slagerij met zeer hoge kwaliteit

klantvriendelijk, uitstekende adviezen, grote verscheidenheid aan kwaliteitsproducten. Kortom: super slagerij en leuke bediening. Ben al jaren klant bij deze slagerij!!

Dank je wel we gaan er bijna van blozen

Vlees was weer van uitstekende kwaliteit

Dank je wel , alweer een Tien.

Alles was goed en erg lekker.

Top dank je wel volgende keer gaan we voor een Tien

Gewoon prima

Uitstekende kwaliteit vlees. Winke ziet er perfect uit. Service is prima, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dank je wel voor je reactie, we zijn bijzonder trots

Onvoorstelbaar goed

Ook dit jaar hebben wij voor de feestdagen het vlees weer besteld bij Herman Huuskes en zijn team. Het vlees was weer helemaal super. Alles was netjes verpakt zoals gevraagd. En de familie die bij ons was had nog nooit zo lekker vlees gegeten echt weer helemaal top. Dank je wel Herman Huuskes voor de goede kwaliteit en service

Sins mijn maag verkleining kan ik dus niet meer van alles eten daar er teveel toevoegen erin worden gedaan door de supermarkten om alles maar langer houdbaar te houden. Omdat Herman Huuskes alles zelf maakt kan ik weer genieten van het eten en het vlees Fantastisch Ook zijn vakmanschap wat Herman heeft met zijn Team,en altijd de juiste uitleg als men iets vraagt Helemaal Top

Een uitstekende vakmanschap en een geweldig team

Wij zijn al jaren klant bij Keurslagerij Herman Huuskes. Van gewoon onze producten kopen in hun slagerij tot het verzorgen van bbq partijen ,feestjes en alles voor de bruiloft van onze dochter van Bbq tot aan catering. Niets was te veel, alles was mogelijk en alles werd geregeld door dit fantastisch Team. Top service met het oog op kwaliteit, keuze en advies. Fam Bornebroek

Geweldige slager met heel goede producten

Wij komen uit Nieuwegein en er gaat geen gelegenheid voorbij om daar vooral de leverworst te kopen. Aanraders zijn ook varkensrib, bospaddelstoelen soep. Ik kan mij niet voorstellen dat er iets is dat niet lekker is.

Het vlees is gewéldig.

Het ziet er goed uit vers van het mes.

De beste slager van Oost Nederland.

Het lekkerste stukje vlees, naturel of verwerkt in een heerlijk product koop je bij Herman Huuskes. Vakkennis van vader op zoon. Liefde voor het ambachtelijke slagersvak. Daarmee wordt de toonbank en ook uw maag gevuld. Een keer in de winkel geweest? U komt zeker weer terug.

Top familie bedrijf.

Van generatie op generatie een superieure slagerij. Waar je de mensen kent en zij kennen jou en je voorkeuren. Het slagers vak hoog in het vaandel en dat proef je in de producten terug.

Twentse gasvrijheid en kwaliteit altijd meer als aanwezig

Prettige vriendelijke slagers,goedlachs ,leuk personeel ,prijs kwaliteit 10+durf te beweren een van de beste slagers in de weide omgeving.een vraag zij denken mee.wat wil u nog meer horen.marten

Prima!

Heerlijk bbqvlees gehad! Prima service..niks op aan te merken

Alle gasten waren verbaasd dat er in Enschede zo’n goede slager is!

Altijd goede producten en volop service. Ook uitstekend voor de catering bij een barbecue !!!!

Heel erg goed

Goede service, alles netjes op tijd geleverd en goede kwaliteit producten. De webshop werkt erg prettig!

Uitstekend bbq vlees gehaald!

BBQ vlees gehaald, kreeg goed advies. Met name de carpaccio spiesjes zijn zeker een aanrader de rib eye is fantastisch!!!

Over Keurslagerij Herman Huuskes

Onze Keurslagerij is onze trots. Iedere dag doen wij ons uiterste best om de beste ambachtelijke producten te bereiden. Of het nu gaat om een puur stukje vlees, de fijnste vleeswaren, de lekkerste specialiteiten of de heerlijkste maaltijden.