Naar volle tevredenheid

Attent, zorgvuldig en menselijk betrokken. Het kunnen terugvallen.op een zelfde christelijke identiteit heeft een pre in een drukke verwarrende tijd.

Goede begeleiding en verzorging

In het verzorgen en begeleiden van de begrafenis, hebben wij positieve ervaring opgedaan. Dank daarvoor.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede service fijn contact!!!

Ondanks het verdriet hebben we mede dankzij jullie een goede week gehad toen onze moeder bij ons opgebaard stond. Dank jullie wel!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De uitvaart en de voorbereiding daarvan waren goed, persoonlijk en waardig.

Ondanks de verzwarende omstandigheden (zeer hete dagen) zijn zowel de voorbereiding als de uitvaart van onze (schoon)vader goed voorbereid en uitgevoerd. Er is over het algemeen goed geluisterd naar onze wensen voor de plechtigheid en alles is waardig en rustig verlopen. We hadden, naar aanleiding van de wens van de overledene, aangedrongen op soberheid en afwezigheid van formaliteit in met name de kleding van het personeel van de uitvaartonderneming. Voor een groot deel kon daar gehoor aan gegeven worden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Van begin tot eind zeer tevreden over de begeleiding bij de begrafenis.

Kernwoorden bij de dienstverlening van Begrafenisverzorging den Hollander: Zorgvuldigheid, persoonlijke aandacht en geduld.

Vertrouwd Christelijk Eevoudig

Wij kennen Theo en Patrick den Hollander al jaren van verschillende begrafenissen en vonden het net als deze, makkelijk open en eerlijk communiceren. De voorbereidingen en uitvoering waren ( op een paar kleinigheidjes na ) prima.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede contacten, gemaakte afspraken worden nagekomen. Denkt mee om alles zo concreet mogelijk te laten verlopen voor nabestaande.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Deskundig, behulpzaam en zeer vriendelijk! Aanbevolen.

Als familie zijn wij zeer tevreden! De rust en de deskundigheid van het begeleiden en verzorgen zijn voor ons heel erg fijn geweest. Ook de contacten die informeel en ontspannen verlopen zijn als prettig ervaren. Heel veel dank (Theo) den Hollander!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en alles in stijl.

We zijn zeer tevreden, alles is verlopen zoals wij het verwacht hadden.

Goed duidelijk

Respectvol met de overledene. Goede voorlichting netjes beleefd

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bijzonder prettige afhandeling van de zaken

Rust, waardigheid, respect en een perfecte dienstverlening

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Inderdaad goede service en vriendelijk personeel

Alles is tot nu toe prima verlopen.

Zeer correct en vriendelijk

Zeer correct. Luisterend oor. Goede service , goed en vriendelijk personeel.niets is hen te veel

Goed en zeer betrokken.

Onze ervaring is dat er goed geluisterd word. En dat er in wens van de familie gehandeld word.

Mooi en waardig afscheid

Erg netjes en goed begeleid. Alles tot in de puntjes verzorgd. Een dag waar je ondanks alles een goed gevoel aan over houd

zeer persoonlijk en begaan

het regelen van de uitvaart van mijn schoonmoeder is zeer netjes verlopen, alles is vlot en prima geregeld. waar nodig kregen wij advies. de begroting was duidelijk en er werd , ondanks de afstand goed contact gehouden en overlegd. wat ons extra opviel waren de smakelijke broodjes achteraf.

Persoonlijke,respectvolle samenwerking

Als zeer prettig ervaren. De tweede keer dat Den Hollander de uitvaart binnen onze familie verzorgde. Betrokken mensen die weten hoe het hoort.

Over Begrafenisverzorging Den Hollander

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.

Filter op Taal