Ontzorgd worden in verdrietige omstandigheden

Twee jaar geleden zijn we op betrokken en rustige wijze begeleidt bij alles rondom de begrafenis van onze vader. Nu na het overlijden van onze moeder is dit dezelfde ervaring met Den Hollander Begrafenisverzorging. Ze ontzorgen je in alles. Denken met je mee. Alles wordt op betrokken en respectvolle wijze gedaan. Er is volop ruimte voor eigen wensen. We kijken weer terug op een waardige en respectvolle uitvaart van onze moeder. Nogmaals dank!

Integer en respectvol

Tevens alle ruimte voor veel inbreng om het als familie geheel eigen te maken

Netjes en stijlvol

Beroepsmatig veel ervaring met begrafenisverzorging den Hollander. Samenwerking is prima.

Respectvol en prima geregeld.

Patrick heeft de begrafenis van mijn/onze vader uitstekend georganiseerd en verzorgd. Van harte aanbevolen!

Stijlvolle dienstverlening!

Begrafenisverzorging Den Hollander staat bij ons al deccenia in het adressenboekje! Stijlvolle begrafenissen met respect en betrokkenheid.

liefdevol met veel respect en kunde

liefdevol met veel respect en kunde

Zeer persoonlijke begeleiding

Allereerst werd alles rond de begrafenis goed en rustig geregeld, dat staat natuurlijk voorop. Maar de persoonlijke benadering, zonder opsmuk en gewichtigdoenerij heeft ons heel goed gedaan. De mensen van begrafenisondernemer Den Hollander doen hun werk met oog en hart voor de familie, zonder zich daarbij op te dringen. We kijken met dankbaarheid terug op alle overlegmomenten en hoe alles rond de begrafenis is verzorgd.

Weer gewoon goed gedaan.

Ontzorgend tot in de puntjes. Bescheiden opstelling en met de juiste basis, de Bijbel.

Inlevend en meedenkend en vakmensen

In de stressvolle situatie van het overlijden van mijn moeder hebben mijn zus en ik de begrafenis met Patrick besproken. Na het gesprek hadden wij allebei het gevoel dat het wel in orde zou komen. Patrick is inlevend en rustig. Een vakman. Hij geeft je het gevoel je echt te ontlasten. De begrafenis was erg netjes en goed geregeld. Beter kon niet. Ik beveel Den Hollander echt aan voor een nette begrafenis. Alles word je uit handen genomen.

Prima begeleiding, en stijlvolle begrafenis

Geheel naar onze wens en verwachting.

De gehele uitvaart van onze geliefde dochter en zus hebben wij ervaren als eerbiedig, invoelend, stijlvol en van A tot Z verzorgd. Ook het persoonlijk contact hebben wij als heel fijn ervaren. Wij bevelen deze onderneming van harte aan.

Het was zeer vertrouwd!

Op een rustige wijze - en met geduld - werden allerlei zaken naar tevredenheid geregeld.

Heel fijn en respectvol geholpen

De kontakten waren fijn. Een paar opmerkingen maar dat vind ik niet iets om op deze manier kenbaar te maken.

Heel Veel Dank Waarop de begrafenis van onze moeder is geregeld met meeleven , respect en waardigheid

goed en vriendelijk geholpen en begeleid.

liefdevol

professionele begeleiding

stijlvol

Onze ervaring met Den Hollander zijn positief. Afspraken worden steeds nagekomen. Op vragen wordt snel gereageerd. De rouwauto was 20 minuten te laat. Maar dit is goed opgelost. Aandachtspunt: we hadden meer begeleiding verwacht. Na het eerste overleg net na het overlijden van vader, hebben we alleen maar via de mail en telefonisch contact gehad.

Heel veel dank voor de manier waarop de begrafenis van onze moeder is geregeld. Alles met veel respect en waardigheid

De Familie den Hollander en haar medewerkers hebben ons goed begeleid tijdens de afgelopen moeilijke periode. We kunnen met zijn allen terugkijken op een mooi en waardig afscheid. Veel lof ook vanuit het buitenland, van diegene die de uitvaart via een livestream konden meekijken.

Uitstekend.

Uitstekende begeleiding en dagelijkse ondersteuning naar een goed georganiseerde en waardige begrafenis. Fam. van der Wal, Zwijndrecht

Alles zeer netjes en respectvol verlopen.

Volgens mij heb ik dit al een week geleden ingevuld...

Ik heb mijn waardering voor de regeling en begeleiding van Patrick al uitgesproken, en ook voor jullie medewerkers/dragers. Bij dezen nogmaals. Vriendelijke groet, Gert Aschman

Alleen maar lof

oor de 3e maal werd er in onze familie een uitvaart verzorgd door Den Hollander. Zeer prettige samenwerking en emaptische personeelsleden.

stijlvol en zorgvuldig

de uitvaart en de voorbereidingen daarop verliepen geheel volgens de hoge verwachtingen. Communicatie en bereikbaarheid uitstekend.

Meelevend

Goede fijne begrafenisondernemer, meelevend, wat op dat moment heel belangrijk is , echt een aanrader , wij hebben te maken gehad met Patrick.

Mozartlaan 13 3131ES Vlaardingen

Over Den Hollander Begrafenisverzorging

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.