Ik ben vakkundig geholpen met een duidelijke uitleg over wat ik verlang van de machine, en ben zeer tevreden met mijn nieuwe machine doet precies wat ik er van verlang.

• Waar heeft u ons bezocht? Winkel

Mijn ruim 30 jaar oude Leeuwenstein machine gebracht, want niets deed het meer zoals het hoort. In veel kortere tijd dan gedacht kon ik hem geheel gereviseerd ophalen voor een zeer acceptabel bedrag. Ik ben meneer van der Klooster enorm dankbaar, want ben erg verknocht aan mijn naaimachine. Schept ook zeker vertrouwen dat je een half jaar garantie krijgt op geleverde diensten. Nogmaals hartelijk dank. Marion van der Zanden

Eerlijk verhaal.

Eerlijk verhaal over wat de consequenties kunnen zijn van het repareren van mijn oude naaimachine. Kosteloos nakijken.Kunnen zelfs in Rotterdam je machine op komen halen. Wat een service! Geen verkooppraatjes om je te bewegen een nieuwe te kopen

Eerlijk verhaal.

• Waar heeft u ons bezocht? Winkel

super hij naait weer als een nieuwe!

Het was een behoorlijke uitgave, maar heb er geen spijt van.

Heel netjes afgehandeld

tot tevredenheid

heel goed

wij zijn heel goed geholpen. duidelijk advies en uitleg. En een geweldige machine waar we heel veel plezier aan beleven.

Vakkundig, vriendelijk en eerlijk

• Waar heeft u ons bezocht? Winkel

Volgens afspraak goed geregeld!

Naaimachine top gerepareerd na eerst gebeld te hebben voor offerte.

Prima geholpen

Heel vriendelijk, ruime sortering, goede uitleg en machine werd op verzoek thuisbezorgd. Met eerdere machine al gebruik gemaakt van de reparatieservice, was ook prima.

Top!!

Vriendelijke heren. Goed geholpen. Blij met mijn controle, de machine doet het perfect.

geweldige service

vriendelijk, tijd nemend en welwillend om mee te denken

• Waar heeft u ons bezocht? Winkel

Uitstekend advies en duidelijke demonstratie

Hele duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden met een goede toelichting. Uitstekend geholpen met onze keuze.

Goed en vriendelijk geholpen

Super nagekeken

Mijn machine’s zijn goed nagekeken en ik ben goed voorgelicht over hoe en wat

Heel vriendelijk en kundig geholpen

Heel vriendelijk en kundig geholpen

Kerstant van den Bergeln 2 A

3054ER Rotterdam

010-4209470

Over Naaimachinehandel Van der Klooster

Al 65 jaar uw specialist in naaimachines en lockmachines Van historie naar moderne klantgerichte ontwikkeling, dat is het motto waarmee Tom en Paul van der Klooster het bedrijf van hun vader voortzetten. T & P van der Klooster Naaimachines verkoopt en repareert alle merken naaimachines en lockmachines. Ons bedrijf beschikt over een eigen technische dienst / werkplaats met gediplomeerde vakmensen.