De beste slager van Oost Nederland.

Het lekkerste stukje vlees, naturel of verwerkt in een heerlijk product koop je bij Herman Huuskes. Vakkennis van vader op zoon. Liefde voor het ambachtelijke slagersvak. Daarmee wordt de toonbank en ook uw maag gevuld. Een keer in de winkel geweest? U komt zeker weer terug.

Top familie bedrijf.

Van generatie op generatie een superieure slagerij. Waar je de mensen kent en zij kennen jou en je voorkeuren. Het slagers vak hoog in het vaandel en dat proef je in de producten terug.

Twentse gasvrijheid en kwaliteit altijd meer als aanwezig

Prettige vriendelijke slagers,goedlachs ,leuk personeel ,prijs kwaliteit 10+durf te beweren een van de beste slagers in de weide omgeving.een vraag zij denken mee.wat wil u nog meer horen.marten

Prima!

Heerlijk bbqvlees gehad! Prima service..niks op aan te merken

Alle gasten waren verbaasd dat er in Enschede zo’n goede slager is!

Altijd goede producten en volop service. Ook uitstekend voor de catering bij een barbecue !!!!

Heel erg goed

Goede service, alles netjes op tijd geleverd en goede kwaliteit producten. De webshop werkt erg prettig!

Uitstekend bbq vlees gehaald!

BBQ vlees gehaald, kreeg goed advies. Met name de carpaccio spiesjes zijn zeker een aanrader de rib eye is fantastisch!!!

Over Keurslagerij Herman Huuskes

Onze Keurslagerij is onze trots. Iedere dag doen wij ons uiterste best om de beste ambachtelijke producten te bereiden. Of het nu gaat om een puur stukje vlees, de fijnste vleeswaren, de lekkerste specialiteiten of de heerlijkste maaltijden.