Meedenkend, vriendelijk, gastvrij, gewoon een super garage. Zeker een aanbeveling. RDW site werkte niet, dus heb er best lang gezeten. Een top bedrijf,

Vakkundig in een warm jasje

Al bijna 20 jaar ben ik klant bij Autobedrijf van Zanten en ik vertel regelmatig aan wie het horen wil hoe fijn en goed ik altijd geholpen word door het hele team aangevoerd door Jan en Jolanda. Ze staan altijd voor me klaar om me te helpen of mee te denken. Een uniek bedrijf met hele fijne mensen. Het meeste contact heb ik met Jelle die ook al jaren bij van Zanten werkt. Altijd vriendelijk, behulpzaam en humoristisch. Wat wil een mens nog meer van een autobedrijf? Oh ja een goede, betrouwbare auto. Nou laten ze die nou ook hebben. Ik ben een dankbaar en gelukkig mens.

Goede services

Ze luisteren naar je vraag en zorgen dat het geregeld wordt. In overleg met klant en bedrijf zorgen ze voor goede service. Top!!

Staan altijd klaar en helpen snel

Onze hele familie gaat al meer dan 20 jaar naar deze garage en ik zou m'n auto niet ergens anders toevertrouwen. Ze zijn altijd super snel als je een probleem hebt!

Altijd goed geholpen

Bellen altijd als er wat vervangen moet worden wat geld kost

Vriendelijke en vakkundige mensen

De voorremmen waren aan vervanging toe. Kreeg kosteloos een leenauto mee en kon mijn auto dezelfde dag weer ophalen. Het bedrag op de factuur viel mee.

Prima service en vriendelijk personeel!

Wij hebben zeer goede ervaringen. Als er wat is, staan ze gelijk voor ons klaar.

Contact en verrichte werkzaamheden geheel naar wens

Makkelijk om contact op te nemen, afspraken worden nagekomen, aan vragen/wensen wordt (indien mogelijk) voldaan, werkzaamheden op tijd gereed, altijd vriendelijk te woord gestaan.

zeer goede service / nazorg

na aankoop tot 3x toe probleem aan schokdempers keurig verholpen

Helemaal tevreden

Prima service en aardige mensen.

fantastisch bedrijf

klantvriendelijk zoeken altijd naar een oplossing niets is ze teveel staan altijd klaar

altijd vertrouwd , deskundig en klantvriendelijk .

zie bovenstaand :

in een woord geweldig

Kundig Goede advisering Plezierig personeel Hoge service Afspraak is afspraak

Goed! Komen er al jaren.

Uitstekend geholpen

Goede en betrouwbare service!

Zeer klantvriendelijk en goede service

Ik kom hier al een aantal jaren en wordt altijd goed geholpen. Zeer vriendelijke en meedenkende mensen.

Perfect advies en een zeer goede service .

Een open en eerlijke garage. Zoals ze zelf zeggen: we hebben geen geheimen. En waar mag je tegenwoordig nog een werkplaats inkijken?

Een goede service, en je wordt netjes behandeld !

Hun bevindingen over de conditie van mijn auto wordt doorgeven , aan mij word vooraf netjes gevraagd of ik dit wil vervangen, indien het nog niet direct nodig is vertellen ze dat ook. Een gratis vervangend vervoer vind ik zeker een plus. De kosten van reparatie worden duidelijk gespecificeerd . Kortom ik vind het top garage

snelle en ter zake doende afhandeling van een grote beurt

Vriendelijke benadering en open voor het bespreken van alle mogelijke opties Daarbuiten altijd bereikbaar en indien nodig directe service. Top garage

Top Services

Zoals steeds PERFECT.

Altijd goede en vriendelijke hulp en service.

Plezierig en duidelijk

Plezierige ontvangst, goede uitleg over de aanpak en uitvoering van de werkzaamheden en nadere toelichting bij het ophalen van de auto.

Goeie service fijne garagen komen afspraken na

Top garage

Ik ben er al meer als 25 jaar klant al meerdere nieuwe auto's gekocht .Je word er altijd vriendelijk geholpen de koffie staat altijd voor je klaar

Zorgvuldig, betrouwbaar, vriendelijk en vakkundig

X

Over Zanten Autobedrijf SEAT Van

Autobedrijf van Zanten is officieel SEAT servicepartner. U kunt uw SEAT dan ook met een gerust hart aan ons overlaten. Zowel het onderhoud, garantiewerkzaamheden als reparaties voeren wij op vakkundige wijze uit. Bent u op zoek naar een betrouwbare occasion? Kijk dan eens bij onze gebruikte auto’s. Stuk voor stuk goed onderhouden en met Bovag-garantie.