voor service!

Klantgericht, vriendelijk, kennis en service op hoog niveau

Het maakt niet uit met welk merk auto ik bij Van Zanten kom, altijd word ik goed en snel geholpen zodat ik weer veilig de weg op kan. Deskundig en toegankelijk. Kom je in de pauze, dan drink je lekker een kopje koffie mee (met taart op vrijdag). Waar een klein dorp als Deil groot in kan zijn ;-)

Prima service.......ook bij ‘kleine probleempjes’

In mei een nieuwe Arona aangeschaft, uitgebreide uitleg gekregen. Bovendien een grote onderhoudsbeurt voor onze Golf laten uitvoeren voor een alleszins redelijke prijs.

fijn zo'n bedrijf in de buurt te hebben, kwaliteit en service uitstekend, prijs reeel.

fijn bedrijf dat met je meedenkt en helpt je problemen op te lossen. Super service en plezierig contact met alle medewerkers.

Goede service, meedenken en weten waar je aan toe bent.

Prima service, denken met je mee en je weet waar je aan toe bent. Een betrouwbaar adres waar ze altijd voor je klaar staan.

Waar service nog heel gewoon is.

Waar de klant zich nog koning kan voelen. Bij problemen onderweg, één telefoontje naar bedrijf Jan van Zanten en Jan is onderweg met de oplossing.

Top garage met oog voor de klant

Een goed bedrijf met oog voor de klant. Niet is te veel in service. " kunnen sommige auto bedrijven nog iets van leren".

Alles wordt perfect afgehandels

Fijnen mensen, prima technische afhandeling van beurten.

Overtreft mijn verwachtingen

Mijn zoek opdracht snel uitgevoerd en een schitterende auto gevonden . Aflevering was zeer compleet!

Fijne behulpzame medewerkers

Elke onderhoudsbeurt werd voortreffelijk uitgevoerd. Veel aandacht voor de klant.

Perfect, zoals ook verwacht !

Werk uitgevoerd zoals afgesproken en natuurlijk ook op tijd af / klaar.

Super goed.

Geweldige garage, goed meedenkend Personeel , er wordt op wat voor manier dan ook een oplossing gezocht als er problemen zijn. Ook is er altijd een leenauto terbeschikking!

uitstekend

Altijd goede service

Snel, accuraat en vriendelijk

Je word in deze garage vakkundig en prettig geholpen.

Komt afspraken na. Zoekt altijd naar de best mogelijke oplossing als er problemen zijn. Vakkundig personeel. Een bedrijf waar alles op rolletjes loopt.

Bijzonder

Mee denkend, snel, deskundig!!Heel blij mee!!

Correct. Duidelijk. Betrouwbaar. Flexibel. Vriendelijk.

Prettig bedrijf. Zijn op de juiste manier klantgericht. Zal ik zeker aanbevelen.

Top bedrijf

Super bedrijf met vakkennis

Uiterst vriendelijk en correct geholpen.

Onlangs hier voor de 2e keer een Leon ST FR gekocht. De 1e keer was in 2015. Het relatief kleinschalige geeft dit bedrijf een betrouwbare indruk. Zowel in het verkoop- als servicetraject is men open en eerlijk. Voor mij vanuit Enschede helaas te ver voor onderhoud anders zou ik dat daar ook graag laten uitvoeren. Over een paar jaar ben ik hier weer terug voor de volgend wagen!

Deskundige snelle service.

Snelle service, deskundig advies. Maken goede en duidelijke afspraken. En hebben keurige nette leen auto's. Goede en betrouwbare garage!

service gericht

het is te merken dat service en goed advies hoog in het vaandel staan.

Goede sevice en vriendelijk personeel.

Altijd bereid om je op een vakkundige manier te helpen.

Snel en goed

,s ochtends bellen voor ruitenwissers en om 1500 liggen ze klaar.

Goede en betrouwbare garage. Worden altijd keurig te woord gestaan,en bij reparatie met onverwachte uitgave altijd in overleg.

Super service.

Ik ben bij van Zanten gekomen door mijn ouders. Hun hebben al jaren goede ervaring met dit bedrijf. Door het enthousiasme van mijn ouders ben ik zelf ook mijn auto bij dit bedrijf gekocht. De mensen die er werken zijn hele begripvolle , klantvriendelijk en eerlijke mensen. Dat wordt zeer gewaardeerd. Kort om ik ben zeer tevreden!

Over Zanten Autobedrijf SEAT Van

Autobedrijf van Zanten is officieel SEAT servicepartner. U kunt uw SEAT dan ook met een gerust hart aan ons overlaten. Zowel het onderhoud, garantiewerkzaamheden als reparaties voeren wij op vakkundige wijze uit. Bent u op zoek naar een betrouwbare occasion? Kijk dan eens bij onze gebruikte auto’s. Stuk voor stuk goed onderhouden en met Bovag-garantie.