gemakkelijk te bestellen

besteld maatwerk/ betaalbaar/ keurig aan huis geleverd na een telefoontje

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? prima

Eindresultaat is prachtig

Ik heb schuifdeuren besteld voor een reeds bestaande wandkast. Het samenstellen van de deuren ging makkelijk via de website. Echter toch een keer langs gegaan in Sevenum omdat het moeilijk kiezen is tussen de ontwerpen via kleine plaatjes op de site. Blij dat we dat gedaan hebben. Door alles een keer 'live' te zien, toch tot een andere keuze gekomen. Ook bleken niet alle mogelijkheden op de site vermeld. Zo kon je bv het softclose systeem niet op de site bestellen maar was dit wél mogelijk door dit bij de 'opmerkingen' te vermelden. De communicatie met Schuifwanden.nl was uitstekend. Zowel telefonisch als ook in de zaak. De levertijd was zoals beloofd in de week die werd genoemd. De montage handleiding was heel summier en het is handig als je enige klus ervaring hebt bij het zelf monteren. Dit is zeker voor verbetering vatbaar. Het eindresultaat is uiteindelijk heel mooi geworden. Zeker waar voor je geld.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Snelle levering en alles volgens afspraak

Kwalitatief goed product. De betalings regelingen zouden breder mogen zijn .

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? N.v.t.

Snelle reactie op vragen, aflevering correct, ziet er mooi uit, deuren rollen alleen iets te soepel

Ik had een aantal vragen die ik niet een twee drie beantwoord zag in de info. Via de mail kreeg ik heel snel de benodigde info. Er werd direct aangegeven hoelang de levering ging duren (gelukkig werd ik gebeld met de vraag of er ook eerder geleverd kon worden) Het afleveren ging correct. Het monteren was in zeer korte tijd gebeurd en alles zag er mooi verzorgt uit. Toen kwam er echter een probleempje om de hoek kijken waar geen rekening mee was gehouden. In de info staat dat afwijkingen in hoogte tot een bepaalde grootte zijn op te vangen. Waar echter niet op wordt gewezen en waar ik zelf ook niet aan heb gedacht is dat als de vloer niet evenwijdig loopt aan het plafond (m.a.w. niet waterpas is) is dat je dan het hoogte verschil wel op kunt vangen maar.... De deuren rollen zo soepel dat ze door de afwijking allemaal naar een zijde rollen

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? jazeker

heel fijn !

heb nu voor de 2e keer een schuifwand besteld, beide keren prima geregeld. ik had vanwege meerdere produkten teveel bezorgkosten betaald. er werd netjes kontakt opgenomen met mij en vrij snel het teveel betaalde bedrag terruggestort. en bij de laatste levering was er per abuis de zijwanden niet geleverd. niet leuk, maar snel daarna samen met een heeerlijk vlaai werd dit opgelost. netjes vantevoren gebeld, vriendelijk, vrolijk en eerlijke mensen (zoals ik gewend ben van limburgers!! ). ...hartstikke bedankt voor de service en de overheerlijk vlaai ! ga zeker zo door ! groet w. beurskens

Top service en snel

Ik twijfelde eerst over de kleuren wit. Toen ik hierover belde werd ik erg vriendelijk geholpen en werden er voorbeeldfoto’s gestuurd. De deuren waren sneller klaar dan verwacht en werden gebracht door een vriendelijke man. De deuren zelf zijn ook top! Ik zou deze site zonder twijfel aan vrienden aanbevelen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Netjes geleverd, jammer dat de rails niet op maat gemaakt is.

