Heerlijke winkel

Fijn dat je recepten kunt meenemen wanneer je zelf geen inspiratie hebt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne sfeer, volledig aanbod, heerlijk om te komen

Een heerlijke sfeer bij dit familiebedrijf. Het aanbod aan vers fruit en groente is heel divers. De pakketten maken het helemaal af. En nu ook nog via de webshop te bestellen, super handig! Fantastisch bedrijf!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service en leuk personeel

Goede service en goede artikelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede bediening, vriendelijk behulpzaam producten uitstekend

Goede service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooi ruim assortiment tegen goede prijs.

Boer, winkel van het land heeft een uitgebreid en verrassend assortiment. En dat tegen scherpe prijzen. Het omrijden waard.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Niet altijd vers maar het aanbod van de groenten van het seizoen in de eigen regio is fantastisch.

Over het algemeen ervaren we goede en vriendelijke service en krijgen we als klant alle aandacht. We hoeven nooit lang te wachten om geholpen te worden. Maar we zouden graag willen dat alle personeel goed controleert of de producten vers genoeg zijn om aan ons als klanten te verkopen.

Heel klant vriendelijk

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

snelle reactie en goede service

de service was goed, maar je moet goed kijken hoe je de producten selecteert. Champignons gaan bijvoorbeeld per stuk, zo ook appels en meer. Het zou fijner zijn als sommige producten per 100 gram gaan. De prei was alleen een kilo, beetje veel, liever per stuk. Er zou iets duidelijk moeten staan, per stuk, per 100 gram, per pond per kilo.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, zeer vriendelijk personeel, persoonlijke benadering

Fijn om groenten en fruit vanuit de omgeving te kunnen kopen en te weten waar het vandaan komt. Ook leuk dat er steeds nieuwe dingen in het assortiment komen, zoals olie, siropen, vergeten groenten. de samenwerking met kleinschalige producenten, en het organiseren van proeverijen en andere speciale evenmenten etc voegt wat toe. De soepjes op zaterdag!

Goede producten, vriendelijk personeel

Goede service en goede producten

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel, vrij parkeren.

Winkel met verse producten, veelal uit de omgeving. Heel groot assortiment met zowel producten van de moderne tijd, als producten van vroeger. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En heel belangrijk vrij parkeren voor de winkel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De lekkerste gezonde producten, vers van het land, in de gezelligste winkel van Roosendaal

Gezellige winkelketen en personeel, heerlijke verse producten, lekkere recepten

Goed producten. Vriendelijke bediening. Mooie presentatie. Leuke nieuwsbrief

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed fruit en goede groente

Fijn personeel, goede producten. Fijn dat het thuisbezorgd kan worden.

fijne winkel

Ik vind het een hele fijne winkel , ze hebben alles en altijd vers.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, snelle reactie en actie. Vriendelijk personeel.

Goede service, snelle reactie en aktie. Vriendelijk personeel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Winkel waar je vrolijk van wordt!

Altijd in beweging: verse lokale groenten en fruit, nieuwe producten, proeverijen en natuurlijk de wekelijkse soep.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

verse produkten. soeprecepten zijn een aanrader

goed leuke verkopers

Heel goed leuke verkopers Julia ,Ilona, Jannie Susan

Sfeervol

De winkel was heel gezellig. Vriendelijk, behulpzaam personeel en een heel groot aanbod in producten. Echt een top winkel!

Over Boer Winkel Van het Land

Verse groenten en fruit worden weer steeds belangrijker in ons menu. Weten wat je eet en waar het vandaan komt. Wij halen veel van onze producten bij lokale telers in West-Brabant. Zo kennen we de herkomst, zijn ze supervers en proberen we het eten met de seizoenen te stimuleren. Want waarom zou je producten van ver halen als er binnen een straal van 30 kilometer zoveel mooie en lekkere producten te vinden zijn? Beter voor de teler, beter voor het milieu en beter voor jou. Vanuit deze overtuiging en onze passie voor lekker en gezond eten werken wij.