Mensen die snappen waar ze het over hebben.

Goed advies, langs komen om te kijken of het echt kan! Gewoon zoals het hoort!!

• Thuisbezoek

Goede en snelle service, top bedrijf

Deze firma heeft bij onze (al in bezit zijnde kachel) de pijp en aansluitingen verzorgd. Dit op vakkundige wijze. Firma stond open voor vragen, gaf veel uitleg en heeft oog voor deskundigheid en veiligheid. Wij hadden bij meerdere bedrijven geïnformeerd maar vonden nergens zoveel flexibiliteit en meedenken. Firma komt zeer betrouwbaar en eerlijk over. Van te voren zijn wij uitgebreid en vrijblijvend bij ons thuis geïnformeerd, daar werd echt de tijd voor genomen wat wij zeer gewaardeerd hebben.

• Thuisbezoek

Zijn van goede wil, maar komen totaal niet 'uit de verf'

Deze firma heeft in 2012 naar wens o.a. een flexibele pijp in de schoorsteen gemonteerd. Daarna ging het mis; jaarlijkse afspraken maken om de schoorsteen vegen lukte niet, op geen enkele manier. Telefonisch zijn ze wel bereikbaar maar wordt je niet teruggebeld voor een daadwerkelijke afspraak. Als je ze hiermee in de winkel confronteert volgt ook steevast het excuus 'druk, personeelstekort ziekte etc.' Het zal allemaal, maar zeg het dan meteen of temper de verwachtingen. Voor ons kwam de druppel na een schoorsteenbrand begin dit jaar. Ook toen kwamen we niet tot een afspraak. Verder dan een telefonisch medeleven is het niet meer gekomen terwijl dat voor de verzekering en herstel werkzaamheden (door de installateur) wel gewenst was. Sindsdien doen wij met plezier zaken met een ander bedrijf uit de buurt. Op die manier kom je er bij toeval ook achter dat hun producten uit de winkel prijziger zijn dan elders. Terwijl die winkelfunctie juist hun core business zou moeten zijn, ook volgens de mensen die ik over deze negatieve ervaring(en) spreek.

• Thuisbezoek

Gelukkig hebben wij inmiddels persoonlijk contact gehad met u en hebben wij onze kant van het verhaal ook kunnen vertellen wat betreft bereikbaarheid , wij geen schoorstenen vegen . Wij nemen zeker u punten van kritiek mee in de miscommunicatie.

Klantgericht en goed afgeleverd werk.

Vriendelijk en klantgericht, prima kwaliteit afgeleverd.

Superservice & vakmanschap

Wij zijn erg blij met het eindresultaat! Mazijk denkt goed mee, adviseert goed en heeft al onze wensen uitgevoerd, ondanks dat wij niet voor een standaard situatie hebben gekozen.

Deskundig en betrokken

Deskundig en betrokken

Prima snelle service !

Wij zijn snel en vakkundig geholpen. Prima service !

• Thuisbezoek

Goeie en betrouwbare service, een bevrijd wat met passie en kennis werkt.

Ik ben snel en betrouwbaar geholpen. Goed advies gehad en mooie matriaal geleverd. Ook het plaatsen van de kachel ging met uiterste precisie. Kortom een tevreden klant.

service gericht

Top bedrijf. Zijn heel flexibel en servicegericht.

• Thuisbezoek

Alles geheel naar wens uitgevoerd.

Goede contacten, uitvoering werkzaamheden geheel naar tevredenheid!!

Deskundig en klantvriendelijk.

Onze haard wordt eens per anderhalf jaar schoongemaakt en de vuurplaat wordt weer als nieuw achter gelaten. Wanneer meneer Mazijk weer weg is houden wij een goed gevoel over en genieten we opnieuw van onze haars alsof het de eerste keer is dat hij brandt!

• Thuisbezoek

Vakmanschap en vriendelijk en bekwaam personeel.

De firma Van Mazijk heeft een stuk vakwerk geleverd. Wij zijn meer dan tevreden! Heel vriendelijk personeel. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. R.O. te Zeist.

Over Mazijk Kachel en Openhaard Specialist A V

Eigen haard is goud waard, maar een kachel doet daar niet voor onder. Een speksteenkachel die nog uren heerlijk straalt als u allang bent gestopt met stoken, een designhaard in fantastische vormen, een robuuste kachel met een stoere uitstraling en een klassieke schouw die de ouderwetse sfeer weer terugbrengt in u huis. Ze hebben allemaal eenzelfde karaktereigenschap: een prachtig vlammenspel en de gave om u alles even te laten vergeten.