Zeer correct en vriendelijk

Zeer correct. Luisterend oor. Goede service , goed en vriendelijk personeel.niets is hen te veel

Goed en zeer betrokken.

Onze ervaring is dat er goed geluisterd word. En dat er in wens van de familie gehandeld word.

Mooi en waardig afscheid

Erg netjes en goed begeleid. Alles tot in de puntjes verzorgd. Een dag waar je ondanks alles een goed gevoel aan over houd

zeer persoonlijk en begaan

het regelen van de uitvaart van mijn schoonmoeder is zeer netjes verlopen, alles is vlot en prima geregeld. waar nodig kregen wij advies. de begroting was duidelijk en er werd , ondanks de afstand goed contact gehouden en overlegd. wat ons extra opviel waren de smakelijke broodjes achteraf.

Persoonlijke,respectvolle samenwerking

Als zeer prettig ervaren. De tweede keer dat Den Hollander de uitvaart binnen onze familie verzorgde. Betrokken mensen die weten hoe het hoort.

Over Begrafenisverzorging Den Hollander

Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt. Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het Keurmerk uitvaartzorg om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens. Begrafenisverzorging Den Hollander is al jaar en dag een begrip in Vlaardingen en in de ruime omgeving.