Respectvol, persoonlijk en betrokken.

Vlotte afhandeling, correct optreden, enz. Wil tzt best door jullie begraven worden, al mag dat van mij nog erg lang duren.

Goede service, vriendelijk personeel Geheel erg goed

Onze ervaring met Begrafenisverzorging Den Hollander zijn erg goed. Het contact met de medewerkers verliep altijd erg plezierig. De verzorging van de begrafenis en alles er omheen was accuraat en gebeurde op een vriendelijke en meelevende manier.

Persoonlijke benadering

Wij, mijn kinderen en ik hebben voor den Hollander gekozen door eerdere positieve ervaringen met dit bedrijf. Vooral de persoonlijke benadering was voor mij een fijne ervaring. Ook het feit dat wij de volledige vrijheid kregen om de begrafenis in te vullen hoe wij dit wilden maar tegelijkertijd wel het geven van nuttige tips en/of aanwijzingen. Hoe vreemd het ook klinkt en ondanks het verdriet, dankzij Patrick en zijn medewerkers kunnen wij terug kijken op een "mooie" dag die wij nooit zullen vergeten.

Goed en invoelend

Goed en gevoelvol geregeld

Fantastisch

Den Hollander heeft de begrafenis van mijn vader fantastisch verzorgd. Wij hoefden alleen maar te vertellen wat pa zijn wensen waren en alles is tot in de puntjes verzorgd. Het fijne vonden wij dat er niets opgedrongen werd. Voorbeeld pa wilde een zo simpel mogelijke kist. Nou dat is geregeld we werden niet in de verleiding gebracht om toch een mooiere (lees duurdere) kist te nemen. We hadden elke dag contact, ook al dachten wij dat het niet nodig was ze waren er toch!! Super fijn. Ik hoop dat het nog even duurt maar mijn moeder word ook door den Hollander begraven.

Vriendelijke mensen, fijne en goede samenwerking.

Wij hebben den Hollander als een fijn en medelevend persoon ervaren, en alles tot in de puntjes verzorgd, ook het personeel.

Correct, invoelend en meedenkend

We zijn zeer tevreden over jullie dienstverlening en goede planning.

Betrokken en hulpvaardig.

Vanaf het eerste moment konden we met al onze vragen, keer op keer, bij Begrafenisverzorging Den Hollander terecht.

Zeer correct en professioneel bedrijf met oog voor het sociale aspect.

Wij zijn zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het bedrijf en zijn medewerkers.

Naar volle tevredenheid

Attent, zorgvuldig en menselijk betrokken. Het kunnen terugvallen.op een zelfde christelijke identiteit heeft een pre in een drukke verwarrende tijd.

Goede begeleiding en verzorging

In het verzorgen en begeleiden van de begrafenis, hebben wij positieve ervaring opgedaan. Dank daarvoor.

Zeer goede service fijn contact!!!

Ondanks het verdriet hebben we mede dankzij jullie een goede week gehad toen onze moeder bij ons opgebaard stond. Dank jullie wel!

De uitvaart en de voorbereiding daarvan waren goed, persoonlijk en waardig.

Ondanks de verzwarende omstandigheden (zeer hete dagen) zijn zowel de voorbereiding als de uitvaart van onze (schoon)vader goed voorbereid en uitgevoerd. Er is over het algemeen goed geluisterd naar onze wensen voor de plechtigheid en alles is waardig en rustig verlopen. We hadden, naar aanleiding van de wens van de overledene, aangedrongen op soberheid en afwezigheid van formaliteit in met name de kleding van het personeel van de uitvaartonderneming. Voor een groot deel kon daar gehoor aan gegeven worden.

Van begin tot eind zeer tevreden over de begeleiding bij de begrafenis.

Kernwoorden bij de dienstverlening van Begrafenisverzorging den Hollander: Zorgvuldigheid, persoonlijke aandacht en geduld.

Vertrouwd Christelijk Eevoudig

Wij kennen Theo en Patrick den Hollander al jaren van verschillende begrafenissen en vonden het net als deze, makkelijk open en eerlijk communiceren. De voorbereidingen en uitvoering waren ( op een paar kleinigheidjes na ) prima.

Goede contacten, gemaakte afspraken worden nagekomen. Denkt mee om alles zo concreet mogelijk te laten verlopen voor nabestaande.

Deskundig, behulpzaam en zeer vriendelijk! Aanbevolen.

Als familie zijn wij zeer tevreden! De rust en de deskundigheid van het begeleiden en verzorgen zijn voor ons heel erg fijn geweest. Ook de contacten die informeel en ontspannen verlopen zijn als prettig ervaren. Heel veel dank (Theo) den Hollander!

Goede service en alles in stijl.

We zijn zeer tevreden, alles is verlopen zoals wij het verwacht hadden.

Goed duidelijk

Respectvol met de overledene. Goede voorlichting netjes beleefd

Bijzonder prettige afhandeling van de zaken

Rust, waardigheid, respect en een perfecte dienstverlening

Inderdaad goede service en vriendelijk personeel

Alles is tot nu toe prima verlopen.

Zeer correct en vriendelijk

Zeer correct. Luisterend oor. Goede service , goed en vriendelijk personeel.niets is hen te veel

Goed en zeer betrokken.

Onze ervaring is dat er goed geluisterd word. En dat er in wens van de familie gehandeld word.

Mooi en waardig afscheid

Erg netjes en goed begeleid. Alles tot in de puntjes verzorgd. Een dag waar je ondanks alles een goed gevoel aan over houd

Over Begrafenisverzorging Den Hollander

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.

Filter op Taal