Netjes geleverd, jammer dat de rails niet op maat gemaakt is. Tevens was het lastig om een afleverdag te plannen in de week van levering en wilden ze het liefst dit op zaterdag doen, wij als bedrijf zijnde zijn dan gesloten, uiteindelijk toch een modus gevonden om op maandag te leveren. Verder niets te klagen, zie het als aandachtspunt

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Beste Martin, Dank voor het plaatsen van deze reactie. Wat de lengte van de rails betreft; Bij STAP4 staat weergegeven dat de boven- en onderrail standaard circa 50 mm langer dan de opgegeven breedte geleverd wordt. Dit is omdat hier vaak een paar centimeter al het verschil kan maken bij maatwerk en deze dan mooi passend ter plaatse gezaagd kan worden. Deze tip kregen wij in het verleden van een aantal klanten en daar hebben wij vervolgens deze afmeting op aangepast. Hopelijk is het toch gelukt. Carlijn

Goede persoonlijke service

De site is duidelijk. Als je iets specifieks wilt bestellen dan wordt je goed en vriendelijk geholpen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja zeker

Prima geregeld.

Snelle levering en goede afspraken. Product ziet er prima uit.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Uitstekend.

Het is in 1 keer degelijk geplaatst.

Een snelle levering en montage,

niets op aan te merken

prima bedrijf schuifdeuren keurig geplaatst .niets op aan te merken.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Vriendelijke en correcte afwikkeling, maar de bestelprocedure laat ruimte tot vragen.

Schuifwanden besteld. Hier exacte maten opgegeven. Zijwand werd geleverd in een standaardmaat waar we zelf in moesten zagen. Bovendien was de zijwand zowel aan de boven als onderzijde niet voorzien van een afgewerkte kant (gefineerd). Gevolg is dat je altijd aan de onderkant onafgewerkt, kaal spaanderplaat hebt die op de vloer rust. Dat gaat problemen geven bij het dweilen van de vloer want het spaanderplaat fungeert vroeg of laat als een spons met alle gevolgen van dien. Wat ook aanbevelenswaardig is, is dat er bij de bestelling reeds inzage is in de montagehandleiding, dat neemt nl. veel vragen weg. De montage-instructie kwam eerst nadat er besteld en betaald was. Bovendien bleek op bepaalde punten deze ook niet te kloppen. Al met al zijn wij niet ontevreden, want met enige hulp links en rechts is het allemaal gelukt; maar het kan echt wel beter.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Niet volledig, zie opmerking

Goede communicatie, prachtig resultaat.

We hebben twee schuifwanden laten plaatsen. Het werk werd snel en netjes gedaan. De mannen waren wat laat; ze moesten uit Limburg komen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Goed waar voor je geld.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut.

binnen de geplande afleverdatum netjes aan de deur afgeleverd.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Goed materiaal met een klantgericht personeel

Levering kwam niet uit en men denkt echt mee !!! Ook alles prima in orde qau maten

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Prima

mooie prijs-kwaliteit verhouding. mooie wand, kamerhoog.

goede service

Prima service, aardige medewerkers

Schuifdeurenwand besteld, helemaal prima!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut!

Goede prijs, snelle levering, goed verpakt en perfecte kastdeuren!

Gebeld of dubbelzijdig tape erbij zat, werd bevestigd, maar bleek niet zo te zijn. Levering zou tussen 11-13 zijn, werd 08:45 Gebeld dat hij er over kwartier was. Chauffeur wel behulpzaam met sjouwen, omdat de hulptroepen er op dat tijdstip nog niet waren. Verder goede prijs, snelle levering, goed verpakt en perfecte kastdeuren!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

goed product

prima product voor een goede prijs. perfecte service en bezorging.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Gewoon Goed, geen problemen

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Heel plezierig

Kreeg alles op tijd geleverd alles paste precies Netjes geleverd

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Voldoet prima

Door een foutje is bij de levering gebleken dat de hoogte maat en de breedte maat omgewisseld waren! Na telefonisch contact is het zonder problemen en snel opgelost. Klasse 👍🏼

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker.

Horsterweg 38

5975NB Sevenum

Over Schuifwanden.nl

Schuifwanden.nl is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige schuifwandkasten, schuifdeuren en kastinterieurs. Schuifwanden.nl levert enkel producten van sublieme kwaliteit. We geven dan ook 15 jaar garantie op onze producten.