Meelevend

Goede fijne begrafenisondernemer, meelevend, wat op dat moment heel belangrijk is , echt een aanrader , wij hebben te maken gehad met Patrick.

Goede en waardige verzorging waarin met onze wensen wordt meegedacht.

Veel zorgen zijn van ons overgenomen in deze toch al moeilijke dagen. Goede en fijne begeleiding in alle dingen waarover nagedacht moet worden.

zeer verzorgd

We werden goed begeleidt, met respect. Er werd goed meegedacht.

Top.

Fijne samenwerking. Geen gehaast en afspraak is afspraak.

Gewoon goed.

Volledige ontzorging. Zo wil je het.

Een goede en stijlvolle begeleiding

Wij spreken onze waardering uit hoe de begrafenis op een respectvolle wijze is verlopen .Alles is zodanig geregeld dat wij eervol afscheid konden nemen van onze lieve moeder en oma.

persoonlijk!

Wij hebben geen enkele klacht

Wij hebben het als meelevend, zorgvuldigin alles wat geregeld moest worden en ordelijk ervaren

Een uitvaart naar wens

Met zowel vader als zoon Den Hollander prima contact. Van alles was mogelijk en bespreekbaar en er werd goed meegedacht. Een waardig afscheid stond voorop. En een waardig afscheid was het.

Begripvol en integer

Bijzonder goede begrafenisonderneming die op een respectvolle manier met de wensen en gevoelens van de nabestaanden omgaat en goed meedenkt om tot een waardig afscheid te komen.

Vriendelijk, attent en meedenkend.

Vriendelijk, attent en meedenkend. Een steun in een verdrietige en turbulente tijd. We denken met een goed gevoel terug aan de begrafenis.

Zeer persoonlijke begeleiding

Wat wij in ons hoofd hadden brengen zij in de praktijk.

met goede zorg ons ontzorgt

goede begeleiding van de rouwdienst, alles tot in de puntjes verzorgt.

Zeer betrokken en uiterste correcte begeleiding

Vriendelijk, betrokken en meelevend

Den Hollander begeleidde de begrafenis van begin tot einde respectvol, naar wens en vakkundig.

Begrafenisondernemer Den Hollander heeft vanaf moment 'één' tot aan de afloop de zorg voor onze overleden moeder op een onberispelijke wijze begeleid. Dit deed hij naar wens, vakkundig en respectvol. Wij hebben niets dat dubieus of 'niet de bedoeling' was. We werden serieus genomen in ons verdriet en in de wensen t.a.v. het verloop van de begrafenis en alles daarom heen. Ook wist begafenisondernemer Den Hollander op de juiste ogenblikken het hoofd koel te houden en professionele adviezen te geven. Wij zullen altijd met tevredenheid en met voldoening terugdenken aan deze dagen en plechtigheid, waarvoor nogmaals dank!

Alles naar de wens van de overledene is uitgevoerd

Het was fijn dat jullie deze begrafenis ook voor ons hebben verzorgd! Hieruit blijkt denk ik genoeg hoe wij jullie waarderen!

Keurige verzorging en betrokkenheid en goede raad.

Wij zijn erg tevreden over de begeleiding en goede raad. We zullen Julie zener aanbevelen.

Respectvol

Goed en keurig geregeld, respectvolle en meelevende zorg

Veel waardering voor het bijstaan en regelen in een emotionele tijd na het overlijden.

Veel waardering voor alle zaken waarin Den Hollander Begrafenisverzorging ons heeft bijgestaan. In alle opzichten is de begrafenis plechtig verlopen. In een emotionele tijd wordt er meegedacht en zaken uit handen genomen. Heel erg bedankt hiervoor.

Goede stijlvolle begrafenisondernemer

Vanuit meerdere ervaringen kan ik zeggen: Een ondernemer met aandacht voor alles, zonder steeds op de voorgrond te staan. Goede begeleiding, stijlvol personeel en altijd bereikbaar als er vragen zijn.

Zeer correct, rustig en bescheiden.

Zie boven. Nu 4x ervaring; 2 ouders, 2 schoonouders. Zeer stabiel. Steeds dezelfde goede betrouwbare ervaring.

Vriendelijk ,kalmte ,respectvol in droevige dagen

Kalmte en rust naar de nabestaanden. Vriendelijk respectvol en begrip Meedenkend in de dagen die vooraf gaan aan de begrafenis. Diep respect en wat een liefde voor jullie beroep Wij wensen jullie Gods zegen toe

Uitmuntend!

Al eerdere begrafenissen bijgewoond,en ook voor beide ouders heeft Den Hollander de begrafenissen mogen verzorgen!

Een zeer meelevend en keurige persoonlijkheid (Patrick)

Vanaf het eerste moment heeft Patrick ons deskundig en meelevend bijgestaan. Volgens de weduwe is alles keurig verlopen.

Zoals het naar ons idee hoort.

Fijn om iemand te hebben die professioneel, maar ook integer, de familie ondersteund enn alles tot in de puntjes verzorgt.

Mozartlaan 13

3131ES Vlaardingen

Over Den Hollander Begrafenisverzorging

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.